Możesz dezaktywować reguły automatyzacji w CRM i zadaniach, a także działania w procesach workflow. Dezaktywowane reguły i działania przestaną działać, ale nadal będą wyświetlane. Możesz ponownie aktywować regułę lub działanie w dowolnym momencie.
Jak dezaktywować reguły automatyzacji
Przejdź do sekcji CRM i kliknij ikonę reguł automatyzacji.
Wybierz regułę automatyzacji, którą chcesz dezaktywować> kliknij Actions (Działania) i wybierz opcję Wyłącz.
Reguła automatyzacji została wyłączona. Kliknij Zapisz.
Jeśli chcesz włączyć regułę automatyzacji, wybierz odpowiednią opcję w menu Actions (Działania) i zapisz zmiany.
Dezaktywuj grupę reguł. Jeśli chcesz wyłączyć wiele reguł jednocześnie, użyj opcji Group actions (Grupowe działania) na dole kolumny z regułami.
Wybierz reguły, które chcesz dezaktywować i kliknij Disable (Wyłącz) na górze strony.
-
Jeśli wybierzesz wiele reguł w działaniach grupowych, z których jedna jest włączona, a druga wyłączona, to w rezultacie obie reguły zostaną wyłączone.
Jak dezaktywować działania w procesie workflow
Aby to zrobić, wybierz działanie w workflow i kliknij ⚙️.
Kliknij przycisk menu z trzema kropkami, wybierz Disable (Wyłącz) i zapisz zmiany.
Wyłączone działanie zmieni kolor na szary. Po zakończeniu konfiguracji kliknij Zapisz.
Jeśli wyłączysz działanie główne, działania sekwencyjne również zostaną wyłączone.
Możesz włączyć działanie w ten sam sposób.
-
W skrócie:
- Jeśli nie chcesz usuwać reguły automatyzacji, możesz ją dezaktywować.
- Jeśli chcesz wyłączyć wiele reguł jednocześnie, użyj grupowych działań.
- Jeśli dezaktywujesz działanie w procesie workflow, wszystkie powiązane działania również zostaną wyłączone.
- Możesz ponownie aktywować regułę lub działanie w dowolnym momencie.