Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

e-Podpis w CRM

Narzędzie e-Podpis Bitrix24 oszczędza czas i pieniądze. Wszystkie informacje o Twojej firmie i klientach są pobierane z CRM, a dokument do podpisania możesz wysłać SMS-em lub e-mailem.
e-Podpis w Bitrix24

Narzędzie e-Podpis to podpis elektroniczny, a nie cyfrowy. Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest podpisanie specjalnej umowy z klientem w celu używania podpisu elektronicznego. Ponadto ta metoda podpisywania nie jest dozwolona w przypadku wszystkich typów dokumentów. Przed użyciem podpisu elektronicznego zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z odpowiedniego źródła.

Jak wykonać automatyczne podpisywanie

Aby uniknąć każdorazowego wypełniania pól dokumentu i danych dla różnych kontrahentów, możesz korzystać z jednego szablonu dokumentu do podpisania. Dotyczy to dokumentów tego samego typu. Na przykład, jeśli wcześniej wygenerowano fakturę, system zaproponuje użycie istniejącego szablonu faktury i jej wysłanie.

Otwórz formularz deala w CRM i utwórz potrzebny dokument.
Dokumenty w systemie CRM

Kliknij przycisk Podpisz. System może zaoferować szablon, który był wcześniej używany dla innego elementu CRM. Kliknij Użyj istniejącego szablonu.

W tym przypadku wszystkie pola, o które proszono poprzedniego kontrahenta, zostaną skopiowane do nowego dokumentu. System doda kontakty klienta z formularza CRM, a dokument zostanie automatycznie wysłany do podpisania.

Zaoszczędzi to czas przy wysyłaniu tego samego typu dokumentów do wszystkich kontrahentów.


Utwórz dokument w formularzu CRM

Otwórz formularz deala w CRM i utwórz potrzebny dokument.

Kliknij Podpisz w utworzonym dokumencie.

Następnie wypełnij pola i wyślij dokument do podpisania.
Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu


Wybierz dokument w formularzu elementu CRM

Znajdź potrzebny dokument na osi czasu w formularzu deala i kliknij Podpisz.

Następnie wypełnij pola i wyślij dokument.
Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu


Skonfiguruj regułę automatyzacji automatycznego podpisywania

Kliknij przycisk Reguły automatyzacji w sekcji CRM.

Kliknij przycisk +, aby dodać regułę automatyzacji na konkretnym etapie.

Wybierz sekcję Dokumentacja > Prześlij dokument do podpisu i kliknij Dodaj.

Wybierz osobę odpowiedzialną za podpisanie dokumentu ze strony Twojej firmy i wybierz szablon dokumentu, który zostanie wysłany do klientów.

Jeśli na liście nie ma szablonu dokumentu, utwórz nowy dokument i przejdź przez procedurę wypełniania pól.

Zapisz regułę automatyzacji. Gdy przeciągniesz deal do określonego etapu, system automatycznie wygeneruje dokument i wyśle go do stron podpisujących.

Każda reguła automatyzacji wyśle jeden typ dokumentu: fakturę, umowę itp. Jeśli potrzebujesz zautomatyzować kilka typów dokumentów, utwórz oddzielne etapy z regułami automatyzacji.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo