Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak przesłać plik z dysku zewnętrznego do Bitrix24

W Bitrix24 możesz pracować z plikami przechowywanymi na dyskach zewnętrznych: Box, Dropbox, Google Drive, Office365, OneDrive. Nie musisz pobierać dokumentów, możesz od razu zapewnić do nich dostęp. Pliki zostaną zapisane w sekcji Mój dysk w folderze Załadowane pliki.

Pokażmy, jak to działa, na przykładzie sekcji Zadania.


Jak dodać plik

Przejdź do sekcji Zadania i projekty > Utwórz > Plik. Kliknij Dokumenty Google, Office365 lub Dropbox.

Wybierz skąd chcesz pobrać plik. Kliknij nazwę usługi i zaloguj się do swojego konta.

Po autoryzacji możesz znaleźć potrzebny dokument na dysku zewnętrznym. Kliknij Wybierz dokument, aby dodać ten plik do zadania.

Jeśli dysk zewnętrzny jest już podłączony, kliknij go nazwę w oknie autoryzacji. Bitrix24 otworzy Twój dysk zewnętrzny.


Jak zaktualizować plik

Jeśli edytowałeś dokument na dysku zewnętrznym, musisz go zaktualizować w Bitrix24.
Obok pliku kliknij Więcej > Pobierz ostatnią wersję. Może to zrobić tylko właściciel dysku zewnętrznego.


W skrócie
  • W Bitrix24 możesz pracować z plikami przechowywanymi na dyskach zewnętrznych: Box, Dropbox, Google Drive, Office365, OneDrive.
  • Pliki zostaną zapisane w sekcji Mój dysk w folderze Załadowane pliki.
  • Przed pobraniem pliku należy zalogować się do dysku zewnętrznego.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Mój Dysk: przegląd Uprawnienia dostępu do dysku osobistego Bitrix24 Twórz i edytuj pliki w Bitrix24 Jak zsynchronizować dysk Bitrix24 z komputerem za pomocą aplikacji desktopowej Kosz Bitrix24.Drive i CRM: 30 dni przechowywania plików