Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wsparcie udzielane przez partnerów Bitrix24

Krótka odpowiedź

Administrator może aktywować wsparcie udzielane przez partnerów w dowolnym planie Bitrix24.

  1. Wybierz partnera na stronie Bitrix24 lub zostaw zgłoszenie, a my wybierzemy dla Ciebie partnera.
    Partnerzy Bitrix24
  2. Podpisz umowę wsparcia ze swoim partnerem.
  3. Uzyskaj kod od swojego partnera.
  4. Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie, wklej kod i kliknij Aktywuj.
  5. Napisz pytanie do wsparcia udzielanego przez partnerów.

Szczegółowa odpowiedź

Jeśli masz pytania dotyczące działania Bitrix24, możesz napisać do wsparcia i uzyskać poradę na czacie. Istnieją dwa typy wsparcia: od Bitrix24 i od partnerów. Partnerami są certyfikowane firmy, które pomagają w konfiguracji narzędzi Bitrix24.

Wsparcie udzielane przez partnerów jest dostępne we wszystkich planach Bitrix24. Jeśli podłączysz wsparcie udzielane przez partnerów, wsparcie Bitrix24 nie będzie dostępne. W dowolnym momencie możesz wrócić do wsparcia Bitrix24.

Aby podłączyć wsparcie udzielane przez partnerów:

  1. Wybierz partnera na stronie Bitrix24 lub zostaw zgłoszenie, a my wybierzemy dla Ciebie partnera.
    Partnerzy Bitrix24
  2. Podpisz umowę wsparcia ze swoim partnerem.
  3. Uzyskaj kod od swojego partnera.
  4. Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie, wklej kod i kliknij Aktywuj.

Tylko administrator Bitrix24 może podłączyć wsparcie udzielane przez partnerów. Administrator i partner mogą kontaktować się ze wsparciem.

Aby zadać pytanie, kliknij Wyślij wiadomość. Otworzy się czat wsparcia. Nazwa czatu jest podświetlona na niebiesko i ma nazwę Bitrix24 Partner Support.


Jak zmienić typ wsparcia

W każdej chwili możesz podłączyć czat wsparcie od innego partnera lub powrócić do wsparcia Bitrix24.

Podłącz wsparcie od innego partnera. Podpisz umowę z innym partnerem i otrzymaj od niego nowy kod.

Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie i kliknij Wyłącz wsparcie partnerów Bitrix24. Następnie aktywuj kod od innego partnera.

Czat wsparcia pozostanie taki sam, ale inny partner będzie odpowiadać na pytania. Historia korespondencji ze wszystkimi partnerami zostanie zapisana.

Podłącz Wsparcie Bitrix24. Przejdź do sekcji Subskrypcja > Wsparcie i kliknij Wyłącz wsparcie partnerów Bitrix24. Wsparcie Bitrix24 zostanie aktywowane automatycznie.

Wsparcie Bitrix24 jest dostępne tylko w planach komercyjnych.
Plany taryfowe Bitrix24


Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Co zgłosić do Wsparcia, jeśli Bitrix24 nie działa Jak zaprosić partnera do Bitrix24 Jak utworzyć wiele okien dialogowych na czacie Wsparcia Bitrix24 Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24 Wsparcie techniczne Bitrix24 On-premise Często zadawane pytania dotyczące Wsparcia Bitrix24 Jak skontaktować się z pomocą techniczną? Czy istnieje numer telefonu pomocy technicznej?