Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak wysyłać wiadomości e-mail z CRM

W Bitrix24 możesz wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio z CRM. Historia wiadomości jest zapisywana w odpowiednim formularzu elementu CRM. Efektywnie obsługuj e-maile w CRM: czytaj, wysyłaj, załączaj pliki. Możesz również utworzyć aktywność z e-maila, dzięki czemu nie zapomnisz później skontaktować się z klientem.

Podłącz skrzynkę pocztową


Wysyłaj wiadomości e-mail z formularza elementu CRM

Otwórz formularz elementu CRM i kliknij E-mail.

Wpisz temat i treść wiadomości e-mail oraz dodaj odbiorców. Możesz dodać adres e-mail, aby wysłać kopię. W razie potrzeby załącz plik do wiadomości e-mail.

Jak zrozumieć, czy wiadomość została przeczytana, czy nie

Status przeczytania wiadomości znajdziesz w formularzu wysłanej wiadomości w prawym rogu.

Czasami, ze względu na duże obciążenie kanału, e-maile z Marketingu i CRM, a także zwykłe e-maile, mogą być wysyłane z opóźnieniem 30-40 minut.

Rozmiar załączników do wiadomości e-mail wychodzących i przychodzących w CRM nie powinien przekraczać 14,3 MB. W przeciwnym razie wiadomość e-mail nie zostanie wysłana ani odebrana.


Użyj szablonu dla podobnych e-maili

Jeśli często wysyłasz podobne e-maile, możesz utworzyć szablon wiadomości e-mail.

Szablony e-mail w CRM Bitrix24

Jeśli wysyłasz e-maile za pomocą przycisków Przekaż dalej lub Odpowiedz, Bitrix24 dołączy je do formularza, z którego wysłano pierwszy e-mail. Odpowiedzi klientów będą również powiązane z tym formularzem niezależnie od tego, czy e-maile zostały wysłane z poczty Bitrix24, czy z klienta poczty.

Wyświetl przychodzące wiadomości e-mail w formularzu elementu CRM

Jeśli włączyłeś opcję Integracja z CRM, przychodzące e-maile będą automatycznie trafiać do formularza klienta. Wszystkie przychodzące wiadomości można znaleźć na osi czasu formularza elementu CRM.

Każdy przychodzący e-mail tworzy aktywność, dzięki czemu nie przegapisz żadnej wiadomości od klienta.


W skrócie
  • W Bitrix24 możesz wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio z CRM. Historia wiadomości jest zapisywana w odpowiednim formularzu elementu CRM.
  • W CRM możesz czytać i wysyłać e-maile, a także załączać do nich pliki.
  • Skorzystaj z szablonów e-maili, jeśli często wysyłasz podobne e-maile do swoich klientów.
  • Wszystkie przychodzące wiadomości e-mail są wyświetlane na osi czasu formularza elementu CRM, jeśli masz włączoną opcję integracji z CRM.
  • Utwórz aktywność na podstawie wiadomości e-mail, , aby pamiętać o skontaktowaniu się z klientem.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo