Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Jak zsynchronizować dysk Bitrix24 z komputerem za pomocą aplikacji desktopowej

Pliki i foldery na dysku Bitrix24 można synchronizować z komputerem za pomocą aplikacji desktopowej Bitrix24. Synchronizacja działa w obie strony. Jeśli edytujesz plik na swoim komputerze, zmiany natychmiast pojawią się w Bitrix24 i odwrotnie.


Jak włączyć synchronizację

Aby zsynchronizować dysk, zainstaluj aplikację desktopową Bitrix24. Synchronizacja plików rozpocznie się automatycznie po zainstalowaniu aplikacji.
Pobierz aplikację desktopową Bitrix24

Aplikacja desktopowa nie obsługuje plików .lnk, .tmp, .ini, .pl, wr, lock, sb, bak, part, crdownload, partial, laccdb, CRYPTED000007, emporaryItems oraz znaków w nazwach plików: / \ : * ? " ' | { } % ; & ~ # < >. Takie pliki nie będą synchronizowane.

Otwórz aplikację desktopową i kliknij ikonę chmury w prawym górnym rogu.

Kliknij Trzy kropki (...) > Ustawienia dysku.

Ustawienia główne. W sekcji Ustawienia główne > Folder wybierz folder, z którym chcesz synchronizować pliki. Musi to być folder lokalny na dysku komputera, na przykład na dysku C:\ lub D:\.

W polu Działanie wybierz, co się stanie po kliknięciu pliku w oknie synchronizacji: otworzy się plik lub folder z plikiem.

Włącz elastyczny dysk. Dysk elastyczny jest jedną z opcji synchronizacji. Jeśli włączysz dysk elastyczny, plik nie zostanie natychmiast pobrany na dysk, ale zostanie wyświetlony w formacie skrótu. Plik zostanie pobrany natychmiast po jego otwarciu.

Ustawienia synchronizacji. W sekcji Ustawienia synchronizacji możesz określić foldery, które zostaną zsynchronizowane z dyskiem. Dostępne są foldery z Mojego dysku i foldery udostępnione, do których masz dostęp. Folder Załadowane pliki nie zostanie zsynchronizowany, ponieważ zawiera pliki pobrane z Twojego komputera.

Aby rozpocząć synchronizację, kliknij Zastosuj.

W oknie synchronizacji zobaczysz listę plików i przybliżony czas potrzebny na synchronizację.


Uwagi dotyczące synchronizacji

Usunięcie plików. Plik, który usunąłeś z dysku Bitrix24, może pojawić się tam ponownie. Plik zostanie przywrócony, jeśli pracownik A usunął plik i w momencie lub po rozpoczęciu pełnej synchronizacji przez pracownika B. Opcja Synchronizuj wszystko uruchamia pełną synchronizację lokalnego folderu i dysku Bitrix24.

Plik nie zostanie przywrócony, jeśli pracownik A usunął plik, a pracownik B miał w tym czasie wstrzymaną synchronizację lub problemy z Internetem.
Konflikt wersji pliku. Konflikt się pojawi, gdy dwóch pracowników jednocześnie edytuje plik na różnych komputerach i jednocześnie mają włączoną synchronizację dysków. Jeśli obaj pracownicy zapiszą ten sam plik, wszystkie zmiany zostaną zastosowane, jednak w tym przypadku pojawią się dwie różne wersje tego samego pliku. Tylko najnowsza wersja pliku zostanie zsynchronizowana z dyskiem Bitrix24. Druga starsza wersja pliku nie zostanie zsynchronizowana i pozostanie jedynie na komputerze osoby, która dokonała zmian. Lokalna kopia pliku zawiera w nazwie login pracownika, na przykład Umowa (Radełko).

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące kroki:

  1. Usuń wszystkie lokalne kopie pliku na komputerze, które powodują konflikt wersji.
  2. Jeśli chcesz zachować tę kopię, przenieś ją do innego folderu na swoim komputerze.
  3. Wyłącz synchronizację dysku Bitrix24, odznaczając zieloną fajkę w ustawieniach aplikacji desktopowej.
  4. Jeśli masz kopie pliku na swoim koncie Bitrix24 w przeglądarce, usuń je lub przenieś do innego folderu.
  5. Włącz ponownie synchronizację dysku.

Jak wyłączyć synchronizację

Kliknij Trzy kropki (...) > Ustawienia dysku Bitrix24.

Kliknij opcję Odłącz dysk Bitrix24. Wcześniej zsynchronizowane pliki pozostaną na komputerze nawet po wyłączeniu synchronizacji.

Aby wyłączyć synchronizację dla określonego folderu, przejdź do sekcji Ustawienia synchronizacji, odznacz pole i kliknij Zastosuj.

Wybierz, czy chcesz usunąć ten folder z dysku komputera, czy nie.

Jeśli wyłączysz synchronizację, a następnie włączysz ją ponownie, pliki usunięte:

  • z Bitrix24 zostaną ponownie przesłane do Bitrix24,
  • z komputera zostaną przywrócone do tego samego folderu,
  • z Bitrix24 i Twojego komputera zostaną trwale usunięte.

W skrócie
  • Pliki i foldery na dysku Bitrix24 można synchronizować z komputerem za pomocą aplikacji desktopowej Bitrix24. Synchronizacja plików rozpocznie się automatycznie po zainstalowaniu aplikacji.
  • Synchronizacja działa w obie strony. Jeśli edytujesz plik na swoim komputerze, zmiany natychmiast pojawią się w Bitrix24 i odwrotnie.
  • Aby włączyć synchronizację, otwórz aplikację desktopową i kliknij ikonę chmury w prawym górnym rogu. W oknie, które zostanie otwarte, kliknij Trzy kropki (...) > Ustawienia dysku.
  • Aplikacja desktopowa nie obsługuje plików .lnk, .tmp, .ini, .pl oraz znaków w nazwach plików: / \ : * ? " ' | { } % ; & ~ # < >. Takie pliki nie będą synchronizowane.
  • Aby wyłączyć synchronizację, kliknij Trzy kropki (...) > Ustawienia dysku.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo