Krok pierwszy: sprawdź kosz CRM
Kiedy usuwasz element CRM, nie jest on nieodwracalnie usuwany, najpierw trafia do kosza CRM. W koszu możesz całkowicie usunąć elementy CRM lub je przywrócić.
Leady, deale, kontakty i firmy trafiają do kosza CRM po ich usunięciu.
Krok drugi: upewnij się, że dane rzeczywiście zostały utracone
Przejdź do CRM> Historia> kliknij pasek wysukiwania> w polu Rodzaj wybierz Usuń. Kliknij Wyszukaj. Jeśli jakikolwiek element CRM został usunięty, zobaczysz, kto i kiedy usunął ten element.
Czasami nie widzisz elementów CRM z powodu zastosowanych filtrów. Usuń filtry, aby sprawdzić, czy elementy CRM są rzeczywiście utracone.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Chętnie pomożemy Ci znaleźć utracone dane i dowiedzieć się, co się stało.
Krok trzeci: wybierz odpowiednią opcję odzyskiwania danych
Kopie zapasowe wszystkich kont Bitrix24 Cloud są tworzone codziennie. Oznacza to, że dane Twoich kont Bitrix24 są chronione przed wszelkimi problemami technicznymi lub nieprzewidywalnymi okolicznościami, które mogą się zdarzyć po naszej stronie. Zazwyczaj te kopie są przechowywane przez tydzień.
Nasi specjaliści mogą przywrócić utracone dane na Twoje żądanie.
Istnieją dwa sposoby przywrócenia danych:
- Plik CSV
- Pełna kopia zapasowa danych Bitrix24
Wsparcie Bitrix24 może utworzyć plik CSV ze wszystkimi elementami CRM na żądaną datę. Musisz tylko zaimportować dane do CRM. Ta metoda jest najbezpieczniejsza.
Cała Twoja baza danych konta Bitrix24 zostanie przywrócona do żądanej daty. Wszystkie zmiany wprowadzone po tej dacie zostaną utracone. Tę opcję należy wybrać, jeśli chcesz przywrócić listę produktów lub pola niestandardowe.
Uwaga:
- Prośbę o odzyskanie danych musi przesłać właściciel konta (pierwszу administrator Bitrix24).
- Odzyskanie danych jest niemożliwe dla jednego użytkownika/pracownika, wpłynie to na wszystkich użytkowników Twojego konta Bitrix24.
- Kopia zapasowa danych jest przechowywana przez tydzień.
- Wszystkie dane dodane po żądanej dacie kopii zapasowej zostaną utracone.
Krok czwarty: wyślij prośbę o odzyskanie danych do Wsparcia Bitrix24
Jeśli chcesz przywrócić swoje dane, wykonaj następujące czynności:
- Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Określ, jakie dane zostały usunięte i kiedy. Wybierz, która opcja odzyskiwania danych jest najlepsza w Twoim przypadku (plik CSV lub pełna kopia zapasowa danych).
- Zespół wsparcia Bitrix24 poinformuje Cię, które kopie zapasowe są dostępne i najbliższe żądanej dacie. Następnie będziemy czekać na potwierdzenie czasu przywrócenia danych.