W tym artykule znajdziesz błędy, które możesz napotkać podczas logowania, oraz instrukcje dotyczące ich rozwiązania. Najpierw musisz zalogować się na swoje konto Bitrix24.
Nieprawidłowy login lub hasło
Zwykle ten błąd występuje w przypadku wprowadzenia nieprawidłowego loginu lub hasła. Sprawdź układ klawiatury i upewnij się, że klawisz caps lock nie jest włączony. Wprowadź hasło ponownie lub spróbuj je odzyskać.
Jeśli to nie pomoże, upewnij się, że login nie zawiera literówek.
Nie znaleziono użytkownika
Ten błąd może wystąpić, jeśli jesteś zalogowany do profilu Bitrix24 Network, który nie jest połączony z wybranym kontem Bitrix24.
Upewnij się, że używasz poprawnych danych logowania: może to być inny adres e-mail, telefon komórkowy lub sieć społecznościowa. W razie potrzeby możesz dodać tego użytkownika do konta, wysyłając zaproszenie.
Zaproś użytkowników do Bitrix24
Nie udało się znaleźć użytkownika z tym adresem e-mail
Użytkownik mógł zostać zwolniony
Nie mogę zalogować się za pomocą sieci społecznościowych
Zawsze logowałeś się za pomocą sieci społecznościowej, ale teraz nie możesz? Prawdopodobnie podłączyłeś jedno konto sieci społecznościowej do kilku profili Bitrix24 Network.
Nie mogę zalogować się za pomocą sieci społecznościowych
Loguję się do Bitrix24 przez konto sieci społecznościowej. Jak mogę ustawić zwykły login i hasło, aby logować się do Bitrix24?
Jak ustawić login i hasło podczas logowania za pośrednictwem sieci społecznościowej
Podczas próby zmiany loginu w profilu Bitrix24 Network otrzymuję komunikat o błędzie: "Użytkownik z tym adresem e-mail już istnieje”
Ten błąd występuje, jeśli próbujesz podłączyć konto e-mail, które jest już zarejestrowane w Bitrix24. W takim przypadku możesz użyć innego adresu e-mail lub odłączyć potrzebny adres e-mail od konta Bitrix24 Network.
Aby to zrobić, przejdź do profilu Bitrix24 Network z adresem e-mail, który chcesz odłączyć, i kliknij Zmień w polu adresu e-mail. Podaj inny adres e-mail i potwierdź go. Będziesz mógł podłączyć poprzedni adres e-mail do nowego konta Bitrix24 Network.
Jak zmienić login i hasło
Nieprawidłowe słowo sprawdzające
Jeśli ten błąd wystąpi podczas zmiany hasła, może to wynikać z kilku powodów:
- Wysłałeś kilka próśb o odzyskanie hasła i zaznaczyłeś nieaktualne pole wyboru. Aby pomyślnie zmienić hasło, kliknij link z ostatniego e-maila i ustaw nowe hasło do swojego konta.
- Link odzyskiwania jest ważny przez 60 minut. Upewnij się, że nie wygasł.
- W Twojej przeglądarce jest już aktywna autoryzacja profilu sieciowego Bitrix24, do którego nie musisz przywracać hasła. Użyj trybu Incognito w swojej przeglądarce.
Komunikat o błędzie "Użytkownik z adresem e-mail już istnieje" podczas zapraszania nowego użytkownika
Ten komunikat o błędzie oznacza, że użytkownik już ma zarejestrowany profil Bitrix24 Network z tym adresem lub/i podał ten adres w profilu użytkownika Bitrix24 jako kontaktowy. W takim przypadku nie ma możliwości zaproszenia tego użytkownika za pomocą tego adresu e-mail. Użytkownik musi zmienić adresy e-mail w profilu Bitrix24 Network i profilu użytkownika Bitrix24. Możesz również zaprosić tego użytkownika, korzystając z innego adresu e-mail.
Popełniłem błąd w adresie e-mail podczas rejestracji nowego użytkownika i teraz ten użytkownik nie może się zalogować
Zwolnij użytkownika
Zaproszenia/e-maile umożliwiające odzyskanie hasła nie są dostarczane
Przede wszystkim sprawdź folder ze spamem. Spróbuj także ponownie wysłać zaproszenie.
Jeśli korzystasz z własnej domeny pocztowej, dodaj adres e-mail no-reply@bitrix24.net do białej listy.
Zaproś użytkowników do Bitrix24
Zaproszono mnie do konta, ale nie mogę wejść
Przed zalogowaniem się do konta należy zarejestrować login i ustawić hasło.
Autoryzacja w Bitrix24 przez zaproszenie
Zgubiłem telefon i nie mogę się zalogować, ponieważ nie mam hasła jednorazowego
Jeśli posiadasz kody odzyskiwania, możesz użyć jednego z nich zamiast hasła jednorazowego.
Jeśli tego nie zrobisz, skontaktuj się z administratorem, aby wyłączyć uwierzytelnianie dwuetapowe.
Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie
Zmień adres e-mail użytkownika na adres e-mail zwolnionego użytkownika
- Zmień kontaktowy adres e-mail zwolnionego użytkownika w profilu użytkownika.
Profil użytkownika - Następnie zwolniony pracownik musi zalogować się do swojego profilu w Bitrix24 Network i zmienić login.
Jak zmienić login i hasło - Następnie możesz zaprosić/zarejestrować nowego użytkownika za pomocą tego adresu e-mail.