Usunięcie profilu użytkownika jest możliwe tylko w aplikacji mobilnej Bitrix24 na iOS i Android. Jeśli jesteś jedynym administratorem, przekaż prawa administratora innemu użytkownikowi, w przeciwnym razie całe konto Bitrix24 zostanie usunięte.
Mój profil
Krótka odpowiedź
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej Bitrix24 pod profilem użytkownika, którego chcesz usunąć.
- Kliknij Menu w lewym górnym rogu i przejdź do swojego profilu osobistego.
- Przewiń stronę w dół i kliknij Usuń konto.
- Zaloguj się do przeglądarki mobilnej. Okno otworzy się automatycznie.
- Napisz powód usunięcia i prześlij prośbę.
Szczegółowa odpowiedź
Każdy użytkownik Bitrix24 może usunąć swój profil osobisty. Na przykład, jeśli odchodzisz z firmy, nie planujesz korzystać z Bitrix24 i chcesz usunąć swoje dane osobowe. W tym celu należy wysłać prośbę o usunięcie profilu osobistego.
Zaloguj się w aplikacji mobilnej. Otwórz aplikację mobilną Bitrix24 i zaloguj się pod profilem użytkownika, którego chcesz usunąć. Naciśnij Menu w górnym rogu i przejdź do swojego profilu osobistego.
Przewiń stronę w dół i naciśnij Usuń konto. Przeczytaj instrukcję na ekranie i kliknij Kontynuuj. W mobilnej przeglądarce automatycznie otworzy się okno logowania.
Zaloguj się w mobilnej przeglądarce. Kliknij Logowanie, wprowadź login i hasło do swojego profilu. Naciśnij Dalej.
Błąd Tego adresu nie można znaleźć w wymienionych adresach URL Bitrix24 oznacza, że wprowadziłeś login i hasło do innego profilu Bitrix24. Aby się z niego wylogować, naciśnij Menu (≡) > Użytkownik > Wyloguj się.
W razie potrzeby wyczyść historię przeglądarki za okres, w którym logowałeś się do Bitrix24: za ostatnią godzinę, miesiąc lub za cały czas. Ponownie wprowadź poprawne dane profilu użytkownika, które chcesz usunąć.
Wyślij prośbę o usunięcie profilu. Na ekranie pojawi się powiadomienie Prośba o usunięcie profilu użytkownika. Przeczytaj szczegóły i przewiń stronę w dół. Podaj powód i naciśnij Wyślij prośbę.
Pracownicy Bitrix24 rozpatrzą prośbę i usuną profil w ciągu dziesięciu dni roboczych. Jeśli jesteś jedynym administratorem, Bitrix24 zostanie usunięty wraz z Twoim profilem: dostęp zostanie zamknięty dla wszystkich pracowników.
Kiedy pracownicy Bitrix24 otrzymają prośbę o usunięcie, administrator Bitrix24 otrzyma e-mail ze szczegółowymi informacjami.
Sprawdź pocztę elektroniczną. Gdy pracownicy Bitrix24 usuną Twój profil, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem. Profil użytkownika zniknie z dostępnych, a Twoja strona pojawi się na liście zwolnionych pracowników.
Jak anulować prośbę o usunięcie
Możesz anulować usunięcie, jeśli nie otrzymałeś jeszcze wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Zaloguj się przez aplikację mobilną i powtórz kroki opisane powyżej. Na etapie Wyślij prośbę w polu Powód usunięcia wpisz prośbę o anulowanie usunięcia profilu i naciśnij Wyślij prośbę.
Postępując zgodnie z instrukcjami, możesz łatwo usunąć swój profil osobisty, jeśli nie planujesz już z niego korzystać. Jest to istotne ze względu na ochronę danych osobowych np. przy opuszczaniu firmy.
Polecane artykuły: