Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wynajmij numer bezpłatny

Wynajmij bezpłatny numer, a Twoi klienci nie będą płacić za dzwonienie do Ciebie. Według statystyk firmy korzystające z numerów bezpłatnych uzyskują o 30% więcej połączeń przychodzących od klientów.

Telefonia Bitrix24 jest dostępna tylko w komercyjnych planach taryfowych Bitrix24.

Przejdź do sekcji CRM > Dodatki > Telefonia > Połączenie > Wynajmij numer.

Wybierz kraj, typ numeru i kategorię.


Uwagi dotyczące numeru bezpłatnego

Bezpłatny numer ma te same funkcje, co zwykły numer lokalny: możesz skonfigurować trasowanie połączeń przychodzących, określić godziny pracy numeru itp.

Istnieje jednak kilka ważnych szczegółów:

  • Płatność miesięczna. Bezpłatny numer jest droższy niż numer lokalny.

  • Płacisz za połączenia przychodzące. Korzystając z numeru bezpłatnego, płacisz za połączenia przychodzące, ponieważ Twój klient nie płaci za połączenia wychodzące na ten numer.

  • Połączenia wychodzące z numerów bezpłatnych nie są dostępne w większości krajów. W przypadku połączeń wychodzących zalecamy korzystanie z numerów lokalnych. Aby wyjaśnić informacje na temat bezpłatnych numerów w Twoim kraju, skontaktuj się z obsługą klienta Voximplant pod adresem support@voximplant.com.

  • Opłaty za przekierowanie połączeń. Jeśli korzystasz z przekierowania połączeń, naliczana jest opłata za połączenie przychodzące (ponieważ jest to numer bezpłatny) oraz za połączenie wychodzące (w rzeczywistości przekierowane połączenie jest połączeniem wychodzącym).
    Przekierowanie działa tylko wtedy, gdy dla tego numeru dostępne są połączenia wychodzące.
Jeśli wynajmiesz bezpłatny numer w jakimś kraju, tylko klienci z tego kraju będą mogli dzwonić pod ten bezpłatny numer. Na przykład, jeśli wynajmiesz polski bezpłatny numer, tylko klienci z Polski będą mogli do Ciebie dzwonić.
Ta reguła działa dla wszystkich numerów bezpłatnych, z wyjątkiem numerów bezpłatnych w USA - w tym przypadku połączenie jest opłacane przez dzwoniącego z innego kraju.

Jak zaoszczędzić na połączeniach przychodzących po godzinach pracy

Możesz otrzymywać połączenia przychodzące poza godzinami pracy. Nie ma znaczenia, czy ktoś odebrał połączenie, czy nie, zostaniesz obciążony opłatą za połączenia przychodzące.

Co robić
  1. Zmień ustawienia czasu numeru telefonu. Możesz zmienić ustawienia czasu numeru telefonu. Ta opcja informuje klientów, że nie otrzymają odpowiedzi poza godzinami pracy.
    Ustawienia czasu dla numerów telefonów
  2. Dodaj numer do czarnej listy. Możesz dodać określone numery do czarnej listy, a połączenia przychodzące z tych numerów będą odrzucane. Otwórz CRM > Dodatki > Telefonia > Konfiguruj Telefonię > Czarna lista.
    Czarna lista
  3. Użyj opcji Automatyczne blokowanie numerów telefonów. Możesz także użyć opcji Automatyczne blokowanie numerów telefonów po godzinach pracy, aby automatycznie dodawać numery telefonów do czarnej listy, jeśli połączenie pochodzi z tego samego identyfikatora dzwoniącego zbyt wiele razy w krótkim okresie czasu.
    Przejdź do Czarnej listy > kliknij koło zębate ⚙️ > zaznacz Automatyczne blokowanie numerów telefonów po godzinach pracy.
    Szczegóły połączenia telefonicznego

W skrócie
  • Wynajmij bezpłatny numer, a Twoi klienci nie będą płacić za dzwonienie do Ciebie.
  • Korzystając z numeru bezpłatnego, płacisz za połączenia przychodzące, ponieważ Twój klient nie płaci za połączenia wychodzące na ten numer.
  • Przekierowanie działa tylko wtedy, gdy dla tego numeru dostępne są połączenia wychodzące.
  • Możesz otrzymywać połączenia przychodzące poza godzinami pracy, a za połączenie przychodzące zostanie naliczona opłata. Zmień ustawienia czasu numeru telefonu lub dodaj wybrane numery do czarnej listy, a połączenia przychodzące z tych numerów będą odrzucane.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo