Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Błędy podczas logowania do Bitrix24 w aplikacji mobilnej

Po wprowadzeniu nieprawidłowych danych logowania do Bitrix24 na ekranie pojawi się komunikat o błędzie autoryzacji.

Uwierzytelnienie nie powiodło się: nieprawidłowy login lub hasło

Błąd występuje w przypadku wprowadzenia nieprawidłowego loginu lub hasła.

  • Jeśli jesteś pewien, że login jest poprawny, możesz skontaktować się z administratorem Twojego Bitrix24, on sprawdzi, jaki login jest podany w profilu.
  • Aby ustawić nowe hasło, kliknij Nie pamiętam hasła, a następnie wprowadź adres e-mail lub numer telefonu, którego użyłeś podczas rejestracji w Bitrix24. Kod odzyskiwania hasła zostanie wysłany e-mailem lub SMS-em.

Nie znaleziono użytkownika/Podany numer jest niepoprawny

Sprawdź czy poprawnie wpisałeś dane, logując się za pomocą numeru lub adresu e-mail. Jeśli zapomniałeś swojego loginu, skontaktuj się z administratorem Bitrix24.

Nadal nie masz Bitrix24

Ten komunikat pojawi się, jeśli spróbujesz zalogować się do Bitrix24 bez rejestracji. Drugą przyczyną błędu jest nieprawidłowa metoda autoryzacji za pośrednictwem usług Facebook, Google lub Apple ID. Upewnij się, że do autoryzacji używana jest usługa powiązana z Twoim kontem. Może to zrobić administrator lub Wsparcie Bitrix24.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Nie można połączyć się z serwerem

Błąd występuje, jeśli zostanie wprowadzony nieprawidłowy adres Bitrix24, na przykład mojafirma zamiast mojafirma.bitrix24.pl. Tekst błędu może się różnić:

  • Nieznana odpowiedź serwera. Spróbuj ponownie później.
  • Nie można połączyć się z serwerem.

Skontaktuj się z administratorem, jeśli nie pamiętasz adresu konta Bitrix24.
Jak zalogować się do Bitrix24 za pomocą adresu konta

Wprowadź kod OTP Bitrix24

Kod możesz uzyskać w aplikacji Bitrix24 OTP. Jeśli go nie masz, skontaktuj się z administratorem Bitrix24. Tymczasowo wyłączy dwustopniowe uwierzytelnienie i będziesz mógł się zalogować.
Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Autoryzacja w Bitrix24 przez przeglądarkę Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie Autoryzacja w Bitrix24 przez zaproszenie Jak się zalogować i zmienić konto w aplikacji mobilnej Czym Bitrix24.Network różni się od Portalu Bitrix24 Autoryzacja w Bitrix24 przez aplikację desktopową Zaloguj się do aplikacji mobilnej za pomocą kodu QR Sposoby logowania do konta Bitrix24 Dwustopniowe uwierzytelnienie Jak przenieść adres firmowy zwolnionego pracownika