Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały

Centrum Kontaktowe w Bitrix24 to narzędzie, które umożliwia firmom zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych: telefon, e-mail, czat na żywo, media społecznościowe i inne. Podłącz potrzebny kanał, aby komunikować się z klientami w wygodny sposób.

Po podłączeniu kanałów komunikacyjnych wszystkie zapytania klientów będą wysłane na czat otwartych kanałów Bitrix24 i przetwarzane zgodnie z ustawieniami.
Ustawienia otwartych kanałów


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Akceptuj płatności na czacie otwartych kanałów Aktualizacja planów Bitrix24 w Chmurze: zmiany od 1 sierpnia 2024 Instagram Direct: odpowiadaj na komentarze w Bitrix24 Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Sierpień 2024: Aktualizacje w artykułach Jak wygenerować plik HAR Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Otwarte kanały: Ocena jakości Centrum Sprzedaży: strony informacyjne e-Podpis w HR: skonfiguruj przypomnienia o nowym dokumencie