top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Moje dane CRM zostały utracone

Dane CRM nie znikają bez powodu, więc najpierw sprawdź sekcję Historia CRM. Sprawdź również aplikacje i workflow z Marketu.

Krok pierwszy: sprawdź kosz CRM

Kiedy usuwasz element CRM, nie jest on nieodwracalnie usuwany, najpierw trafia do kosza CRM. W koszu możesz całkowicie usunąć elementy CRM lub je przywrócić.

Leady, deale, kontakty i firmy trafiają do kosza CRM po ich usunięciu.

Czytaj więcej w artykule: Kosz CRM.

Krok drugi: upewnij się, że dane rzeczywiście zostały utracone

Przejdź do CRM> Historia> kliknij pasek wysukiwania> w polu Rodzaj wybierz Usuń. Kliknij Wyszukaj. Jeśli jakikolwiek element CRM został usunięty, zobaczysz, kto i kiedy usunął ten element.

Historia CRM jest dostępna dla subskrybentów planów Start+, CRM+, Standard i Professional. Czytaj więcej tutaj: Cennik.

Czasami nie widzisz elementów CRM z powodu zastosowanych filtrów. Usuń filtry, aby sprawdzić, czy elementy CRM są rzeczywiście utracone.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Chętnie pomożemy Ci znaleźć utracone dane i dowiedzieć się, co się stało.

Czat Wsparcia Bitrix24 jest dostępny tylko dla subskrybentów planów komercyjnych. Ponadto musisz być pierwszym administratorem konta Bitrix24, aby skontaktować się ze Wsparciem.

Krok trzeci: wybierz odpowiednią opcję odzyskiwania danych

Kopie zapasowe wszystkich kont Bitrix24 Cloud są tworzone codziennie. Oznacza to, że dane Twoich kont Bitrix24 są chronione przed wszelkimi problemami technicznymi lub nieprzewidywalnymi okolicznościami, które mogą się zdarzyć po naszej stronie. Zazwyczaj te kopie są przechowywane przez tydzień.

Nasi specjaliści mogą przywrócić utracone dane na Twoje żądanie.

Prześlij prośbę o odzyskanie danych, jeśli utracisz znaczną ilość danych. Przywracanie kopii zapasowych jest skomplikowanym procesem i jest niepraktyczne w przypadku utraty niewielkiej ilości danych.

Istnieją dwa sposoby przywrócenia danych:

  1. Plik CSV
  2. Wsparcie Bitrix24 może utworzyć plik CSV ze wszystkimi elementami CRM na żądaną datę. Musisz tylko zaimportować dane do CRM. Ta metoda jest najbezpieczniejsza.

    Plik CSV zawiera listę elementów CRM: kontakty, deale, leady i firmy. Nie zawiera działań, komentarzy i historii.
  3. Pełna kopia zapasowa danych Bitrix24
  4. Cała Twoja baza danych konta Bitrix24 zostanie przywrócona do żądanej daty. Wszystkie zmiany wprowadzone po tej dacie zostaną utracone. Tę opcję należy wybrać, jeśli chcesz przywrócić listę produktów lub pola niestandardowe.

    Oba te sposoby są dostępne dla subskrybentów planów Standard i Professional. Czytaj więcej tutaj: Cennik.

Uwaga:

  • Prośbę o odzyskanie danych musi przesłać właściciel konta (pierwszу administrator Bitrix24).
  • Odzyskanie danych jest niemożliwe dla jednego użytkownika/pracownika, wpłynie to na wszystkich użytkowników Twojego konta Bitrix24.
  • Kopia zapasowa danych jest przechowywana przez tydzień.
  • Wszystkie dane dodane po żądanej dacie kopii zapasowej zostaną utracone.

Krok czwarty: wyślij prośbę o odzyskanie danych do Wsparcia Bitrix24

Jeśli chcesz przywrócić swoje dane, wykonaj następujące czynności:

  • Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Określ, jakie dane zostały usunięte i kiedy. Wybierz, która opcja odzyskiwania danych jest najlepsza w Twoim przypadku (plik CSV lub pełna kopia zapasowa danych).
  • Zespół wsparcia Bitrix24 poinformuje Cię, które kopie zapasowe są dostępne i najbliższe żądanej dacie. Następnie będziemy czekać na potwierdzenie czasu przywrócenia danych.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane