Bitrix24.Sign jest podpisem elektronicznym (nie podpisem cyfrowym). Zapewnia skuteczny, prawnie wiążący sposób uzyskania i wyrażenia zgody lub zatwierdzenia dokumentu cyfrowego.
Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest zawarcie z klientem specjalnej umowy na użycie podpisu elektronicznego przed skorzystaniem z funkcji.
Upewnij się, że korzystanie z narzędzia nie jest sprzeczne z ustawodawstwem i przepisami obowiązującymi w Twoim kraju.
Podpisy elektroniczne mogą nie być odpowiednie dla wszystkich dokumentów. Zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z właściwego źródła przed użyciem podpisu elektronicznego.
Narzędzie Bitrix24.Sign oszczędza czas i pieniądze. Wszystkie informacje o Twojej firmie i klientach są pobierane z CRM, a dokument do podpisania możesz wysłać SMS-em lub e-mailem. Istnieje kilka sposobów szybkiego wysłania dokumentu do podpisania bez wychodzenia z elementu CRM.
Spis treści artykułu:
Wyślij poprzedni szablon dokumentu do podpisania
Jeśli wcześniej utworzyłeś i wysłałeś dokument do podpisania, system zaproponuje wysłanie utworzonego szablonu dokumentu do podpisania w nowym elemencie CRM dla nowego klienta. Dotyczy to tylko dokumentów tego samego typu. Wygenerowane pola w dokumencie będą takie same, jednak dane klienta będą inne.
Jak to działa
Przejdź do formularza deala, leadu lub kontaktu w CRM i utwórz potrzebny dokument.
Kliknij Podpisz, a system zaproponuje skorzystanie z szablonu, który był wcześniej używany dla innego elementu CRM. Kliknij Użyj tego szablonu.
W takim przypadku wszystkie pola, które dodałeś (pieczęć, podpis, dane kontaktowe itp.), a także Twój kanał komunikacji i osoba odpowiedzialna, zostaną skopiowane do nowego dokumentu. System doda kontakty klienta z jego formularza CRM, a dokument zostanie mu automatycznie wysłany do podpisania.
Dzięki temu zaoszczędzisz czas przy wysyłaniu tego samego typu dokumentów do wielu klientów.
Jak utworzyć dokument w formularzu elementu CRM
Otwórz formularz deala, leadu lub kontaktu w CRM i utwórz potrzebny dokument.
W utworzonym dokumencie kliknij Podpisz i wypełnij wszystkie pola.
Ustaw regułę do automatycznego wysłania dokumentu do podpisania
Ustaw regułę na określonym etapie, a dokument zostanie wysłany do klienta automatycznie. Przejdź do CRM> Reguły automatyzacji.
Dodaj regułę na wybranym etapie, klikając +.
Następnie wybierz opcję Dokumentacja> Prześlij dokument do podpisu.
W oknie ustawień określ osobę odpowiedzialną za podpisanie dokumentu z Twojej firmy oraz wybierz szablon dokumentu, który zostanie wysłany do klientów.
Teraz, jeśli przeniesiesz deal do etapu z regułą, system automatycznie wygeneruje dokument i wyśle go klientom do podpisania.
Polecane artykuły: