Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Często zadawane pytania dotyczące Wsparcia Bitrix24

W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Wsparcia Bitrix24.

Wsparcie Bitrix24 jest dostępne tylko dla subskrybentów planów komercyjnych. Tylko administratorzy portalu mogą kontaktować się ze Wsparciem Bitrix24.

Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam problemy lub znalazłem błędy w Bitrix24

Skontaktuj się z czatem Wsparcia ze swojego portalu Bitrix24. Aby to zrobić, kliknij znak zapytania w prawym górnym rogu. Przewiń stronę w dół i kliknij przycisk Zadaj pytanie.

Czytaj więcej: Jak aktywować Wsparcie Bitrix24.

Nasi specjaliści pracują tylko w ramach czatu online i starają się jak najszybciej rozwiązać Twoje problemy. Aby przyspieszyć odpowiedź, zalecamy:

  • Sformułuj swoje pytanie jasno i zrozumiale.
  • Jeśli masz wiele pytań, zadaj je po kolei. Przyspieszy to przetwarzanie Twojego pytania.
  • Dołącz zrzuty ekranu, filmy lub gify opisujące problem do zgłoszenia. Pomoże to specjaliście Wsparcia szybko zrozumieć problem i go rozwiązać.
  • Nie używaj wulgarnego języka i nieprzyzwoitych wyrażeń. Taki czat zostanie natychmiast zamknięty i zostaniesz tymczasowo pozbawiony dostępu do Wsparcia Bitrix24.

Po rozmowie ze specjalistą nie zapomnij ocenić czatu. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Jeśli chcesz samodzielnie rozwiązać swój problem, zalecamy odwiedzenie strony Wsparcie24. Tutaj znajdziesz dużą liczbę artykułów, w których można znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące Bitrix24.

Czy specjaliści wsparcia mogą uzyskać dostęp do mojego Bitrix24

Specjaliści ds. obsługi klienta nie mogą uzyskać dostępu do Twojego portalu. Ponadto specjaliści Wsparcia24 nie łączą się z Tobą przez Team Viewer ani nie dzwonią do Ciebie przez Skype lub telefon. Specjaliści ds. obsługi klienta nie znają Twoich loginów i haseł i nie mogą wejść na Twój portal.

Jednak specjaliści pomocy technicznej będą potrzebować dostępu do Twojego portalu. Bez tego pomoc techniczna Bitrix24 nie będzie w stanie rozwiązać problemu.

Czy mogę bezpośrednio skontaktować się z inżynierem pomocy technicznej

Nie będziesz mógł od razu skontaktować się z inżynierem pomocy technicznej. Wszystkie zgłoszenia trafiają najpierw do specjalistów ds. obsługi klienta, którzy oceniają specyfikę problemu. W przypadku konieczności zaangażowania inżyniera technicznego i uzyskania dostępu do portalu w celu rozwiązania problemu, czat jest przekazywany do specjalisty pomocy technicznej. Nawet jeśli konkretny inżynier pomógł Ci już wcześniej i chcesz się z nim bezpośrednio skontaktować, najpierw musisz opisać sytuację na czacie obsługi klienta.

Pomoże to specjaliście ds. obsługi klienta szybko zrozumieć problem i przekazać czat inżynierowi pomocy technicznej.

Czy specjaliści Wsparcia24 mogą dostosować mój Bitrix24

Specjaliści Wsparcia nie są zaangażowani w dostosowywanie portali do Twoich potrzeb, projektowanie procesów biznesowych (workflow) i tworzenie aplikacji. Nie będą też w stanie zasugerować, jak dodać jakieś narzędzie do Bitrix24 przez REST.

Nasi oficjalni partnerzy pomogą Ci dostosować Bitrix24 do Twoich potrzeb. Są to certyfikowane firmy, które zajmują się wdrożeniem Bitrix24 pod konkretne życzenia użytkowników. Jeśli chcesz skorzystać z pomocy partnera, wybierz z listy odpowiednią firmę partnerską. Nasi partnerzy będą mogli doradzić Państwu zarówno osobiście, jak i telefonicznie. Szkolą również pracowników do pracy w Bitrix24.

Jak przygotować pytanie dotyczące workflow

Specjaliści Bitrix24 będą mogli doradzić Ci tylko w zakresie działań w projektancie procesów biznesowych workflow. Nasi oficjalni partnerzy pomogą Ci w tworzeniu i dostosowywaniu workflow.

Aby nasi specjaliści mogli rozwiązać Twój problem, spróbuj jak najdokładniej opisać sytuację i wysłać zrzuty ekranu. Specjaliści ds. obsługi klienta nie mają możliwości testowania i dostosowywania dużego procesu workflow. Będą mogli podpowiadać tylko w przypadku problemów z określonymi działaniami w projektancie.

Z kim się skontaktować, jeśli wystąpił błąd w aplikacji z Bitrix24.Market

Bitrix24.Market oferuje dużą liczbę aplikacji, za pomocą których możesz rozszerzyć funkcjonalność swojego Bitrix24.

Aplikacje są również opracowywane przez zewnętrznych programistów, więc jeśli napotkasz błędy, skontaktuj się z nimi bezpośrednio. Kontakty programistów znajdują się na stronie aplikacji lub w sekcji Pomoc techniczna.

Czytaj więcej: Wsparcie dla aplikacji z Bitrix24.Market.

Dlaczego specjaliści Wsparcia nie utworzyli żądania optymalizacji dla działu rozwoju

Specjaliści ds. obsługi klienta nie tworzą żądań optymalizacji dla każdego pytania. Wszystkie prośby są najpierw wspólnie omawiane przez programistów i menedżerów produktu. Omawiamy wszystkie zapytania i prośby, aby wybrać najważniejsze do realizacji.

Skąd mam wiedzieć, czy znaleziony błąd został naprawiony

Jeśli znalazłeś błąd, a specjalista przekazał informacje o błędzie do działu rozwoju, otrzymasz powiadomienie z numerem zgłoszenia. Gdy tylko pojawią się jakiekolwiek zmiany w Twoim zgłoszeniu, wyślemy Ci powiadomienie na tym samym czacie.

Kiedy zostawiasz zgłoszenie, nie możemy podać Ci konkretnych terminów wykonania: zależy to zarówno od złożoności narzędzia, jak i kolejki w samym opracowaniu. Codziennie otrzymujemy dziesiątki zgłoszeń. Bierzemy pod uwagę i analizujemy wszystkie zgłoszenia klientów, jednak najczęściej wymieniane zgłoszenia są przetwarzane najszybciej.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24 Wsparcie techniczne Bitrix24 On-Premise Jak utworzyć wiele okien dialogowych na czacie Wsparcia Bitrix24 Co zgłosić do Wsparcia, jeśli Bitrix24 nie działa Wsparcie udzielane przez partnerów Bitrix24 Jak zaprosić partnera do Bitrix24 Jak skontaktować się z pomocą techniczną? Czy istnieje numer telefonu pomocy technicznej?