Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis w CRM

Narzędzie e-Podpis Bitrix24 oszczędza czas i pieniądze. Wszystkie informacje o Twojej firmie i klientach są pobierane z CRM, a dokument do podpisania możesz wysłać SMS-em lub e-mailem.
e-Podpis w Bitrix24

Narzędzie e-Podpis to podpis elektroniczny, a nie cyfrowy. Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest podpisanie specjalnej umowy z klientem w celu używania podpisu elektronicznego. Ponadto ta metoda podpisywania nie jest dozwolona w przypadku wszystkich typów dokumentów. Przed użyciem podpisu elektronicznego zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z odpowiedniego źródła.

Jak wykonać automatyczne podpisywanie

Aby uniknąć każdorazowego wypełniania pól dokumentu i danych dla różnych kontrahentów, możesz korzystać z jednego szablonu dokumentu do podpisania. Dotyczy to dokumentów tego samego typu. Na przykład, jeśli wcześniej wygenerowano fakturę, system zaproponuje użycie istniejącego szablonu faktury i jej wysłanie.

Otwórz formularz deala w CRM i utwórz potrzebny dokument.
Dokumenty w systemie CRM

Kliknij przycisk Podpisz. System może zaoferować szablon, który był wcześniej używany dla innego elementu CRM. Kliknij Użyj istniejącego szablonu.

W tym przypadku wszystkie pola, o które proszono poprzedniego kontrahenta, zostaną skopiowane do nowego dokumentu. System doda kontakty klienta z formularza CRM, a dokument zostanie automatycznie wysłany do podpisania.

Zaoszczędzi to czas przy wysyłaniu tego samego typu dokumentów do wszystkich kontrahentów.


Utwórz dokument w formularzu CRM

Otwórz formularz deala w CRM i utwórz potrzebny dokument.

Kliknij Podpisz w utworzonym dokumencie.

Następnie wypełnij pola i wyślij dokument do podpisania.
Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu


Wybierz dokument w formularzu elementu CRM

Znajdź potrzebny dokument na osi czasu w formularzu deala i kliknij Podpisz.

Następnie wypełnij pola i wyślij dokument.
Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu


Skonfiguruj regułę automatyzacji automatycznego podpisywania

Kliknij przycisk Reguły automatyzacji w sekcji CRM.

Kliknij przycisk +, aby dodać regułę automatyzacji na konkretnym etapie.

Wybierz sekcję Dokumentacja > Prześlij dokument do podpisu i kliknij Dodaj.

Wybierz osobę odpowiedzialną za podpisanie dokumentu ze strony Twojej firmy i wybierz szablon dokumentu, który zostanie wysłany do klientów.

Jeśli na liście nie ma szablonu dokumentu, utwórz nowy dokument i przejdź przez procedurę wypełniania pól.

Zapisz regułę automatyzacji. Gdy przeciągniesz deal do określonego etapu, system automatycznie wygeneruje dokument i wyśle go do stron podpisujących.

Każda reguła automatyzacji wyśle jeden typ dokumentu: fakturę, umowę itp. Jeśli potrzebujesz zautomatyzować kilka typów dokumentów, utwórz oddzielne etapy z regułami automatyzacji.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Podpisanie dokumentu przez klienta Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy e-Podpis w Bitrix24 e-Podpis w Bitrix24: uprawnienia dostępu e-Podpis Bitrix24 dla On-Premise e-Podpis: przykład pracy z podpisem elektronicznym Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu e-Podpis: jak kontrolować proces pracy z dokumentami Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu e-Podpis: sekcja Kontakty