Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Dokumenty Bitrix24

Sekcja Dokumenty przechowuje wszystkie dokumenty, z którymi pracujesz w Bitrix24. Tutaj możesz tworzyć arkusze kalkulacyjne, dokumenty tekstowe i edytować je wspólnie ze współpracownikami.

Dostęp dp tej sekcji ma tylko pracownik.

Ten artykuł pomoże Ci się dowiedzieć:

  • jakie formaty dokumentów można edytować w Bitrix24,
  • jak udostępnić dokument współpracownikom,
  • jak ustawić wygodny typ sortowania,
  • jakie są ograniczenia wspólnego edytowania dokumentów.
Sekcja Dokumenty nie jest dostępna we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe Bitrix24

Praca z dokumentami

Za pomocą wbudowanego edytora możesz edytować dowolny format dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji. Wszystkie zmiany będą widoczne w czasie rzeczywistym. Po zamknięciu dokumentu zmiany zostaną zapisane automatycznie.

Jeśli chcesz poznać możliwości edytora Bitrix24, kliknij Plik > Pomoc.

Aby wyświetlić dostępne działania z plikami, kliknij Menu (≡). Dostępne są następujące działania:


Sortowanie dokumentów

Wybierz tryb pracy z dokumentami: lista, siatka lub kafelek. Dokumenty są sortowane według aktywności.

Jeśli chcesz zobaczyć więcej informacji o plikach, skorzystaj z trybu Listy. Aby dostosować widok listy, kliknij Ustawienia (⚙️). Wybierz, jakie informacje chcesz zobaczyć na liście i kliknij Dodaj.


Ograniczenia dotyczące współpracy nad dokumentami

Liczba pracowników, którzy mogą jednocześnie pracować nad dokumentami w trybie Edytuj, zależy od Twojego planu Bitrix24. Gdy użytkownik opuści tryb edycji dokumentu, ograniczenie zostanie usunięte.

Limity taryfowe:

  • Free i Basic - sekcja Dokumenty jest niedostępna.
  • Standard - 5 użytkowników.
  • Professional - 10 użytkowników.
  • Enterprise 250 - 20 użytkowników.
  • Enterprise 500 - 30 użytkowników.
  • Enterprise 1000 i wyżej - 40 użytkowników.
  • Okres próbny - 10 użytkowników.
  • NFR - 10 użytkowników.
  • On-Premise Business 50/100 - 10 użytkowników.
  • On-Premise Business 250/500 - 20 użytkowników.
  • On-Premise Enterprise 1000 i 1000+ - 40 użytkowników.

Wszyscy użytkownicy mogą przeglądać dokumenty bez ograniczeń.


W skrócie
  • Sekcja Dokumenty przechowuje wszystkie dokumenty, z którymi pracujesz w Bitrix24. Tutaj możesz tworzyć arkusze kalkulacyjne, dokumenty tekstowe i edytować je wspólnie ze współpracownikami.
  • Wszystkie zmiany w dokumencie będą widoczne w czasie rzeczywistym.
  • Sekcja Dokumenty nie jest dostępna we wszystkich planach taryfowych.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak używać Dokumentów Google w Bitrix24 do pracy nad dokumentami Jak odłączyć Dysk Google od Bitrix24 Jak długo przechowywane są pliki w Historii zmian Bezpieczeństwo danych w Bitrix24.Docs Jak pracować z dokumentami na dysku Bitrix24 Jak pracować z arkuszami kalkulacyjnymi w Bitrix24.Docs Wyszukiwanie dokumentów według treści w Bitrix24.Drive