Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak napisać do klienta na WhatsApp z CRM

Zgodnie z zasadami WhatsApp tylko klient może rozpocząć dialog. Wyjątkiem są szablonowe wiadomości HSM (ang. Highly Structured Message), które firma może jako pierwsza wysłać do klientów.

Podłączenie kanału WhatsApp nie jest dostępne we wszystkich planach.
Plany taryfowe

Aby wysyłać wiadomości na WhatsApp, podłącz kanał Edna.io w sekcji Centrum Kontaktowe.
Centrum kontaktowe: Edna.io WhatsApp

Możesz wysłać wiadomość na WhatsApp:


Jak wysłać wiadomość z formularza elementu CRM

Otwórz formularz CRM i kliknij WhatsApp na osi czasu. Aby wybrać numer odbiorcy i nadawcy, kliknij Ustawienia (⚙️).

Wybierz szablon wiadomości z listy.

Istnieją dwa typy szablonów:

Prosty: wiadomość zawiera tylko tekst szablonu.

Ze zmiennymi: możesz dodać do szablonu informacje z pól formularza CRM lub wpisać tekst ręcznie. Na przykład podaj imię i nazwisko klienta oraz adres dostawy.

Zmienne w szablonach są podświetlone na żółto. Aby wstawić wartość, kliknij zmienną, wybierz pole z listy lub wprowadź tekst ręcznie.

Możesz usunąć szablony na swoim koncie edna. W Bitrix24 szablony są usuwane z opóźnieniem.

Możesz zobaczyć, jak będzie wyglądać wiadomość i upewnić się, że wszystkie dane są wypełnione. Aby to zrobić, kliknij Podgląd wiadomości. Następnie kliknij Wyślij.

Na osi czasu zobaczysz status wiadomości: dostarczona lub przeczytana. Kiedy klient odpowie na wiadomość, Bitrix24 utworzy czat, w którym będziesz mógł kontynuować dialog. Cała historia korespondencji zostanie zapisana w formularzu elementu CRM.


Jak wysłać wiadomość do kilku klientów

Aby poinformować o promocji lub zebrać opinie, można wysłać wiadomość na WhatsApp do kilku klientów jednocześnie za pomocą działań grupowych.
Działania grupowe w CRM

Wysyłanie wiadomości na WhatsApp za pomocą grupowych działań jest możliwe tylko w przypadku kontaktów i firm.

Aby wysłać wiadomość:

  1. Otwórz sekcję Klienci > Kontakty lub Firmy.
  2. Filtruj klientów, na przykład według daty urodzenia lub miasta zamieszkania.
  3. Jeśli chcesz wybrać wszystkich klientów według wybranego filtru, włącz opcję Dla wszystkich.
  4. Kliknij Wyślij wiadomość na WhatsApp.
  5. Wybierz szablon wiadomości. Jeśli szablon zawiera zmienne, dodaj do wiadomości informacje z pól formularza CRM lub wpisz tekst ręcznie.
  6. Kliknij Wyślij.

Status wiadomości zobaczysz na liście kontaktów oraz w formularzu CRM.


W skrócie

  • Dodaliśmy gotowe szablony wiadomości do CRM, dzięki czemu możesz jako pierwszy napisać do swojego klienta na WhatsApp. Wysyłaj powiadomienia o dostawach, potwierdzenia zamówień czy informacje o promocjach.
  • Aby wysyłać wiadomości na WhatsApp, podłącz kanał Edna.io w sekcji Centrum Kontaktowe.
  • Możesz wysłać wiadomość z formularza elementu CRM, poprzez działanie grupowe do kilku klientów jednocześnie lub automatycznie za pomocą reguły.
  • Cała historia korespondencji zostanie zapisana w formularzu elementu CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Centrum Kontaktowe: Instant WhatsApp Centrum kontaktowe: WhatsApp