Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Pole "Klient" w formularzu deala/leadu

Możesz powiązać deal/lead z kontaktem lub firmą w sekcji Klient w formularzu elementu CRM.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Aby znaleźć istniejący kontakt lub firmę, zacznij wpisywać nazwę kontaktu lub firmy w polu Klient.

Jeśli dodasz do pola Klient istniejący kontakt lub firmę do formularza leadu, ten lead stanie się powtarzalny.

Aby utworzyć nowy element, wprowadź jego nazwę i kliknij Utwórz nowy kontakt/firmę.

Jeśli utworzyłeś jednocześnie kontakt i firmę, Bitrix24 automatycznie je połączy.

Możesz także dostosować wygląd pola, klikając koło zębate.

W aplikacji mobilnej formularze leadów i deali również mają pole Klient.

Tutaj możesz wybrać kontakt i firmę z listy lub utworzyć nowe.

Po wybraniu elementów zostaną one wyświetlone w formularzu leadu.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Aktualizacja danych klienta w formularzu CRM Adres Google Maps w Bitrix24 CRM Widok Kalendarz dla leadów i deali Filtry w formularzach elementów CRM Jak zmieniła się praca z produktami w leadach i dealach Wolne terminy CRM Mapy w adresach CRM Jak dostosować pozycje menu w formularzu elementu CRM