Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

e-Podpis w HR: utworzyć czat w celu omówienia dokumentu

Korzystając z narzędzia e-Podpis w HR Bitrix24 można tworzyć czaty ze współpracownikami bezpośrednio w formularzu dokumentu. Pracownicy, którzy już wysłali podpisany dokument lub planują go podpisać, są automatycznie dodawani do czatu. To pomoże szybko omówić pojawiające się pytania.

Usługa e-Podpis w HR Bitrix24 nie jest dostępna we wszystkich planach.
Plany taryfowe

Możesz tworzyć oddzielne czaty dla tych statusów dokumentu:

  • Oczekiwanie na podpis przedstawiciela: do czatu dodawani są pracownicy, z którymi przedstawiciel firmy jeszcze nie podpisał dokumentu. Na tym czacie przedstawiciel może omówić szczegóły dokumentu.
  • Oczekiwanie na podpis pracowników: dodawani są pracownicy, którzy jeszcze nie podpisali dokumentu, ale został on już podpisany przez przedstawiciela firmy. Na tym czacie można przypomnieć współpracownikom o podpisaniu.
  • Podpisanie zostało anulowane: dodawani są współpracownicy, którzy odmówili podpisania dokumentu lub podpisanie zostało anulowane z innych powodów. Na czacie można omówić przyczyny odmowy lub anulowania.

Możesz utworzyć czat w kanbanie dokumentów lub w formularzu konkretnego dokumentu na etapie Podpisanie.

Utwórz czat w kanbanie. Wybierz odpowiedni formularz w kanbanie i kliknij przycisk Utwórz czat.

Utwórz czat w formularzu dokumentu. Otwórz formularz dokumentu i kliknij Utwórz czat obok odpowiedniego statusu dokumentu.

3 Utworzymy czat z pracownikami, którzy jeszcze nie podpisali dokumentu
4 Pracownik został automatycznie dodany do czatu

Funkcje czatu

Typ czatu. Narzędzie e-Podpis w HR tworzy prywatny czat, informacje w nim widzą tylko uczestnicy.

Administrator czatu. To pracownik, który utworzył czat. Może on skonfigurować czat: zmienić zdjęcie, uprawnienia dostępu i tak dalej.
Czaty w Bitrix24: jak utworzyć i skonfigurować

Jeśli czat już istnieje, a inni pracownicy klikną przycisk Utwórz czat, zostaną dodani do tego czatu i również staną się administratorami.

Uczestnicy czatu. Do czatu automatycznie dodawani są pracownicy, których dokumenty miały odpowiedni status w momencie jego tworzenia. Mogą oni również zostać dodani później.

Na przykład wysłałeś dokument do dziesięciu pracowników do podpisu. Dla trzech pracowników dokument ten ma status "Dokument podpisany przez pracownika". Pozostali pracownicy mają status "Oczekuje na podpis przedstawiciela". Jeśli utworzysz czat ze statusem "Dokument podpisany przez pracownika", ci trzej pracownicy zostaną dodani do czatu. Pozostali pracownicy zostaną dodani po podpisaniu dokumentów przez przedstawiciela firmy.

Kiedy pracownik podpisze dokument, nie zostanie usunięty z czatu, ale może z niego samodzielnie wyjść.


W skrócie

  • Korzystając z narzędzia e-Podpis w HR Bitrix24 można tworzyć czaty ze współpracownikami bezpośrednio w formularzu dokumentu.
  • Pracownicy, którzy już wysłali podpisany dokument lub planują go podpisać, są automatycznie dodawani do czatu.
  • Możesz utworzyć oddzielne czaty dla następujących statusów dokumentów: oczekiwanie na podpis przedstawiciela, oczekiwanie na podpis pracowników i podpisanie zostało anulowane.
  • Można utworzyć czat w kanbanie dokumentów lub w formularzu konkretnego dokumentu. Można to zrobić tylko na etapie Podpisanie.
  • Narzędzie e-Podpis w HR tworzy prywatny czat, informacje w nim widzą tylko uczestnicy.
  • Do czatu automatycznie dodawani są pracownicy, których dokumenty miały odpowiedni status w momencie jego tworzenia. Mogą oni również zostać dodani później.
  • Kiedy pracownik podpisze dokument, nie zostanie usunięty z czatu, ale może z niego samodzielnie wyjść.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo