Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak usunąć profil użytkownika w Bitrix24

Usunięcie profilu użytkownika jest możliwe tylko w aplikacji mobilnej Bitrix24 na iOS i Android. Jeśli jesteś jedynym administratorem, przekaż prawa administratora innemu użytkownikowi, w przeciwnym razie całe konto Bitrix24 zostanie usunięte.
Mój profil


Krótka odpowiedź

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej Bitrix24 pod profilem użytkownika, którego chcesz usunąć.
  2. Kliknij Menu w lewym górnym rogu i przejdź do swojego profilu osobistego.
  3. Przewiń stronę w dół i kliknij Usuń konto.
  4. Zaloguj się do przeglądarki mobilnej. Okno otworzy się automatycznie.
  5. Napisz powód usunięcia i prześlij prośbę.
Bitrix24 usunie Twoje dane osobowe wyłącznie z bazy danych serwera. Twoje kontakty i pliki pozostaną zachowane, dopóki Ty lub administrator Bitrix24 ich nie usuniecie.

Szczegółowa odpowiedź

Każdy użytkownik Bitrix24 może usunąć swój profil osobisty. Na przykład, jeśli odchodzisz z firmy, nie planujesz korzystać z Bitrix24 i chcesz usunąć swoje dane osobowe. W tym celu należy wysłać prośbę o usunięcie profilu osobistego.

Zaloguj się w aplikacji mobilnej. Otwórz aplikację mobilną Bitrix24 i zaloguj się pod profilem użytkownika, którego chcesz usunąć. Naciśnij Menu w górnym rogu i przejdź do swojego profilu osobistego.

Przewiń stronę w dół i naciśnij Usuń konto. Przeczytaj instrukcję na ekranie i kliknij Kontynuuj. W mobilnej przeglądarce automatycznie otworzy się okno logowania.

Zaloguj się w mobilnej przeglądarce. Kliknij Logowanie, wprowadź login i hasło do swojego profilu. Naciśnij Dalej.

Błąd Tego adresu nie można znaleźć w wymienionych adresach URL Bitrix24 oznacza, że wprowadziłeś login i hasło do innego profilu Bitrix24. Aby się z niego wylogować, naciśnij Menu (≡) > Użytkownik > Wyloguj się.

W razie potrzeby wyczyść historię przeglądarki za okres, w którym logowałeś się do Bitrix24: za ostatnią godzinę, miesiąc lub za cały czas. Ponownie wprowadź poprawne dane profilu użytkownika, które chcesz usunąć.

Wyślij prośbę o usunięcie profilu. Na ekranie pojawi się powiadomienie Prośba o usunięcie profilu użytkownika. Przeczytaj szczegóły i przewiń stronę w dół. Podaj powód i naciśnij Wyślij prośbę.

Pracownicy Bitrix24 rozpatrzą prośbę i usuną profil w ciągu dziesięciu dni roboczych. Jeśli jesteś jedynym administratorem, Bitrix24 zostanie usunięty wraz z Twoim profilem: dostęp zostanie zamknięty dla wszystkich pracowników.

Kiedy pracownicy Bitrix24 otrzymają prośbę o usunięcie, administrator Bitrix24 otrzyma e-mail ze szczegółowymi informacjami.

Sprawdź pocztę elektroniczną. Gdy pracownicy Bitrix24 usuną Twój profil, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem. Profil użytkownika zniknie z dostępnych, a Twoja strona pojawi się na liście zwolnionych pracowników.


Jak anulować prośbę o usunięcie

Możesz anulować usunięcie, jeśli nie otrzymałeś jeszcze wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Zaloguj się przez aplikację mobilną i powtórz kroki opisane powyżej. Na etapie Wyślij prośbę w polu Powód usunięcia wpisz prośbę o anulowanie usunięcia profilu i naciśnij Wyślij prośbę.

Prośba o anulowanie musi zostać wysłana z profilu, z którego wysłano prośbę o usunięcie.

Postępując zgodnie z instrukcjami, możesz łatwo usunąć swój profil osobisty, jeśli nie planujesz już z niego korzystać. Jest to istotne ze względu na ochronę danych osobowych np. przy opuszczaniu firmy.


Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zezwól na dostęp do swojego Bitrix24 w celu uzyskania pomocy technicznej Używanie danych Google w ramach integracji z Bitrix24 Widżet szybkiego dostępu w Bitrix24 Nieprawidłowa strefa czasowa w systemie Windows 7: rozwiązanie Limity wyszukiwania w Bitrix24 Drukuj strony Bitrix24