Historia CRM zawiera informacje o działaniach pracowników z elementami CRM. W każdej chwili kierownik może zobaczyć, jakie zmiany wprowadzili podwładni.
Historię elementów CRM znajdziesz w sekcji Więcej> Historia.
Tabela zawiera następujące informacje:
- Data - dzień i godzina zmiany.
- Jednostka - nazwa elementu, w którym dokonano zmian.
- Tytuł - link do elementu.
- Utworzony przez - nazwisko i imię osoby, która dokonała zmian.
- Typ i opis wydarzenia - informacja o zmianie.
Jakie zmiany są zapisywane w Historii CRM
- Pogląd
- Wartość pola Nazwa została zmieniona
- Etap został zmieniony
- Zmieniono pole Etap deala
- Zmieniono pole Odpowiedzialny
- Zmieniono pole Komentarz
- Zmieniono pole Status
- Dodano pole Telefon
- Zmieniono pole Służbowy e-mail
- Zmieniono pole Typ
- Zmieniono pole Źródło
- Utworzono nowy dokument
- Dodano powiązaną jednostkę
- Usunięto powiązaną jednostkę
- Zmieniono wartość pola Data zakończenia
Powiązanie z aktywnością:
- Utworzona aktywność: aktywność uniwersalna
- E-mail został wysłany
- E-mail z poczty
- Usunięto e-mail z osi czasu
- Połączenie utworzone
- Utworzono dokument
- Zadanie zostało utworzone
Produkty:
- Dodano produkt
- Zmieniono pole Cena
- Tryb obliczania pola Cena został zmieniony
- Ilość produktów została zmieniona
- Zmieniono podatek produktowy
Użyj filtra, jeśli chcesz znaleźć zmiany dla określonego elementu lub dla określonego dnia. Istnieją również gotowe filtry: Utworzone dzisiaj, Utworzone wczoraj i Utworzone przeze mnie.
Możesz usunąć wpis z historii, ale nie cofnie to działania.
Formularz każdego elementu ma sekcję Historia, w której można znaleźć listę zmian dla tego elementu.
Jakie wpisy Historii CRM zobaczą pracownicy
Pracownik zobaczy historię zmian elementów, do których ma dostęp w uprawnieniach CRM.
Jeśli pracownik ma tylko uprawnienia do wyświetlania własnych elementów, nie zobaczy wpisów związanych z elementami innych pracowników.