Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

e-Podpis w HR: Uprawnienia dostępu

Za pomocą narzędzia e-Podpis w HR możesz podpisywać dokumenty HR za pomocą prostego podpisu elektronicznego. Domyślnie wszyscy użytkownicy mają dostęp do tego narzędzia, jednak administratorzy i kierownicy działów mogą skonfigurować określone uprawnienia dostępu.

W tym artykule omówimy:

  • Role domyślne
  • Tworzenie ról niestandardowych
  • Przypisywanie pracowników do pracy z dokumentami kadrowymi

Przejdź do sekcji e-Podpis w HR i otwórz sekcję Uprawnienia dostępu.


Wybierz standardowe role

Rola to zestaw uprawnień dostępu przypisanych do użytkownika. Domyślnie są dwie role:

  • Pracownik: Użytkownicy mają dostęp do podpisanych przez siebie dokumentów.

  • Przełożony: Użytkownicy mają dostęp do dokumentów podpisanych przez siebie lub przez swoich współpracowników.

Jeśli domyślne role nie odpowiadają Twoim potrzebom, utwórz niestandardowe.


Skonfiguruj role niestandardowe

Dodaj dowolną liczbę nowych ról i edytuj lub kopiuj istniejące.

Kliknij Utwórz rolę i wprowadź nazwę roli.

Po lewej stronie znajduje się lista uprawnień dostępu do dokumentów i danych osobowych pracowników. Zdecyduj, kto może:

  • Przeglądać, twórz, edytować i usuwać dokumenty
  • Przeglądać, dodawać, edytować i usuwać dane osobowe w profilach pracowników
  • Przeglądać dokumenty w sejfie firmowym lub uzyskać do nich dostęp
  • Mieć dostęp do szablonów dokumentów

Poziomy dostępu do dokumentów:

  • Brak dostępu: użytkownicy nie mogą przeglądać, edytować, dodawać ani usuwać dokumentów.
  • Wszystkie pozycje: użytkownicy mogą zobaczyć wszystkie dokumenty w obszarze Podpis elektroniczny dla HR.
  • Wyłącznie osobiste: użytkownicy mogą zobaczyć tylko te dokumenty, które podpisali.
  • Własne i działu: użytkownicy mogą zobaczyć dokumenty, które podpisali sami oraz dokumenty współpracowników z tego samego działu.
  • Własne, działu i poddziału: użytkownicy mogą zobaczyć dokumenty, które podpisali, oraz dokumenty kolegów z tego samego działu i poddziałów.
  • Wszystkie pozycje publiczne: użytkownicy mogą zobaczyć wszystkie dokumenty, jeśli dostęp do nich nie jest zablokowany przez ustawienia innych użytkowników.
Upewnij się, że tylko autoryzowani użytkownicy mają dostęp do danych osobowych w profilach pracowników.

Wybierz pracowników do pracy z dokumentami kadrowymi

  1. Kliknij Dodaj (+) pod potrzebną rolą.
  2. Wybierz pracownika, dział lub grupę, do których chcesz przypisać rolę.

Na przykład pracownicy działu HR mogą potrzebować pełnego dostępu, podczas gdy księgowi mogą potrzebować dostępu jedynie do tworzenia i przechowywania dokumentów.

Jeśli użytkownik ma wiele ról, zostanie zastosowana rola z większą liczbą uprawnień. Na przykład, jeśli jedna rola ogranicza tworzenie dokumentów, a inna na to pozwala, pracownik będzie mógł tworzyć dokumenty.

W skrócie

  • Domyślnie wszyscy użytkownicy Bitrix24 mają dostęp do narzędzia e-Podpis w HR.
  • Administratorzy i kierownicy działów mogą konfigurować określone uprawnienia dostępu.
  • Bitrix24 zapewnia dwie standardowe role: Pracownik i Przełożony.
  • Możesz także tworzyć niestandardowe role i konfigurować uprawnienia dostępu zgodnie z potrzebami.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo