Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Bitrix24.Sign w CRM

Uwaga!

Bitrix24.Sign jest podpisem elektronicznym (nie podpisem cyfrowym). Zapewnia skuteczny, prawnie wiążący sposób uzyskania i wyrażenia zgody lub zatwierdzenia dokumentu cyfrowego.

Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest zawarcie z klientem specjalnej umowy na użycie podpisu elektronicznego przed skorzystaniem z funkcji.

Upewnij się, że korzystanie z narzędzia nie jest sprzeczne z ustawodawstwem i przepisami obowiązującymi w Twoim kraju.

Podpisy elektroniczne mogą nie być odpowiednie dla wszystkich dokumentów. Zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z właściwego źródła przed użyciem podpisu elektronicznego.


Narzędzie Bitrix24.Sign oszczędza czas i pieniądze. Wszystkie informacje o Twojej firmie i klientach są pobierane z CRM, a dokument do podpisania możesz wysłać SMS-em lub e-mailem. Istnieje kilka sposobów szybkiego wysłania dokumentu do podpisania bez wychodzenia z elementu CRM.

Czytaj więcej: Bitrix24.Sign.

Spis treści artykułu:

Wyślij poprzedni szablon dokumentu do podpisania

Jeśli wcześniej utworzyłeś i wysłałeś dokument do podpisania, system zaproponuje wysłanie utworzonego szablonu dokumentu do podpisania w nowym elemencie CRM dla nowego klienta. Dotyczy to tylko dokumentów tego samego typu. Wygenerowane pola w dokumencie będą takie same, jednak dane klienta będą inne.

Przykład: pracowałeś z dealem nr 1, w którym utworzyłeś fakturę i wysłałeś ją do podpisania. Teraz pracujesz z dealem nr 2, tworzysz nową fakturę i chcesz wysłać ją do podpisania. W takim przypadku system wyświetli komunikat i zaoferuje wysłanie poprzedniego szablonu faktury utworzonego w dealu nr 1. Lub możesz wysłać nowy szablon utworzony w dealu nr 2.

Jak to działa

Przejdź do formularza deala, leadu lub kontaktu w CRM i utwórz potrzebny dokument.

Kliknij Podpisz, a system zaproponuje skorzystanie z szablonu, który był wcześniej używany dla innego elementu CRM. Kliknij Użyj tego szablonu.

W takim przypadku wszystkie pola, które dodałeś (pieczęć, podpis, dane kontaktowe itp.), a także Twój kanał komunikacji i osoba odpowiedzialna, zostaną skopiowane do nowego dokumentu. System doda kontakty klienta z jego formularza CRM, a dokument zostanie mu automatycznie wysłany do podpisania.

Dzięki temu zaoszczędzisz czas przy wysyłaniu tego samego typu dokumentów do wielu klientów.


Jak utworzyć dokument w formularzu elementu CRM

Otwórz formularz deala, leadu lub kontaktu w CRM i utwórz potrzebny dokument.

Czytaj więcej: Dokumenty w systemie CRM.

W utworzonym dokumencie kliknij Podpisz i wypełnij wszystkie pola.

Czytaj więcej: Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisania.


Ustaw regułę do automatycznego wysłania dokumentu do podpisania

Ustaw regułę na określonym etapie, a dokument zostanie wysłany do klienta automatycznie. Przejdź do CRM> Reguły automatyzacji.

Dodaj regułę na wybranym etapie, klikając +.

Następnie wybierz opcję Dokumentacja> Prześlij dokument do podpisu.

W oknie ustawień określ osobę odpowiedzialną za podpisanie dokumentu z Twojej firmy oraz wybierz szablon dokumentu, który zostanie wysłany do klientów.

Jeśli na liście nie widzisz szablonów dokumentów, to należy utworzyć nowy dokument i przejść przez procedurę uzupełniania pól. Czytaj więcej: Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisania.

Teraz, jeśli przeniesiesz deal do etapu z regułą, system automatycznie wygeneruje dokument i wyśle go klientom do podpisania.

Każda reguła automatyzacji wysyła konkretny typ dokumentu (fakturę, umowę itp.). Jeśli chcesz zautomatyzować kilka typów dokumentów, możesz utworzyć osobne etapy z regułami automatyzacji.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo