Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak przenieść adres firmowy zwolnionego pracownika

Bitrix24 ma pewne właściwości korzystania z poczty:

cross Nie możesz zarejestrować się w Bitrix24, jeśli inny użytkownik zarejestrował się już przy użyciu tego adresu e-mail.

cross Nie możesz zaprosić nowego pracownika do Bitrix24 przez e-mail, jeśli inny pracownik tego Bitrix24 ma ten sam adres, nawet jeśli został zwolniony.

check Jednak możesz przenieść adres pocztowy zwolnionego pracownika na nowego pracownika, aby wykonać powyższe czynności.

Przykład: korzystasz w pracy z firmowych skrzynek pocztowych i chcesz przenieść firmowy adres e-mail manager@mycompany.pl zwolnionego pracownika na nowego pracownika.

Jak to zrobić

Najpierw dowiedz się, w jaki sposób zwolniony pracownik wykorzystywał adres manager@mycompany.pl, który chcesz przenieść na nowego pracownika. Istnieją 2 opcje użycia adresu e-mail:

  1. jako kontaktowy adres e-mail w profilu użytkownika
  2. jako login w Bitrix24

Aby się dowiedzieć, w jaki sposób zwolniony pracownik wykorzystywał adres e-mail, administrator Bitrix24 musi przejść do sekcji Hasła w profilu zwolnionego pracownika:

Jeśli pracownik został już zwolniony, zatrudnij go tymczasowo, a następnie zwolnij ponownie.

Jeśli w sekcji Uwierzytelnianie w polu E-mail znajduje się inny adres, oznacza to, że firmowy adres e-mail manager@mycompany.pl był używany wyłącznie jako e-mail kontaktowy.

Jeśli w sekcji Uwierzytelnianie w polu E-mail znajduje się firmowy adres e-mail manager@mycompany.pl, oznacza to, że ta poczta służy jako login w Bitrix24.


Adres e-mail jest używany jako kontaktowy w profilu użytkownika

W tym przypadku administrator konta może łatwo zmienić adres e-mail zwolnionego pracownika. Aby to zrobić, przejdź do sekcji Firma> Pracownicy> wybierz filtr Zwolnione osoby i otwórz profil potrzebnego pracownika.

W jego profilu zmień kontaktowy adres e-mail na inny, na przykład temp@somemail.pl.


Adres e-mail jest używany jako login w Bitrix24

W tym przypadku zwolniony pracownik musi zmienić firmowy adres e-mail manager@mycompany.pl na dowolny inny adres w swoim profilu Bitrix24.Network, na przykład temp@somemail.pl.

Uwaga: podaj istniejący adres e-mail, ponieważ na ten adres zostanie wysłane potwierdzenie zmiany adresu e-mail. Czytaj więcej: Jak zmienić login i hasło.

Następnie administrator Bitrix24 musi znaleźć profil zwolnionego pracownika w sekcji Firma> Pracownicy> Zwolnione osoby i zmienić w nim Kontaktowy adres e-mail.

Teraz możesz wysłać zaproszenie na konto nowego użytkownika na firmowy adres e-mail.

Jeśli nowy pracownik został już zaproszony do Bitrix24 i konieczne jest użycie firmowego adresu e-mail manager@mycompany.pl jako loginu, to w podobny sposób nowy pracownik musi zmienić swój adres e-mail na firmowy w swoim Bitrix24.Network, a następnie kontaktowy adres e-mail w profilu Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo