Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Przypisz menedżerów do leadów

W Bitrix24 możesz pozyskiwać leady za pomocą następujących narzędzi: Telefonia, Otwarte Kanały, Formularze internetowe CRM lub poczta internetowa.

Jednak ważne jest nie tylko pozyskanie leadu, ale również przypisanie odpowiedniej osoby odpowiedzialnej za lead czy nawet utworzenie kolejki pracowników do przetwarzania leadu.


Telefonia

Telefonia jest ważnym narzędziem pozyskiwania nowych klientów. Po skonfigurowaniu Telefonii każde połączenie przychodzące będzie zapisywane w CRM jako nowy lead.

Aby skonfigurować kolejkę osób odpowiedzialnych, które będą przetwarzać połączenia, przejdź do sekcji Telefonia> Połączenie kliknij przycisk Konfiguruj numery i wybierz numer, którego potrzebujesz.

W sekcji Przekierowanie połączeń przychodzących wybierz jedną lub więcej osób odpowiedzialnych oraz typ kolejki w polu Skieruj połączenie przychodzące do grupy kolejki> Ustawienia kolejkowania grupy.

Określ jednego lub więcej odpowiedzialnych pracowników, a także skonfiguruj dystrybucję.

Czytaj więcej: Kolejki w Telefonii.

Otwarte kanały

Otwarte kanały to narzędzie do gromadzenia wszystkich wiadomości klientów z sieci społecznościowych i komunikatorów w jednym czacie.

Aby skonfigurować kolejkę, w sekcji Centrum Kontaktowe otwórz dowolny kanał komunikacji> wybierz potrzebny kanał otwarty> kliknij Konfiguruj.

W sekcji Kolejka konsultantów możesz wybrać pracowników, którzy będą otrzymywać i przetwarzać wiadomości z otwartego kanału.

Czytaj więcej: Ustawienia otwartych kanałów.

Formularze internetowe CRM

Możesz utworzyć formularz internetowy CRM i dodać go do swojej witryny. Dane z formularza zostaną automatycznie przesłane do Bitrix24 CRM.

Aby przypisać pracownika do formularza internetowego CRM, przejdź do sekcji CRM> Dodatki> Formularze CRM, wybierz potrzebny formularz> kliknij Edytuj.

W sekcji Inne ustawienia> Odpowiedzialny określ co najmniej jednego pracownika odpowiedzialnego za przetwarzanie danych z tego formularza.


Poczta internetowa

Połącz swoją skrzynkę pocztową z Bitrix24 CRM, a wszystkie przychodzące wiadomości e-mail z nieznanych adresów będą zapisywane jako nowe leady.

Aby skonfigurować kolejkę, przejdź do sekcji Poczta> kliknij koło zębate> Ustawienia skrzynki pocztowej.

W sekcji Lead i kolejka dystrybucji kontaktów dodaj pracowników, którzy będą pracować z leadami.

Czytaj więcej: Podłącz skrzynkę pocztową.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Ograniczenia dotyczące otwartych kanałów Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach Ustawienia Otwartych kanałów Otwarte kanały: najczęstsze błędy Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Jak działa kolejka dystrybucji czatów w otwartych kanałach Lista rozmów: jak znaleźć czat otwartych kanałów Śledzenie czatu w otwartych kanałach