Jednokrotne logowanie (SSO) pomaga zarządzać logowaniem pracowników do Bitrix24. Administrator z łatwością będzie kontrolował wszystkie konta, a pracownicy będą logować się do Bitrix24 bez podawania hasła.
Aby wyłączyć SSO, wykonaj trzy kroki:
1. Sprawdź dane w Bitrix24.Network. Upewnij się, że administrator i pracownicy mają dostęp do Bitrix24.Network i że zawiera on adresy e-mail i numery telefonów.
Kliknij ten link do Bitrix24.Network i sprawdź, czy masz numer telefonu i adres e-mail
2. Napisz do Wsparcia Bitrix24. W wiadomości poproś o wyłączenie jednokrotnego logowania. Możesz skontaktować się ze Wsparciem, korzystając z suwaka pomocy w prawym górnym rogu. Przewiń stronę w dół i kliknij przycisk Zadaj pytanie.
3. Zaloguj się ponownie na swoje konto. Wsparcie odłączy Twój Bitrix24 od Microsoft Azure Active Directory. Pracownicy otrzymają link do odzyskiwania hasła na adres e-mail podany w ich profilu Bitrix24.Network.
Polecane artykuły: