Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach

Gotowe odpowiedzi to wcześniej napisane odpowiedzi na często zadawane pytania, które możesz szybko wysłać do klienta w Komunikatorze Bitrix24. Narzędzie to pozwala zaoszczędzić czas pracowników na odpowiadaniu na często zadawane pytania.

To narzędzie pozwala na:

  • zapisywanie wysłanych wiadomości jako gotowych odpowiedzi
  • dodawanie nowych gotowych odpowiedzi podczas rozmowy z klientem
Sprawdź, czy to narzędzie jest dostępne w Twoim planie.
Plany Bitrix24

Używanie gotowych odpowiedzi

Gotowe odpowiedzi działają w każdym otwartym kanale. Aby je wyświetlić,

  1. Otwórz Komunikator.
  2. Przejdź do sekcji Centrum kontaktowe.
  3. Otwórz czat z klientem.
  4. Kliknij Otwórz bazę gotowych odpowiedzi na dole.

Zapisywanie i dodawanie gotowych odpowiedzi

Zapisz wysłaną wiadomość jako gotową odpowiedź. Aby zapisać wysłaną wiadomość jako gotową odpowiedź, kliknij przycisk strzałki obok niej i wybierz Zapisz jako automatyczną odpowiedź.

Dodaj nowy szablon gotowej odpowiedzi. Aby dodać nową gotową odpowiedź od podstaw,

  1. Kliknij przycisk Otwórz bazę gotowych odpowiedzi,
  2. Kliknij Więcej i wybierz sekcję dla nowej odpowiedzi,
    Jak utworzyć sekcję
  3. Kliknij plus (+) i podaj tekst odpowiedzi,
  4. Kliknij Utwórz.

Możesz później edytować odpowiedź, klikając ikonę ołówka obok niej.


Jak utworzyć sekcję dla gotowych odpowiedzi

Możesz utworzyć sekcję dla gotowych odpowiedzi na dwa sposoby:

W menu tworzenia gotowych odpowiedzi.

  1. Kliknij Otwórz bazę gotowych odpowiedzi > koło zębate (⚙️), a otworzy się strona ustawień listy kanału otwartego,
  2. Kliknij strzałkę obok przycisku Dodaj > Dodaj sekcję > podaj nazwę sekcji.

W sekcji Automatyzacja. Możesz również dodać gotową odpowiedź w sekcji Automatyzacja > Listy > wybierz potrzebny kanał otwarty i dodaj sekcję.

Edytuj lub usuń sekcję. Jeśli chcesz edytować lub usunąć sekcję,

  1. Kliknij koło zębate (⚙️) > wybierz Pokaż sekcję,
  2. Kliknij przycisk menu obok sekcji i wybierz potrzebne działanie.

Zmień sekcję gotowej odpowiedzi. Aby zmienić sekcję gotowej odpowiedzi, otwórz ją i w bloku Sekcja wybierz potrzebną.


Zarządzaj gotowymi odpowiedziami

Wszystkie gotowe odpowiedzi są oparte na Listach. Aby znaleźć wszystkie gotowe odpowiedzi, przejdź do sekcji Automatyzacja > Listy > wybierz potrzebny otwarty kanał.
Listy w Bitrix24

Pojawi się strona ustawień listy. Tutaj możesz dodawać nowe sekcje lub gotowe odpowiedzi. Kliknij strzałkę obok przycisku Dodaj i wybierz potrzebną opcję.

Kliknij koło zębate (⚙️), aby skonfigurować ustawienia listy, dostosować pola, pokazać lub ukryć sekcje, lub wyeksportować listę do Microsoft Excel.

Jeśli używasz kilku otwartych kanałów, możesz utworzyć unikalną listę gotowych odpowiedzi dla każdego z nich. Wybierz listę w sekcji Automatyczne działania podczas konfigurowania otwartego kanału.
Ustawienia Otwartych Kanałów


W skrócie
  • Gotowe odpowiedzi to wcześniej napisane odpowiedzi na często zadawane pytania, które możesz szybko wysłać do klienta w Komunikatorze Bitrix24. Narzędzie to pozwala zaoszczędzić czas pracowników na odpowiadaniu na często zadawane pytania.
  • Możesz zapisać wysłaną wiadomość jako gotową odpowiedź, klikając przycisk strzałki obok wiadomości i wybierając Zapisz jako automatyczną odpowiedź.
  • Dodaj nową odpowiedź od podstaw, klikając Otwórz bazę gotowych odpowiedzi na czacie otwartego kanału. Wybierz sekcję dla wiadomości, kliknij plus (+) i wprowadź tekst wiadomości.
  • Możesz zarządzać listami i sekcjami gotowych odpowiedzi w sekcji Automatyzacja > Więcej > Listy > Otwarty kanał. Tutaj możesz dodać nową odpowiedź lub sekcję.
  • Aby zmienić sekcję gotowej odpowiedzi, otwórz ją na liście odpowiedzi i w bloku Sekcja wybierz inną sekcję.
  • Jeśli używasz kilku otwartych kanałów, możesz utworzyć unikalną listę gotowych odpowiedzi dla każdego z nich.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak wygenerować plik HAR Jak wyeksportować i zaimportować witrynę Przykład pracy z listą Aktualizacja planów Bitrix24 w Chmurze: zmiany od 1 sierpnia 2024 Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki Śledzenie czatu w otwartych kanałach Akceptuj płatności na czacie otwartych kanałów Sale konferencyjne: jak utworzyć i zarezerwować Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Błąd: Aby podłączyć Instagram Direct, zezwól na dostęp do wiadomości na swoim koncie Instagram