Podczas wysyłania wiadomości SMS do klientów mogą wystąpić błędy. Najczęściej błędy występują po stronie usługi, z której korzystasz. Jeśli błędnie zapisałeś dane w formularzu CRM, poinformujemy Cię o tym.
Aby dowiedzieć się, na czym polega problem, najedź kursorem na ikonę błędu. CRM wyświetli opis błędu.
Ponieważ przekazujemy tylko numer telefonu dostawcy, jedynym błędem z naszej strony może być: Podano nieprawidłowy numer. Sprawdź liczbę znaków i kod kraju. Po naprawieniu błędu ponownie wyślij SMS-a.
Błędy po stronie dostawcy
Wszystkie inne błędy występują po stronie dostawcy. Najczęstszym błędem jest Nie ma wystarczających środków na koncie osobistym. Doładuj konto i kontynuuj korzystanie z usług.
Jeśli nie widzisz tekstu błędu po najechaniu kursorem na błąd, skontaktuj się z pomocą techniczną dostawcy.
Polecane artykuły: