Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Moje dane CRM zostały utracone

Dane CRM nie znikają bez powodu, więc najpierw sprawdź sekcję Historia CRM. Sprawdź również aplikacje i workflow z Marketu.

Krok pierwszy: sprawdź kosz CRM

Kiedy usuwasz element CRM, nie jest on nieodwracalnie usuwany, najpierw trafia do kosza CRM. W koszu możesz całkowicie usunąć elementy CRM lub je przywrócić.

Leady, deale, kontakty i firmy trafiają do kosza CRM po ich usunięciu.

Czytaj więcej w artykule: Kosz CRM.

Krok drugi: upewnij się, że dane rzeczywiście zostały utracone

Przejdź do CRM> Historia> kliknij pasek wysukiwania> w polu Rodzaj wybierz Usuń. Kliknij Wyszukaj. Jeśli jakikolwiek element CRM został usunięty, zobaczysz, kto i kiedy usunął ten element.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Czasami nie widzisz elementów CRM z powodu zastosowanych filtrów. Usuń filtry, aby sprawdzić, czy elementy CRM są rzeczywiście utracone.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Chętnie pomożemy Ci znaleźć utracone dane i dowiedzieć się, co się stało.

Czat Wsparcia Bitrix24 jest dostępny tylko dla subskrybentów planów komercyjnych. Ponadto musisz być pierwszym administratorem konta Bitrix24, aby skontaktować się ze Wsparciem.

Krok trzeci: wybierz odpowiednią opcję odzyskiwania danych

Kopie zapasowe wszystkich kont Bitrix24 Cloud są tworzone codziennie. Oznacza to, że dane Twoich kont Bitrix24 są chronione przed wszelkimi problemami technicznymi lub nieprzewidywalnymi okolicznościami, które mogą się zdarzyć po naszej stronie. Zazwyczaj te kopie są przechowywane przez tydzień.

Nasi specjaliści mogą przywrócić utracone dane na Twoje żądanie.

Prześlij prośbę o odzyskanie danych, jeśli utracisz znaczną ilość danych. Przywracanie kopii zapasowych to złożony proces, który jest niepraktyczny w przypadku utraty niewielkiej ilości danych.

Istnieją dwa sposoby przywrócenia danych:

  1. Plik CSV
  2. Przywracanie danych przy użyciu pliku CSV jest technicznie możliwe, jeśli rozmiar bazy danych portalu nie przekracza 30 GB. Aby poznać rozmiar swojej bazy danych i uzyskać więcej informacji, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.

    Wsparcie Bitrix24 może utworzyć plik CSV ze wszystkimi elementami CRM na żądaną datę. Musisz tylko zaimportować dane do CRM. Ta metoda jest najbezpieczniejsza.

    Plik CSV zawiera listę elementów CRM: kontakty, deale, leady i firmy. Nie zawiera działań, komentarzy i historii.
  3. Pełna kopia zapasowa danych Bitrix24
  4. Cała Twoja baza danych konta Bitrix24 zostanie przywrócona do żądanej daty. Wszystkie zmiany wprowadzone po tej dacie zostaną utracone. Tę opcję należy wybrać, jeśli chcesz przywrócić listę produktów lub pola niestandardowe.

    To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Uwaga:

  • Prośbę o odzyskanie danych musi przesłać właściciel konta (pierwszу administrator Bitrix24).
  • Odzyskanie danych jest niemożliwe dla jednego użytkownika/pracownika, wpłynie to na wszystkich użytkowników Twojego konta Bitrix24.
  • Kopia zapasowa danych jest przechowywana przez tydzień.
  • Wszystkie dane dodane po żądanej dacie kopii zapasowej zostaną utracone.

Krok czwarty: wyślij prośbę o odzyskanie danych do Wsparcia Bitrix24

Jeśli chcesz przywrócić swoje dane, wykonaj następujące czynności:

  • Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Określ, jakie dane zostały usunięte i kiedy. Wybierz, która opcja odzyskiwania danych jest najlepsza w Twoim przypadku (plik CSV lub pełna kopia zapasowa danych).
  • Zespół wsparcia Bitrix24 poinformuje Cię, które kopie zapasowe są dostępne i najbliższe żądanej dacie. Następnie będziemy czekać na potwierdzenie czasu przywrócenia danych.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo