Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Przykład skonfigurowanych uprawnień dostępu do Kreatora BI

W Kreatorze BI firmy tworzą raporty analityczne na podstawie danych biznesowych. Nie wszyscy pracownicy muszą mieć dostęp do tych informacji. Aby podzielić obowiązki między pracownikami, możesz skonfigurować uprawnienia dostępu.


Zdefiniuj role i zestaw dostępu

Określ dostęp pracowników do raportów i narzędzi Kreatora BI. W przykładzie ustawiliśmy dostęp dla czterech pracowników i działu sprzedaży. Pracownicy wykonują następujące zadania:

  • Administrator: zarządza dostępem i ustawieniami w Kreatorze BI. Nie potrzebuje dostępu do wszystkich raportów, zajmuje się jedynie konfiguracją.
  • Analityk: pracuje z danymi, tworzy i edytuje raporty. Potrzebuje dostępu do raportów z uprawnieniami do edycji.
  • Przełożony: podejmuje decyzje zarządcze, przegląda raporty i monitoruje wyniki biznesowe. Wymagany jest dostęp do wszystkich raportów, bez uprawnień do edycji.
  • Dział sprzedaży: pracownicy sprzedają towar, monitorują plan sprzedaży i liczbę deali. Dostęp jest wymagany tylko do niektórych raportów, bez uprawnień do edycji.

Skonfiguruj role i dostępy

Otwórz sekcję Kreator BI > Ustawienia > Uprawnienia dostępu.

Administrator i Analityk mają już domyślnie skonfigurowane uprawnienia, wystarczy dodać do roli pracowników. Administrator może konfigurować uprawnienia i dostosowywać Kreator BI do celów firmy. Analityk ma dostęp do wszystkich raportów i może tworzyć nowe lub edytować istniejące.
Standardowe role w Kreatorze BI

Utwórz osobne role dla przełożonego i pracowników działu sprzedaży. Kliknij Utwórz rolę, wpisz nazwę i dodaj pracownika lub dział.

Skonfiguruj dostęp dla nowych ról:

  • Przełożony: włącz uprawnienia dostępu do wyświetlania stron Kreatora BI, tworzenia i edytowania tagów oraz przeglądania wszystkich raportów. Przełożony zobaczy wszystkie raporty w firmie i będzie mógł dodawać do nich tagi, dzięki czemu pracownicy będą mogli szybko wyszukać potrzebne im raporty.
  • Dział sprzedaży: włącz dostęp do sekcji. W polu Wyświetlanie wybierz raporty, z którymi będą pracować pracownicy.

Po skonfigurowaniu dostępu zapisz zmiany.


Sprawdź ustawienia

Po skonfigurowaniu uprawnień dostępu przetestuj działanie uprawnień. Administrator może zalogować się do kont użytkowników lub użytkownik może przetestować uprawnienia samodzielnie.

5 Pracownik działu sprzedaży widzi tylko te raporty, do których ma dostęp

W skrócie

  • Skonfiguruj uprawnienia dostępu, aby podzielić obowiązki między pracownikami.
  • Możesz skonfigurować dostęp dla konkretnego pracownika lub całego działu.
  • Po skonfigurowaniu uprawnień dostępu przetestuj działanie uprawnień. Administrator może zalogować się do kont użytkowników lub użytkownik może przetestować uprawnienia samodzielnie.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować uprawnienia dostępu do Kreatora BI Kreator BI: rozpoczęcie pracy Jak wyłączyć Kreator BI podczas zmiany planu taryfowego