Po wprowadzeniu nieprawidłowych danych logowania do Bitrix24 na ekranie pojawi się komunikat o błędzie autoryzacji.
Uwierzytelnienie nie powiodło się: nieprawidłowy login lub hasło
Błąd występuje w przypadku wprowadzenia nieprawidłowego loginu lub hasła.
- Jeśli jesteś pewien, że login jest poprawny, możesz skontaktować się z administratorem Twojego Bitrix24, on sprawdzi, jaki login jest podany w profilu.
- Aby ustawić nowe hasło, kliknij Nie pamiętam hasła, a następnie wprowadź adres e-mail lub numer telefonu, którego użyłeś podczas rejestracji w Bitrix24. Kod odzyskiwania hasła zostanie wysłany e-mailem lub SMS-em.
Nie znaleziono użytkownika/Podany numer jest niepoprawny
Nadal nie masz Bitrix24
Ten komunikat pojawi się, jeśli spróbujesz zalogować się do Bitrix24 bez rejestracji. Drugą przyczyną błędu jest nieprawidłowa metoda autoryzacji za pośrednictwem usług Facebook, Google lub Apple ID. Upewnij się, że do autoryzacji używana jest usługa powiązana z Twoim kontem. Może to zrobić administrator lub Wsparcie Bitrix24.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24
Nie można połączyć się z serwerem
Błąd występuje, jeśli zostanie wprowadzony nieprawidłowy adres Bitrix24, na przykład mojafirma
zamiast mojafirma.bitrix24.pl
. Tekst błędu może się różnić:
- Nieznana odpowiedź serwera. Spróbuj ponownie później.
- Nie można połączyć się z serwerem.
Skontaktuj się z administratorem, jeśli nie pamiętasz adresu konta Bitrix24.
Jak zalogować się do Bitrix24 za pomocą adresu konta
Wprowadź kod OTP Bitrix24
Kod możesz uzyskać w aplikacji Bitrix24 OTP. Jeśli go nie masz, skontaktuj się z administratorem Bitrix24. Tymczasowo wyłączy dwustopniowe uwierzytelnienie i będziesz mógł się zalogować.
Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie