Jeśli masz podłączony widżet czatu na żywo z formularzem danych kontaktowych na swojej stronie internetowej, możesz łatwo identyfikować klientów i zapisywać ich dane w CRM Bitrix24: imię, e-mail, numer telefonu itd. W tym artykule omówimy funkcje widżetu czatu na żywo.
Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo
Jeśli klient poda swój e-mail w formularzu kontaktowym, wszystkie nieprzeczytane odpowiedzi operatora klient będzie otrzymywał na wskazany przez niego adres e-mail.
Jak to działa. Klient odwiedza Twoją witrynę i klika ikonę widżetu czatu na żywo w prawym dolnym rogu.
W zależności od ustawień kanału formularz kontaktowy zostanie wysłany od razu lub po pierwszej wiadomości klienta.
Wybierz tryb wyświetlania formularza kontaktowego w widżecie
Formularz wypełniony przez klienta automatycznie pojawi się w Otwartych Kanałach i CRM Bitrix24.
Jeśli klient zapomni wypełnić formularz, w każdej chwili możesz ponownie wysłać mu formularz.
Jak wysłać formularz kontaktowy na czacie otwartych kanałów
Jak wysłać formularz kontaktowy przez Centrum Sprzedaży
Jeśli klient w ciągu 5 minut nie odpowie na wiadomości lub zamknie stronę czatu, otrzyma automatyczny e-mail z historią rozmowy na podany adres e-mail w formularzu kontaktowym.
Skonfiguruj język automatycznej wiadomości e-mail. Możesz wybrać język automatycznej wiadomości e-mail, która powiadamia klienta o nieodebranych wiadomościach.
- Przejdź do ustawień kanału czatu na żywo,
Ustawienia Otwartych Kanałów - Otwórz sekcję Inne,
- W polu Preferencje językowe wybierz potrzebny język.
Numer rozmowy
Numer rozmowy wyświetlany jest zarówno na czacie klienta, jak i operatora. Operator może szybko znaleźć czat, jeśli klient poda mu numer rozmowy.
- Jeśli masz podłączony widżet czatu na żywo z formularzem danych kontaktowych na swojej stronie internetowej, możesz łatwo identyfikować klientów i zapisywać ich dane w CRM Bitrix24.
- Widżet czatu na żywo ma przydatne funkcje do komunikacji z klientami: Automatyczne wysyłanie formularza powitalnego w widżecie oraz Numer rozmowy.
- Jeśli klient w ciągu 5 minut nie odpowie na wiadomości lub zamknie stronę czatu, otrzyma automatyczny e-mail z historią rozmowy na podany adres e-mail w formularzu kontaktowym.
- Możesz wybrać język automatycznej wiadomości e-mail, która powiadamia klienta o nieodebranych wiadomościach. Przejdź do ustawień kanału czatu na żywo > Inne > Preferencje językowe i wybierz potrzebny język.
- Numer rozmowy wyświetlany jest zarówno na czacie klienta, jak i operatora. Operator może szybko znaleźć czat, jeśli klient poda mu numer rozmowy.
- Wyświetlanie numeru rozmowy jest dostępne tylko dla Czatu na żywo i kanału Bitrix24.Network.