Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

e-Podpis w HR Bitrix24: usługa podpisywania dokumentów kadrowych

Narzędzie e-Podpis w HR Bitrix24 umożliwia podpisywanie dokumentów wewnątrz firmy w dziale HR. Zarówno pracodawcy, jak i pracownicy mogą podpisywać dokumenty za pomocą zwykłego podpisu elektronicznego (SES).

Przeczytaj Warunki, aby zrozumieć konsekwencje korzystania z narzędzia e-Podpis w HR w Twoim konkretnym przypadku.

e-Podpis w HR: Warunki korzystania

e-Podpis Bitrix24 w HR to podpis elektroniczny, a nie cyfrowy. Każdy kraj ma swoje przepisy i wymagania dotyczące stosowania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach, aby móc korzystać z podpisu elektronicznego, należy podpisać z pracownikiem specjalną umowę. Ponadto ta metoda podpisywania nie jest dozwolona w przypadku wszystkich typów dokumentów. Dlatego jeśli nie masz pewności, czy Bitrix24 Sign nadaje się do podpisania Twojego dokumentu, skonsultuj się z prawnikami.

Jak korzystać z narzędzia e-Podpis Bitrix24 w HR

Usługa e-Podpis Bitrix24 w HR będzie automatycznie dostępna jako metoda podpisywania dokumentów.
Rodzaje podpisów

Obowiązujące prawo może wymagać podpisania umowy o kontaktach elektronicznych z pracownikiem przed rozpoczęciem procesu elektronicznego podpisywania dokumentów.

Proces podpisywania dokumentu wygląda następująco:

  1. Przedstawiciel firmy (podpisujący) otrzyma na czacie powiadomienie o konieczności podpisania dokumentu. Kliknij link, aby podpisać dokument zwykłym podpisem elektronicznym (SES).
  2. Odbiorca otrzyma powiadomienie na czacie Bitrix24, że dokument wymaga podpisu. Dokument można podpisać od razu bez konieczności uzyskiwania certyfikatu podpisu.
  3. Gdy wszystkie strony podpiszą dokument, można go pobrać na czacie lub na stronie profilu osobistego. Bitrix24 nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo Twoich dokumentów. Gdy wszystkie strony podpiszą dokument, pobierz go na swój komputer.

W skrócie
  • Narzędzie e-Podpis w HR Bitrix24 umożliwia podpisywanie dokumentów wewnątrz firmy w dziale HR.
  • Zarówno pracodawcy, jak i pracownicy mogą podpisywać dokumenty za pomocą zwykłego podpisu elektronicznego (SES).
  • Przeczytaj Warunki, aby zrozumieć konsekwencje korzystania z narzędzia e-Podpis w HR w Twoim konkretnym przypadku.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo