Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Błędy w aplikacji desktopowej

Błędy w działaniu aplikacji desktopowej mogą mieć różne przyczyny. W tym artykule zebraliśmy możliwe błędy i szybkie sposoby ich naprawienia:


Interfejs nie jest wyświetlany, biały ekran

Rodzaj błędu. Biały ekran w aplikacji, interfejs jest częściowo wyświetlany lub wiadomości czatu nie są ładowane.

Rozwiązanie. Odśwież sesję:

  • Naciśnij Ctrl + Shift + R w systemie Windows lub Cmd + Shift + R w systemie macOS.
  • Wpisz polecenie /clearWindowSize na czacie.

Jeśli rozwiązanie nie pomoże, zainstaluj ponownie aplikację.
Bitrix24 dla systemów Windows, Mac i Linux


Wystąpił błąd podczas autoryzacji

Rodzaj błędu: "Ta domena nie istnieje" i "To połączenie hasło/login nie istnieje"

Logując się do Bitrix24 użytkownik widzi jeden z komunikatów:

  • Ta domena jest wyłączona lub nie istnieje.
  • Nieprawidłowa kombinacja loginu i hasła.

Przyczyny błędu.

  • Błąd lub literówka w nazwie adresu.
  • Nieprawidłowa kombinacja loginu i hasła.
  • Logujesz się do Bitrix24, który jest niedostępny. Najprawdopodobniej konto zostało usunięte.
    Usunięcie konta Bitrix24
  • Zostałeś zwolniony z konta Bitrix24, więc nie masz do niego dostępu.

Rozwiązanie. Jeśli masz pewność, że wpisałeś adres, login i hasło bez błędów, zaloguj się do przeglądarki, aby poznać dokładną przyczynę.


Rodzaj błędu: Nieprawidłowy kod jednorazowy

Użytkownik widzi ten komunikat podczas wprowadzania kodu uwierzytelnienia dwustopniowego.

Rozwiązanie.

  • Jeśli masz kilka kont Bitrix24, sprawdź, czy wprowadziłeś kod dla odpowiedniego konta.
  • Sprawdź godzinę i strefę czasową na telefonie i komputerze. Muszą pasować.
  • Skontaktuj się z administratorem, jeśli pierwsze dwa kroki nie pomogą. Tymczasowo wyłączy uwierzytelnianie dwustopniowe i będziesz mógł zalogować się do Bitrix24.
    Dwustopniowe uwierzytelnienie

Nie mogę wykonywać połączeń

Rodzaj błędu. Wykonywanie połączeń przychodzących i wychodzących jest niedostępne.

Przyczyny błędu. Nieaktualna wersja aplikacji desktopowej.

Rozwiązanie.
  1. Zaktualizuj wersję, klikając ikonę chmury w prawym górnym rogu.
  2. W oknie, które zostanie otwarte, kliknij Trzy kropki (...)
  3. Wybierz O Bitrix24.

Kliknij opcję Sprawdź dostępność aktualizacji i pobierz najnowszą wersję aplikacji.


Rodzaj błędu. Połączenia przychodzące i wychodzące nie działają w wersji Bitrix24 On-Premise ani w chmurze Bitrix24 z własną domeną.

Przyczyny błędu. Problem z certyfikatem SSL.

Rozwiązanie. Aby Telefonia działała, dla Bitrix24 musi zostać wydany zaufany certyfikat SSL. Sprawdź to na specjalnej stronie i jeśli jest samopodpisany, zdobądź zaufany certyfikat.


Certyfikat SSL nie przeszedł weryfikacji w wersji Bitrix24 On-Premise

Rodzaj błędu. Serwer dostarczył nieprawidłowy certyfikat.

Przyczyny błędu.

  • Certyfikat jest podpisywany przez wystawcę, który nie znajduje się na liście zaufanych, np. samopodpisany.
  • Nazwa domeny w certyfikacie nie jest zgodna z adresem Bitrix24.
  • Wystąpił błąd konfiguracji serwera.
  • Okres ważności certyfikatu jeszcze nie nadszedł lub już wygasł.
  • Serwer ma niekompatybilną wersję protokołu SSL/TLS.
  • Rozwiązanie. Sprawdź, czy poprawnie wpisałeś nazwę domeny i skontaktuj się z administratorem. Jeśli administrator potwierdzi, że dane są poprawne, zignoruj ​​tę wiadomość i zgódź się na połączenie z serwerem.

    Jeśli napotkasz inną sytuację, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.
    Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24


    Wyczyść pamięć podręczną

    Specjalista pomocy technicznej może poprosić Cię o wyczyszczenie pamięci podręcznej.

    Windows
    1. Otwórz folder danych aplikacji. Naciśnij Ctrl + Shift + L.
    2. Zamknij aplikację. Aby to zrobić, kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Bitrix24 i kliknij Trzy kropki (...) > Zamknij aplikację.
    3. Usuń folder cef_cache i cef_cache106.

    Istnieje inny sposób wyczyszczenia pamięci podręcznej w aplikacji desktopowej.

    1. Otwórz aplikację i naciśnij Win + R.
    2. W nowym oknie wpisz explorer.exe "%appdata%\Bitrix\Desktop\3.0" i kliknij OK.
    3. Otworzy się folder z danymi aplikacji. Usuń folder cef_cache.

    macOS
    1. Otwórz folder z danymi aplikacji. Naciśnij Cmd + Shift + L.
    2. Zamknij aplikację. Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Bitrix24 i wybierz Zamknij.
    3. Usuń folder cef_cache.
    Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo
    Powiązane artykuły
    Jak przesłać dzienniki aplikacji desktopowej do działu pomocy technicznej Usuwanie aplikacji desktopowej Bitrix24 na MacOS Jak zaktualizować aplikację desktopową Bitrix24 Aplikacja desktopowa Bitrix24 dla Linux Ustawienia aplikacji desktopowej