Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki

Centrum Sprzedaży działa na podstawie sklepu internetowego Bitrix24, a jego strony będziesz w przyszłości wysyłać do klienta na czacie. Dlatego przed skonfigurowaniem Płatności na czacie utwórz swój sklep internetowy.
Jak utworzyć sklep internetowy w Bitrix24


Skonfiguruj sprzedaż na czacie otwartych kanałów

Szablon Sprzedaż z możliwościami czatu zostanie automatycznie utworzony w katalogu Twojego sklepu podczas pracy z płatnościami od klienta. Aby zaakceptować płatność od klienta, wykonaj jedną z następujących czynności:

  1. Przejdź do formularza deala w CRM i kliknij przycisk Odbierz płatność. Dodaj produkt wybrany przez klienta i sprawdź, czy system płatności jest podłączony.
    Jak odbierać płatności w formularzu deala
  2. Kliknij przycisk Zacznij sprzedawać na czacie z klientem w otwartych kanałach.
    Akceptuj płatności na czacie otwartych kanałów

Podłącz otwarte kanały

Po skonfigurowaniu stron witryny, podłącz sieci społecznościowe i komunikatory, aby komunikować się z klientami.


Skonfiguruj systemy płatności

Przejdź do sekcji CRM > Sprzedaż > Centrum sprzedaży > Systemy płatności.

Podłącz systemy płatności w Centrum sprzedaży


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w HR: skonfiguruj przypomnienia o nowym dokumencie Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały Instagram Direct: odpowiadaj na komentarze w Bitrix24 Centrum Sprzedaży: przegląd Śledzenie czatu w otwartych kanałach Przykład pracy z listą Jak wyeksportować i zaimportować witrynę Sale konferencyjne: jak utworzyć i zarezerwować Aktualizacja planów Bitrix24 w Chmurze: zmiany od 1 sierpnia 2024 Centrum Kontaktowe: podłącz Instagram Direct