Dostawa produktu jest zazwyczaj ostatnim etapem pracy nad dealem. Dlatego ważne jest, aby wcześniej skonfigurować usługi dostawy oferowane przez Twój sklep internetowy. Domyślnie dostępne są dwie opcje: Usługa dostawy (Delivery service) i Punkty odbioru (Local pickup). Dodaj niestandardowe usługi dostawy, a Twoi klienci wybiorą tę, która najbardziej im odpowiada.
Przejdź do Strony i sklepy> Systemy płatności i dostawa> Usługi dostawy.
W tej sekcji możesz zobaczyć wszystkie dostępne usługi dostawy. Kliknij Dodaj> Indywidualne usługi dostawcze, aby dodać nową usługę dostawy.
W sekcji Parametry ogólne wprowadź nazwę i opis. Informacje te będą widoczne dla klientów przy wyborze usługi dostawy.
Następnie przejdź do sekcji Ustawienia obsługi i wprowadź czas dostawy oraz cenę.
Kliknij Zastosuj, a pojawią się dwie dodatkowe sekcje: Ograniczenia i Usługi dodatkowe.
- W sekcji Ograniczenia możesz dodać ograniczenia według różnych parametrów.
- W sekcji Usługi dodatkowe możesz na przykład skonfigurować dodatkową opcję od drzwi do drzwi. Nie zapomnij zapisać zmian.
Teraz klient będzie mógł wybrać nową metodę dostawy i skorzystać z dodatkowej usługi.