Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Funkcje widżetu czatu na żywo

Jeśli masz podłączony widżet czatu na żywo z formularzem danych kontaktowych na swojej stronie internetowej, możesz łatwo identyfikować klientów i zapisywać ich dane w CRM Bitrix24: imię, e-mail, numer telefonu itd. W tym artykule omówimy funkcje widżetu czatu na żywo.
Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo


E-mail

Jeśli klient poda swój e-mail w formularzu kontaktowym, wszystkie nieprzeczytane odpowiedzi operatora klient będzie otrzymywał na wskazany przez niego adres e-mail.

Jak to działa. Klient odwiedza Twoją witrynę i klika ikonę widżetu czatu na żywo w prawym dolnym rogu.

W zależności od ustawień kanału formularz kontaktowy zostanie wysłany od razu lub po pierwszej wiadomości klienta.
Wybierz tryb wyświetlania formularza kontaktowego w widżecie

Formularz wypełniony przez klienta automatycznie pojawi się w Otwartych Kanałach i CRM Bitrix24.

Jeśli klient zapomni wypełnić formularz, w każdej chwili możesz ponownie wysłać mu formularz.

Automatyczne wysyłanie formularza powitalnego w widżecie jest dostępne tylko w kanale Czat na żywo. Możesz jednak ręcznie wysłać formularz na czacie otwartych kanałów lub przez Centrum Sprzedaży.
Jak wysłać formularz kontaktowy na czacie otwartych kanałów
Jak wysłać formularz kontaktowy przez Centrum Sprzedaży

Jeśli klient w ciągu 5 minut nie odpowie na wiadomości lub zamknie stronę czatu, otrzyma automatyczny e-mail z historią rozmowy na podany adres e-mail w formularzu kontaktowym.

Automatyczne e-maile z historią czatu działają wyłącznie w kanale Czat na żywo i nie można ich wyłączyć. Działają dla wszystkich klientów kanału czatu na żywo.

Skonfiguruj język automatycznej wiadomości e-mail. Możesz wybrać język automatycznej wiadomości e-mail, która powiadamia klienta o nieodebranych wiadomościach.

  1. Przejdź do ustawień kanału czatu na żywo,
    Ustawienia Otwartych Kanałów
  2. Otwórz sekcję Inne,
  3. W polu Preferencje językowe wybierz potrzebny język.

Numer rozmowy

Numer rozmowy wyświetlany jest zarówno na czacie klienta, jak i operatora. Operator może szybko znaleźć czat, jeśli klient poda mu numer rozmowy.

Wyświetlanie numeru rozmowy jest dostępne tylko dla Czatu na żywo i kanału Bitrix24.Network.

W skrócie
  • Jeśli masz podłączony widżet czatu na żywo z formularzem danych kontaktowych na swojej stronie internetowej, możesz łatwo identyfikować klientów i zapisywać ich dane w CRM Bitrix24.
  • Widżet czatu na żywo ma przydatne funkcje do komunikacji z klientami: Automatyczne wysyłanie formularza powitalnego w widżecie oraz Numer rozmowy.
  • Jeśli klient w ciągu 5 minut nie odpowie na wiadomości lub zamknie stronę czatu, otrzyma automatyczny e-mail z historią rozmowy na podany adres e-mail w formularzu kontaktowym.
  • Możesz wybrać język automatycznej wiadomości e-mail, która powiadamia klienta o nieodebranych wiadomościach. Przejdź do ustawień kanału czatu na żywo > Inne > Preferencje językowe i wybierz potrzebny język.
  • Numer rozmowy wyświetlany jest zarówno na czacie klienta, jak i operatora. Operator może szybko znaleźć czat, jeśli klient poda mu numer rozmowy.
  • Wyświetlanie numeru rozmowy jest dostępne tylko dla Czatu na żywo i kanału Bitrix24.Network.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Podłącz czat na żywo Bitrix24 Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo