W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Wsparcia Bitrix24.
Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam problemy lub znalazłem błędy w Bitrix24
Skontaktuj się z czatem Wsparcia ze swojego portalu Bitrix24. Aby to zrobić, kliknij znak zapytania w prawym górnym rogu. Przewiń stronę w dół i kliknij przycisk Zadaj pytanie.
Nasi specjaliści pracują tylko w ramach czatu online i starają się jak najszybciej rozwiązać Twoje problemy. Aby przyspieszyć odpowiedź, zalecamy:
- Sformułuj swoje pytanie jasno i zrozumiale.
- Jeśli masz wiele pytań, zadaj je po kolei. Przyspieszy to przetwarzanie Twojego pytania.
- Dołącz zrzuty ekranu, filmy lub gify opisujące problem do zgłoszenia. Pomoże to specjaliście Wsparcia szybko zrozumieć problem i go rozwiązać.
- Nie używaj wulgarnego języka i nieprzyzwoitych wyrażeń. Taki czat zostanie natychmiast zamknięty i zostaniesz tymczasowo pozbawiony dostępu do Wsparcia Bitrix24.
Po rozmowie ze specjalistą nie zapomnij ocenić czatu. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
Czy specjaliści wsparcia mogą uzyskać dostęp do mojego Bitrix24
Specjaliści ds. obsługi klienta nie mogą uzyskać dostępu do Twojego portalu. Ponadto specjaliści Wsparcia24 nie łączą się z Tobą przez Team Viewer ani nie dzwonią do Ciebie przez Skype lub telefon. Specjaliści ds. obsługi klienta nie znają Twoich loginów i haseł i nie mogą wejść na Twój portal.
Jednak specjaliści pomocy technicznej będą potrzebować dostępu do Twojego portalu. Bez tego pomoc techniczna Bitrix24 nie będzie w stanie rozwiązać problemu.
Czy mogę bezpośrednio skontaktować się z inżynierem pomocy technicznej
Nie będziesz mógł od razu skontaktować się z inżynierem pomocy technicznej. Wszystkie zgłoszenia trafiają najpierw do specjalistów ds. obsługi klienta, którzy oceniają specyfikę problemu. W przypadku konieczności zaangażowania inżyniera technicznego i uzyskania dostępu do portalu w celu rozwiązania problemu, czat jest przekazywany do specjalisty pomocy technicznej. Nawet jeśli konkretny inżynier pomógł Ci już wcześniej i chcesz się z nim bezpośrednio skontaktować, najpierw musisz opisać sytuację na czacie obsługi klienta.
Pomoże to specjaliście ds. obsługi klienta szybko zrozumieć problem i przekazać czat inżynierowi pomocy technicznej.
Czy specjaliści Wsparcia24 mogą dostosować mój Bitrix24
Specjaliści Wsparcia nie są zaangażowani w dostosowywanie portali do Twoich potrzeb, projektowanie procesów biznesowych (workflow) i tworzenie aplikacji. Nie będą też w stanie zasugerować, jak dodać jakieś narzędzie do Bitrix24 przez REST.
Nasi oficjalni partnerzy pomogą Ci dostosować Bitrix24 do Twoich potrzeb. Są to certyfikowane firmy, które zajmują się wdrożeniem Bitrix24 pod konkretne życzenia użytkowników. Jeśli chcesz skorzystać z pomocy partnera, wybierz z listy odpowiednią firmę partnerską. Nasi partnerzy będą mogli doradzić Państwu zarówno osobiście, jak i telefonicznie. Szkolą również pracowników do pracy w Bitrix24.
Jak przygotować pytanie dotyczące workflow
Aby nasi specjaliści mogli rozwiązać Twój problem, spróbuj jak najdokładniej opisać sytuację i wysłać zrzuty ekranu. Specjaliści ds. obsługi klienta nie mają możliwości testowania i dostosowywania dużego procesu workflow. Będą mogli podpowiadać tylko w przypadku problemów z określonymi działaniami w projektancie.
Z kim się skontaktować, jeśli wystąpił błąd w aplikacji z Bitrix24.Market
Bitrix24.Market oferuje dużą liczbę aplikacji, za pomocą których możesz rozszerzyć funkcjonalność swojego Bitrix24.
Aplikacje są również opracowywane przez zewnętrznych programistów, więc jeśli napotkasz błędy, skontaktuj się z nimi bezpośrednio. Kontakty programistów znajdują się na stronie aplikacji lub w sekcji Pomoc techniczna.
Dlaczego specjaliści Wsparcia nie utworzyli żądania optymalizacji dla działu rozwoju
Specjaliści ds. obsługi klienta nie tworzą żądań optymalizacji dla każdego pytania. Wszystkie prośby są najpierw wspólnie omawiane przez programistów i menedżerów produktu. Omawiamy wszystkie zapytania i prośby, aby wybrać najważniejsze do realizacji.
Skąd mam wiedzieć, czy znaleziony błąd został naprawiony
Jeśli znalazłeś błąd, a specjalista przekazał informacje o błędzie do działu rozwoju, otrzymasz powiadomienie z numerem zgłoszenia. Gdy tylko pojawią się jakiekolwiek zmiany w Twoim zgłoszeniu, wyślemy Ci powiadomienie na tym samym czacie.
Kiedy zostawiasz zgłoszenie, nie możemy podać Ci konkretnych terminów wykonania: zależy to zarówno od złożoności narzędzia, jak i kolejki w samym opracowaniu. Codziennie otrzymujemy dziesiątki zgłoszeń. Bierzemy pod uwagę i analizujemy wszystkie zgłoszenia klientów, jednak najczęściej wymieniane zgłoszenia są przetwarzane najszybciej.