W Bitrix24 możesz pracować z plikami przechowywanymi na dyskach zewnętrznych: Box, Dropbox, Google Drive, Office365, OneDrive. Nie musisz pobierać dokumentów, możesz od razu zapewnić do nich dostęp. Pliki zostaną zapisane w sekcji Mój dysk w folderze Załadowane pliki.
Pokażmy, jak to działa, na przykładzie sekcji Zadania.
Jak dodać plik
Przejdź do sekcji Zadania i projekty > Utwórz > Plik. Kliknij Dokumenty Google, Office365 lub Dropbox.
Wybierz skąd chcesz pobrać plik. Kliknij nazwę usługi i zaloguj się do swojego konta.
Po autoryzacji możesz znaleźć potrzebny dokument na dysku zewnętrznym. Kliknij Wybierz dokument, aby dodać ten plik do zadania.
Jeśli dysk zewnętrzny jest już podłączony, kliknij go nazwę w oknie autoryzacji. Bitrix24 otworzy Twój dysk zewnętrzny.
Jak zaktualizować plik
Jeśli edytowałeś dokument na dysku zewnętrznym, musisz go zaktualizować w Bitrix24.
Obok pliku kliknij Więcej > Pobierz ostatnią wersję. Może to zrobić tylko właściciel dysku zewnętrznego.
- W Bitrix24 możesz pracować z plikami przechowywanymi na dyskach zewnętrznych: Box, Dropbox, Google Drive, Office365, OneDrive.
- Pliki zostaną zapisane w sekcji Mój dysk w folderze Załadowane pliki.
- Przed pobraniem pliku należy zalogować się do dysku zewnętrznego.
Polecane artykuły: