Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Kreator BI: rozpoczęcie pracy

Kreator BI to narzędzie, w którym możesz przeglądać i tworzyć raporty analityczne na podstawie Twoich danych biznesowych. Możesz rozpocząć pracę z Kreatorem na trzy sposoby:

  • Skorzystaj z zestawu standardowych raportów
  • Zainstaluj raport z Marketu lub zamów u partnera
  • Utwórz raport lub edytuj standardowy

Korzystaj ze standardowych raportów

Przejdź do sekcji Kreator BI i wybierz raport z listy. Automatycznie zbierze informacje z Bitrix24 i uzupełni wskaźniki.

Przygotowaliśmy jedenaście standardowych raportów.

Analityka deali (Deal analytics)

Raport pokazuje całkowitą sprzedaż Twojej firmy: liczbę deali, ich status, miesięczne przychody i skuteczność źródeł. Pozwala zidentyfikować najważniejsze źródła klientów oraz okresy wysokiej i niskiej aktywności klientów. Analizując wskaźniki, firma może poprawić planowanie i strategię sprzedaży.

Trendy leadów (Lead trends)

Raport pokazuje, w jaki sposób Twoja firma pozyskuje leady i konwertuje je w deale. Pomaga zrozumieć najlepsze sposoby na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.

Trendy sprzedaży (Sales trends)

Raport pokazuje wydajność sprzedaży, ogólny przychód i sukces deali. Zobaczysz, które miesiące były zyskowne, jak sprzedaż jest powiązana z etapami pracy i jaki jest wkład każdego pracownika w wyniki.

Analityka połączeń (Call analytics)

Raport pokaże zależność między rozmowami telefonicznymi a sprzedażą. Wskaźniki pomogą ocenić efektywność pracy menedżerów: w jakie dni są najbardziej aktywni i ile rozmów telefonicznych jest potrzebnych do osiągnięcia sukcesu w sprzedaży.

Analiza klientów ABC (ABC Analysis)

Raport pomoże zrozumieć strukturę dochodów firmy i określić, na których klientach warto skupić większą uwagę i zasoby. Raport dzieli klientów na trzy kategorie: A, B, C. Każda kategoria ma różny udział w całkowitym przychodzie. Klienci kategorii A są głównym źródłem dochodu, przynosząc 80% całego zysku. Kategoria B przynosi 15% zysku, a kategoria C pozostałe 5%.

Generowanie leadów (Lead generation)

Raport pomoże zrozumieć, jak firma pozyskuje potencjalnych klientów i jak skuteczne są stosowane metody. Pokaże dane dotyczące dynamiki leadów, ich źródeł i konwersji według kanałów i kampanii.

Kompleksowa analityka deali (Deal analytics summary)

Raport pokaże liczbę i status deali, pomoże zidentyfikować trendy i możliwe odchylenia w sprzedaży. Wskaźniki dotyczące szybkości i jakości zamykania deali pomogą ocenić pracę pracowników.

Kluczowe wskaźniki efektywności (Key performance indicators)

Raport pokaże dynamikę przychodów i umożliwi ocenę pracy firmy. Dane dotyczące liczby deali i czasu ich zamknięcia pomogą zidentyfikować słabe punkty w procesach sprzedaży.

Utrata i utrzymanie klientów (Customer churn and retention)

Raport pomoże zrozumieć dynamikę utrzymania i utraty klientów. Wyświetli dane za różne okresy według kategorii klientów: nowi, zatrzymani, powracający, utracone.

Deale i produkty (Deals and products)

Raport przedstawi szczegółowy obraz sprzedaży w poszczególnych kategoriach produktów oraz analizę dynamiki wartości paragonów. Przychody uwzględniające udzielone rabaty pozwolą ocenić skuteczność strategii cenowej oraz wpływ promocji na wyniki sprzedaży.

Analityka workflow (Workflow analytics)

Raport pokaże liczbę uruchomionych i zakończonych procesów biznesowych workflow, ilu pracowników było zaangażowanych i ile czasu zajęło ich zakończenie. Dane pomogą ocenić efektywność procesów i znaleźć możliwe problemy w łańcuchu zatwierdzania.

Aby ustawić ten sam okres dla wszystkich raportów, otwórz Moje raporty > Ustawienia (⚙️) i wybierz potrzebny okres.


2. Zainstaluj raport z Marketu lub zamów u partnera

Oprócz standardowych raportów możesz zainstalować rozwiązania z Marketu. Raporty mają już skonfigurowane wykresy i filtry, nie musisz konfigurować niczego dodatkowego.

Jeśli nie znalazłeś raportu, którego potrzebujesz, możesz zamówić go u naszych partnerów przez specjalny formularz.


3. Utwórz raport lub edytuj standardowy

Otwórz sekcję Moje raporty. Zobaczysz listę wszystkich raportów w Bitrix24, a także będziesz mógł je edytować lub utworzyć nowe.
Jak tworzyć i edytować raporty w Kreatorze BI


W skrócie
  • Skorzystaj z zestawu gotowych raportów i od razu przystąp do analizy wyników biznesowych.
  • Jeśli nie znalazłeś potrzebnego raportu, przejrzyj gotowe raporty w Markecie lub zamów u partnerów.
  • Możesz edytować lub tworzyć nowe raporty w sekcji Moje raporty.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować uprawnienia dostępu do Kreatora BI Przykład skonfigurowanych uprawnień dostępu do Kreatora BI Jak wyłączyć Kreator BI podczas zmiany planu taryfowego