Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Dezaktywuj reguły automatyzacji i działania workflow

Możesz dezaktywować reguły automatyzacji w CRM i zadaniach, a także działania w procesach workflow. Dezaktywowane reguły i działania przestaną działać, ale nadal będą wyświetlane. Możesz ponownie aktywować regułę lub działanie w dowolnym momencie.


Jak dezaktywować reguły automatyzacji

Przejdź do sekcji CRM i kliknij ikonę reguł automatyzacji.


Wybierz regułę automatyzacji, którą chcesz dezaktywować> kliknij Actions (Działania) i wybierz opcję Wyłącz.


Reguła automatyzacji została wyłączona. Kliknij Zapisz.


Jeśli chcesz włączyć regułę automatyzacji, wybierz odpowiednią opcję w menu Actions (Działania) i zapisz zmiany.


Dezaktywuj grupę reguł. Jeśli chcesz wyłączyć wiele reguł jednocześnie, użyj opcji Group actions (Grupowe działania) na dole kolumny z regułami.

Wybierz reguły, które chcesz dezaktywować i kliknij Disable (Wyłącz) na górze strony.

    Jeśli wybierzesz wiele reguł w działaniach grupowych, z których jedna jest włączona, a druga wyłączona, to w rezultacie obie reguły zostaną wyłączone.

Jak dezaktywować działania w procesie workflow

Aby to zrobić, wybierz działanie w workflow i kliknij ⚙️.


Kliknij przycisk menu z trzema kropkami, wybierz Disable (Wyłącz) i zapisz zmiany.


Wyłączone działanie zmieni kolor na szary. Po zakończeniu konfiguracji kliknij Zapisz.


Jeśli wyłączysz działanie główne, działania sekwencyjne również zostaną wyłączone.

Możesz włączyć działanie w ten sam sposób.

    W skrócie:
    • Jeśli nie chcesz usuwać reguły automatyzacji, możesz ją dezaktywować.

    • Jeśli chcesz wyłączyć wiele reguł jednocześnie, użyj grupowych działań.

    • Jeśli dezaktywujesz działanie w procesie workflow, wszystkie powiązane działania również zostaną wyłączone.

    • Możesz ponownie aktywować regułę lub działanie w dowolnym momencie.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Stałe i zmienne w regułach automatyzacji Jak kopiować i przenosić reguły automatyzacji Jak działają warunki w regułach automatyzacji Interfejs dodawania reguł i wyzwalaczy Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM Ustawienia czasu w regułach automatyzacji Reguły automatyzacji: Uwzględnij godziny pracy pracownika Wyzwalacze w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow