Zadania w Bitrix24 to zintegrowana przestrzeń, która pomaga zorganizować pracę zespołu: tworzyć małe zadania i zarządzać dużymi projektami. W zadaniach można śledzić proces pracy pracowników, kontrolować terminy i rozdzielać obowiązki.
Jak pracować z zadaniami
Jasny opis zadania wpływa na skuteczność jego wykonania. W zadaniach Bitrix24 są dodatkowe możliwości do strukturyzacji i kontroli.
Jak utworzyć zadanie
Lista kontrolna. Dodaj listę kroków do zadania, aby zobaczyć, które z nich zostały już wykonane. Możesz dodać do listy kontrolnej podpunkty, przypisać do nich odpowiedzialnych i dołączyć pliki.
Listy kontrolne
Tagi. Używaj gotowych tagów lub twórz własne, aby łączyć zadania według wspólnych tematów. To pozwoli filtrować zadania i szybko znajdować potrzebne.
Tagi w zadaniach
Przypomnienia. Ustaw przypomnienia o zadaniach w formie powiadomień w Bitrix24 lub wiadomości e-mail. Pomoże Ci to wykonywać zadania na czas i dotrzymywać terminów.
Przypomnienia w zadaniach
Śledzenie czasu zadania. Uruchamiaj śledzenie czasu zadania, gdy zaczynasz pracować nad zadaniem, aby śledzić, ile czasu na nie poświęciłeś.
Śledzenie czasu zadania
Wynik zadania. Poproś swoich pracowników o obowiązkowy raport po zakończeniu zadania. Odpowiedzialni pracownicy oznaczą komentarze z wykonaną pracą jako wynik zadania.
Wynik pracy nad zadaniem
Szablony. Utwórz standardowy szablon dla regularnych zadań, na przykład dla comiesięcznego raportu.
Szablony zadań
Wyszukiwanie zadań
W Bitrix24 są filtry, które pomagają szybko znaleźć potrzebne zadania.
- Pole wyszukiwania. Umożliwia wyszukiwanie zadań według słów znajdujących się w tytule lub opisie zadania.
- Role. Filtruj zadania według swojej roli w nich: W toku, Uczestniczę, Zleciłem i Obserwuję.
- Filtry. Utwórz własne filtry lub używaj gotowych: W toku, Zakończone, Przełożono termin, Po terminie i Blisko terminu. Wyszukiwanie i filtry w zadaniach
Tryby pracy z zadaniami
Istnieje pięć trybów pracy z zadaniami.
- Lista: wszystkie zadania zebrane są w jednym miejscu. Możesz wykonywać grupowe działania z zadaniami na liście.
- Termin: zadania są podzielone na sześć kolumn w zależności od ich terminów. Tutaj możesz zobaczyć, które zadania są zaległe, które należy wykonać w pierwszej kolejności lub które nie mają żadnego terminu.
- Terminarz to kanban z zadaniami, do którego masz dostęp tylko Ty. Możesz utworzyć własne etapy wykonania zadań.
- Kalendarz: możesz monitorować terminy wykonania zadań i zobaczyć obciążenie pracą w różnych okresach.
- Gantt to siatka kalendarza, która wizualnie wyświetla czas trwania i terminy wszystkich zadań.
Widoki do pracy z zadaniami
Automatyzacja
Skonfiguruj reguły automatyzacji i wyzwalacze, aby automatycznie tworzyć nowe zadania, dodawać uczestników i śledzić terminy.
Reguły i wyzwalacze w zadaniach
Uprawnienia dostępu
Skonfiguruj uprawnienia dostępu, aby określić, jakie działania pracownicy mogą wykonywać z zadaniami, szablonami i regułami automatyzacji. Możesz utworzyć rolę z indywidualnym zestawem uprawnień i przypisać ją konkretnemu pracownikowi lub grupie.
Uprawnienia dostępu w zadaniach
Zadania w innych narzędziach Bitrix24
Zadania w Bitrix24 są powiązane z innymi narzędziami. Na przykład możesz utworzyć zadanie na podstawie wiadomości czatu. Tekst wiadomości stanie się opisem zadania, Ty będziesz osobą odpowiedzialną, a uczestnicy czatu będą obserwatorami.
Współpraca. Zadanie można utworzyć w komunikatorze, kalendarzu, Aktualnościach, grupach i projektach.
Jak utworzyć zadanie z wiadomości w Aktualnościach
Jak utworzyć zadanie lub wydarzenie na podstawie wiadomości czatu
CRM. Zadania w CRM pomagają uprościć komunikację między działami.
Zadania w CRM
- Zadania w Bitrix24 to zintegrowana przestrzeń, która pomaga zorganizować pracę zespołu: tworzyć małe zadania i zarządzać dużymi projektami.
- W zadaniach są dodatkowe możliwości do strukturyzacji i kontroli: listy kontrolne, przypomnienia, tagi, liczniki czasu, szablony i raporty o wynikach zadań.
- Tryby pracy z zadaniami pomagają zarządzać i kontrolować ich wykonanie. Istnieje pięć trybów: Lista, Termin, Terminarz, Kalendarz i Gantt.
- Zadania można zautomatyzować za pomocą reguł automatyzacji i wyzwalaczy.
- Zadania są powiązane z innymi narzędziami Bitrix24. Zadanie można utworzyć z czatu, kalendarza, Aktualności, grupy i projektu.