W Bitrix24 możesz komunikować się ze swoimi klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio z mobilnego CRM. Cała historia korespondencji zostanie zapisana w formularzu elementu CRM.
E-mail w mobilnym CRM: ważne funkcje
W mobilnym CRM możesz korzystać z głównych scenariuszy pracy z pocztą: czytać, wysyłać, przekierowywać wiadomości e-mail, dołączać pliki, a także odłączać pocztę od CRM i dodawać wiadomości do spamu.
Jak utworzyć wiadomość e-mail
Otwórz formularz elementu CRM> przejdź do sekcji Szczegóły lub Oś czasu. Możesz utworzyć wiadomość e-mail na dwa sposoby:
- Kliknij przycisk kanały komunikacji i wybierz potrzebny adres e-mail.
- Kliknij + i wybierz wiadomość e-mail.
Otworzy się okno, w którym możesz utworzyć nową wiadomość.
- Określ temat i wprowadź tekst wiadomości.
- Dotknij Więcej, aby określić dodatkowy adres e-mail i wysłać kopię wiadomości.
- Dołącz pliki, klikając ikonę spinacza.
Gdy wszystko będzie gotowe, kliknij Wyślij.
Na osi czasu zobaczysz wysłaną wychodzącą wiadomość e-mail. Możesz otworzyć lub zaplanować aktywność w harmonogramie.
Działania z przychodzącą pocztą e-mail
Na osi czasu w formularzu elementu CRM możesz wykonywać różne działania z przychodzącymi wiadomościami e-mail:
- wyświetl i otwórz wiadomość e-mail;
- zaplanuj aktywność;
- oznacz wiadomość e-mail jako przeczytaną.
Po otwarciu przychodzącej wiadomości e-mail możesz odpowiedzieć, odpowiedzieć wszystkim lub przekierować wiadomość e-mail dalej.
Klikając Menu, będziesz mógł wykluczyć e-mail z CRM, oznaczyć go jako spam lub usunąć.