Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis w Bitrix24: uprawnienia dostępu

e-Podpis to narzędzie do podpisywania dokumentów elektronicznych z kontrahentami. Aby dostęp do tych dokumentów mieli tylko odpowiedni pracownicy, skonfiguruj uprawnienia dostępu. Na przykład, określ, kto może tworzyć, edytować i usuwać dokumenty.

Domyślnie uprawnienia dostępu do sekcji e-Podpis może konfigurować administrator Bitrix24, jednak może on przyznać te uprawnienia innym pracownikom. W tym celu kliknij e-Podpis > Uprawnienia dostępu.

Uprawnienia dostępu do narzędzia e-Podpis konfiguruje się w sekcji Dokumenty klienta. W sekcji Dokumenty kadrowe można skonfigurować uprawnienia dostępu do narzędzia e-Podpis w HR.
e-Podpis w HR: Uprawnienia dostępu


Określ rolę

Rola to zestaw uprawnień dostępu przypisanych użytkownikowi. Domyślnie w sekcji e-Podpis są dwie role.

  • Pracownik: może przeglądać, tworzyć, edytować i usuwać dowolne dokumenty. Ma dostęp do kontaktów, szablonów dokumentów, przeglądania swoich dokumentów w sekcji Mój sejf.
  • Kierownik: ma dostęp do wszystkich funkcji sekcji e-Podpis, w tym do konfiguracji uprawnień dostępu.

Możesz tworzyć nowe role, edytować lub kopiować już istniejące. Aby dodać nową rolę, kliknij Utwórz rolę i podaj jej nazwę.


Wybierz pracowników

Kliknij Plus (+) pod odpowiednią rolą i wybierz pracownika, dział lub grupę. Na przykład kierownik działu sprzedaży może potrzebować uprawnień do usuwania dokumentów, a menedżerowie tylko do tworzenia i przeglądania.

Jeśli użytkownik ma wiele ról z różnymi poziomami uprawnień, będzie miał uprawnienia roli z najbardziej zaawansowanym dostępem. Na przykład, jeśli w jednej roli pracownik nie ma dostępu do tworzenia dokumentów, a w innej ma, będzie mógł je tworzyć.


Skonfiguruj uprawnienia

Możesz skonfigurować uprawnienia dostępu:

  • do korzystania z kontaktów,
  • do przeglądania, tworzenia, edytowania i usuwania dokumentów,
  • do sekcji Mój sejf i dokumentów sejfu,
  • do szablonów dokumentów.

Uprawnienie Odczytywanie kontaktów daje dostęp do sekcji e-Podpis > Kontakty. Tutaj przechowywane są kontakty kontrahentów, z którymi podpisano dokumenty. Wszyscy pracownicy mają dostęp do sekcji e-Podpis > Kontakty, nawet jeśli nie mają uprawnień dostępu do sekcji CRM. Kontakty z tego katalogu są również dostępne w CRM.
e-Podpis: sekcja Kontakty

Poziomy uprawnień dostępu do dokumentów:

  • Brak dostępu: pracownik nie może przeglądać, edytować, dodawać ani usuwać dokumentów.
  • Wszystkie pozycje: użytkownicy mogą zobaczyć wszystkie dokumenty w sekcji e-Podpis w HR.
  • Wyłącznie osobiste: pracownik widzi tylko te dokumenty, za które jest odpowiedzialny.
  • Własne i działu.
  • Własne, działu i poddziału.
  • Wszystkie pozycje publiczne: pracownik widzi swoje dokumenty, swojego działu i poddziałów oraz wszystkie dokumenty, które mają włączoną opcję Dostępne dla wszystkich.

W skrócie
  • e-Podpis to narzędzie do podpisywania dokumentów elektronicznych z kontrahentami.
  • Aby dostęp do tych dokumentów mieli tylko odpowiedni pracownicy, skonfiguruj uprawnienia dostępu. Na przykład, określ, kto może tworzyć, edytować i usuwać dokumenty.
  • Domyślnie uprawnienia dostępu do sekcji e-Podpis może konfigurować administrator Bitrix24, jednak może on przyznać te uprawnienia innym pracownikom.
  • Domyślnie w sekcji e-Podpis są dwie role: Pracownik i Przełożony. Możesz utworzyć własne role.
  • Standardowe lub utworzone role można przypisać poszczególnym pracownikom, grupom lub działom.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis Bitrix24 dla On-Premise Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu e-Podpis: automatyzacja Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy e-Podpis: sekcja Kontakty e-Podpis w Bitrix24 e-Podpis: jak kontrolować proces pracy z dokumentami e-Podpis w CRM e-Podpis: przykład pracy z podpisem elektronicznym Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu