Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zadania w Bitrix24

Zadania w Bitrix24 to zintegrowana przestrzeń, która pomaga zorganizować pracę zespołu: tworzyć małe zadania i zarządzać dużymi projektami. W zadaniach można śledzić proces pracy pracowników, kontrolować terminy i rozdzielać obowiązki.


Jak pracować z zadaniami

Jasny opis zadania wpływa na skuteczność jego wykonania. W zadaniach Bitrix24 są dodatkowe możliwości do strukturyzacji i kontroli.
Jak utworzyć zadanie

Lista kontrolna. Dodaj listę kroków do zadania, aby zobaczyć, które z nich zostały już wykonane. Możesz dodać do listy kontrolnej podpunkty, przypisać do nich odpowiedzialnych i dołączyć pliki.
Listy kontrolne

Tagi. Używaj gotowych tagów lub twórz własne, aby łączyć zadania według wspólnych tematów. To pozwoli filtrować zadania i szybko znajdować potrzebne.
Tagi w zadaniach

Przypomnienia. Ustaw przypomnienia o zadaniach w formie powiadomień w Bitrix24 lub wiadomości e-mail. Pomoże Ci to wykonywać zadania na czas i dotrzymywać terminów.
Przypomnienia w zadaniach

Śledzenie czasu zadania. Uruchamiaj śledzenie czasu zadania, gdy zaczynasz pracować nad zadaniem, aby śledzić, ile czasu na nie poświęciłeś.
Śledzenie czasu zadania

Wynik zadania. Poproś swoich pracowników o obowiązkowy raport po zakończeniu zadania. Odpowiedzialni pracownicy oznaczą komentarze z wykonaną pracą jako wynik zadania.
Wynik pracy nad zadaniem

Szablony. Utwórz standardowy szablon dla regularnych zadań, na przykład dla comiesięcznego raportu.
Szablony zadań


Wyszukiwanie zadań

W Bitrix24 są filtry, które pomagają szybko znaleźć potrzebne zadania.

  • Pole wyszukiwania. Umożliwia wyszukiwanie zadań według słów znajdujących się w tytule lub opisie zadania.
  • Role. Filtruj zadania według swojej roli w nich: W toku, Uczestniczę, Zleciłem i Obserwuję.
  • Filtry. Utwórz własne filtry lub używaj gotowych: W toku, Zakończone, Przełożono termin, Po terminie i Blisko terminu.
  • Wyszukiwanie i filtry w zadaniach

Tryby pracy z zadaniami

Istnieje pięć trybów pracy z zadaniami.

  • Lista: wszystkie zadania zebrane są w jednym miejscu. Możesz wykonywać grupowe działania z zadaniami na liście.
  • Termin: zadania są podzielone na sześć kolumn w zależności od ich terminów. Tutaj możesz zobaczyć, które zadania są zaległe, które należy wykonać w pierwszej kolejności lub które nie mają żadnego terminu.
  • Terminarz to kanban z zadaniami, do którego masz dostęp tylko Ty. Możesz utworzyć własne etapy wykonania zadań.
  • Kalendarz: możesz monitorować terminy wykonania zadań i zobaczyć obciążenie pracą w różnych okresach.
  • Gantt to siatka kalendarza, która wizualnie wyświetla czas trwania i terminy wszystkich zadań.
    Widoki do pracy z zadaniami

Automatyzacja

Skonfiguruj reguły automatyzacji i wyzwalacze, aby automatycznie tworzyć nowe zadania, dodawać uczestników i śledzić terminy.
Reguły i wyzwalacze w zadaniach


Uprawnienia dostępu

Skonfiguruj uprawnienia dostępu, aby określić, jakie działania pracownicy mogą wykonywać z zadaniami, szablonami i regułami automatyzacji. Możesz utworzyć rolę z indywidualnym zestawem uprawnień i przypisać ją konkretnemu pracownikowi lub grupie.
Uprawnienia dostępu w zadaniach


Zadania w innych narzędziach Bitrix24

Zadania w Bitrix24 są powiązane z innymi narzędziami. Na przykład możesz utworzyć zadanie na podstawie wiadomości czatu. Tekst wiadomości stanie się opisem zadania, Ty będziesz osobą odpowiedzialną, a uczestnicy czatu będą obserwatorami.

Współpraca. Zadanie można utworzyć w komunikatorze, kalendarzu, Aktualnościach, grupach i projektach.
Jak utworzyć zadanie z wiadomości w Aktualnościach
Jak utworzyć zadanie lub wydarzenie na podstawie wiadomości czatu

CRM. Zadania w CRM pomagają uprościć komunikację między działami.
Zadania w CRM


W skrócie
  • Zadania w Bitrix24 to zintegrowana przestrzeń, która pomaga zorganizować pracę zespołu: tworzyć małe zadania i zarządzać dużymi projektami.
  • W zadaniach są dodatkowe możliwości do strukturyzacji i kontroli: listy kontrolne, przypomnienia, tagi, liczniki czasu, szablony i raporty o wynikach zadań.
  • Tryby pracy z zadaniami pomagają zarządzać i kontrolować ich wykonanie. Istnieje pięć trybów: Lista, Termin, Terminarz, Kalendarz i Gantt.
  • Zadania można zautomatyzować za pomocą reguł automatyzacji i wyzwalaczy.
  • Zadania są powiązane z innymi narzędziami Bitrix24. Zadanie można utworzyć z czatu, kalendarza, Aktualności, grupy i projektu.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak wygenerować plik HAR Narzędzie diagnostyczne MTR Otwarte kanały: najczęstsze błędy Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały Zestawy danych Kreatora BI: leady Reguły i wyzwalacze w CRM: Zarządzanie zadaniami Gdzie są przechowywane materiały grup i projektów Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Obliczanie zysku Jak skonfigurować czas wykonania zadań w workflow