Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak przekierowywać połączenia do innych pracowników

W Bitrix24 możesz przekierowywać odebrane połączenia do innych pracowników lub do działu. Przekierowanie połączeń jest dostępne w przeglądarce, aplikacji desktopowej oraz z telefonu stacjonarnego.


Jak przekierowywać połączenia w przeglądarce lub aplikacji desktopowej

Kliknij przycisk strzałki w formularzu połączenia. Otworzy się okno przekierowywania połączenia, w którym możesz przekierować połączenie do pracownika lub grupy użytkowników Telefonii.
Jak utworzyć grupę użytkowników w Telefonii


Przekieruj połączenie do pracownika. Aby przekierować połączenie do pracownika, wybierz opcję Ostatnie elementy lub Działy w formularzu połączeń.

  • Ostatnie elementy - możesz znaleźć pracownika na liście, wpisując jego imię lub nazwisko.
  • Działy - pracowników można znaleźć w strukturze firmy.

Kliknij nazwisko pracownika. Aby przekierować połączenie w Bitrix24, wybierz Wewnętrzna rozmowa. Aby przekierować połączenie na telefon komórkowy pracownika, wybierz Telefon komórkowy.

Przekierowane połączenie na telefon komórkowy uważa się za połączenie wychodzące z portalu, więc pieniądze za to połączenie zostaną pobrane jak za połączenie wychodzące. Aby przekierować połączenie, podaj numer telefonu komórkowego w profilu pracownika.

Przekieruj połączenie do grupy użytkowników Telefonii. Wybierz grupę, do której chcesz przekierować połączenie.
Grupy kolejek użytkowników

Po wybraniu pracownika lub grupy w formularzu połączenia kliknij Przekieruj.


Jak przekierowywać odebrane połączenia z telefonu stacjonarnego

Jeśli podłączony jest telefon stacjonarny, połączenie można przekierować do innego pracownika, korzystając z numeru wewnętrznego. Sprawdź, czy numer wewnętrzny jest podany w profilu pracownika.
Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać

Ogólne instrukcje dotyczące przekierowywania:

  1. Rozpocznij przekierowanie połączenia na urządzeniu. Każde urządzenie ma własne skróty klawiaturowe do przekierowywania. Przeczytaj instrukcję obsługi swojego urządzenia.
  2. Wprowadź numer wewnętrzny pracownika.
  3. Porozmawiaj ze współpracownikiem i poinformuj go o przekazaniu połączenia. Klient nie usłyszy tej rozmowy.
  4. Potwierdź przekierowanie połączenia.
  5. Odłóż słuchawkę.
Wsparcie Bitrix24 nie konfiguruje telefonów stacjonarnych. Informacje na temat kombinacji przycisków przekierowania i zawieszania połączeń można uzyskać u producenta urządzenia lub w instrukcji.

Przykład przekierowania połączenia na urządzeniu Grandstream GXP2160

  1. Rozpocznij rozmowę z klientem.
  2. Kliknij przycisk transfer.
  3. Wybierz numer wewnętrzny.
  4. Porozmawiaj ze współpracownikiem i poinformuj go o przekazaniu połączenia.
  5. Kliknij ponownie przycisk transfer.
  6. Odłóż słuchawkę.
W skrócie
  • W Bitrix24 możesz przekierowywać odebrane połączenia do innych pracowników. Przekierowanie połączeń jest dostępne w przeglądarce, aplikacji desktopowej oraz z telefonu stacjonarnego.
  • W aplikacji mobilnej przekierowanie połączeń jest niedostępne.
  • Istnieją trzy możliwości przekierowania połączenia: do współpracownika na konto Bitrix24, do pracownika na osobisty numer komórkowy oraz do grupy użytkowników Telefonii.
  • W telefonie stacjonarnym istnieje możliwość przekierowania połączeń na numer wewnętrzny pracownika. Każde urządzenie ma własne kombinacje klawiaturowe do przekierowania - sprawdź je u producenta lub w instrukcji.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Okno połączenia: opcje podczas połączenia Przetestuj jakość połączenia telefonii Jak wybrać i podłączyć centralę SIP PBX w Bitrix24