Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Typy aktywności w CRM

Uwaga

W aktualizacji Bitrix24 z 18 listopada 2022 zmieniły się typy aktywności. Aktywności typu Spotkanie, Rozmowa itd. zostały zastąpione ujednoliconą aktywnością uniwersalną dla nowych portali i portali, które nie korzystały z aktywności typu Spotkanie, Rozmowa.


Aktywność uniwersalna

Utwórz dowolną aktywność na podstawie uniwersalnego szablonu.

Czytaj więcej: Aktywności uniwersalne.

Spotkanie

Planuj spotkania z klientami i zapisuj je w CRM. Spotkanie pojawi się również w kalendarzu.

Wprowadź nazwę klienta, a system go znajdzie.

Rozmowa

Wyświetlane są zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Ponadto można zaplanować połączenie wychodzące i otrzymać przypomnienie z wyprzedzeniem.

Czytaj więcej: Nowa logika przetwarzania połączeń w CRM.

Wprowadź nazwę klienta, a system go znajdzie.

Zadanie

Utwórz zadanie bezpośrednio z sekcji Aktywności. Zadanie będzie miało przedrostek CRM:.

Czytaj więcej: Utwórz zadanie.

E-mail

Lista aktywności zawiera zarówno przychodzące, jak i wychodzące wiadomości e-mail.

Czytaj więcej: Jak wysyłać wiadomości e-mail z CRM.

Lista połączeń

Utwórz listę klientów i umów się na rozmowę telefoniczną.

SMS

Na liście aktywności zostaną wyświetlone wychodzące wiadomości SMS.

Czat kanałów otwartych

Czat kanałów otwartych, przychodzący i wychodzący. Kliknij aktywność, aby wyświetlić szczegóły i otworzyć czat.

Czytaj więcej: Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały.

Formularze CRM

Na liście wyświetlane są wypełnione formularze CRM. Kliknij nazwę formularza, a otworzy się suwak ze szczegółami.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo