Aby uruchamiać kampanie e-mailowe i tworzyć formularze CRM, należy powiązać numer telefonu z Twoim Bitrix24 i potwierdzić jego aktualność. To pozwoli zabezpieczyć konto i upewnić się, że Twój Bitrix24 nie jest wykorzystywany do spamu, a tworzenie formularzy CRM nie doprowadzi do wycieku danych osobowych.
Weryfikacja konta będzie wymagana:
- przy tworzeniu pierwszego newslettera e-mailowego: dla wszystkich planów taryfowych,
- przy tworzeniu pierwszego formularza CRM: w okresie próbnym i planie Free.
Jak przejść weryfikację
Kiedy utworzysz pierwszą kampanię e-mailową lub formularz CRM, otworzy się okno weryfikacji.
- Podaj numer telefonu i kliknij Wyślij wiadomość SMS. Na ten numer w ciągu dziesięciu minut przyjdzie kod.
- Wprowadź kod w odpowiednie pole i kliknij Potwierdź.
- Poczekaj na zakończenie weryfikacji i kliknij Zakończ.
Teraz możesz wysyłać kampanie e-mailowe i tworzyć formularze CRM.
Polecane artykuły: