Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Często zadawane pytania dotyczące autoryzacji

Ten artykuł zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące autoryzacji.

Jak odzyskać hasło w przypadku zapomnienia

Aby odzyskać hasło, przejdź na stronę profilu Bitrix24 Network. Kliknij przycisk Nie pamiętasz hasła i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Jak odzyskać hasło

Zaproszono mnie do konta, ale nie mogę się zalogować

Przed zalogowaniem się na swoje konto musisz zarejestrować login i ustawić hasło, aby zalogować się do Bitrix24.
Autoryzacja w Bitrix24 przez zaproszenie

Dlaczego nie mogę się zalogować przez konto w sieci społecznościowej

Powodem może być to, że masz kilka kont w tej samej sieci społecznościowej. Jedno z kont może być powiązane z Bitrix24 Network, ale drugie nie.

W takim przypadku spróbuj zalogować się za pomocą innego konta.

Występuje błąd "Użytkownik o tym adresie e-mail już istnieje"

Ten błąd występuje, jeśli próbujesz utworzyć konto za pomocą e-mail, które jest już zarejestrowane w Bitrix24. W takim przypadku możesz użyć innego e-maila lub odłączyć potrzebny e-mail od istniejącego konta.
Jak zmienić login i hasło

Dlaczego nie otrzymuję e-maili z zaproszeniami do portalu lub prośbami o zresetowanie hasła

Sprawdź folder Spam lub upewnij się, że wprowadzony adres e-mail jest poprawny.
Jak zaprosić pracowników do Bitrix24

Jeśli używasz własnej domeny, zalecamy dodanie adresu no-reply@bitrix24.net do białej listy odbiorców.

Zgubiłem telefon, ponownie zainstalowałem aplikację OTP i teraz nie mogę się zalogować bez OTP

W takim przypadku musisz ponownie skonfigurować uwierzytelnianie dwustopniowe lub użyć kodów zapasowych, jeśli je zapisałeś. Możesz również skontaktować się z administratorem konta, aby tymczasowo wyłączyć uwierzytelnianie dwustopniowe.
Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie

Jak długo trwa autoryzacja użytkownika

Okres autoryzacji w przeglądarce wynosi 24 minuty. Jeśli w tym momencie będziesz nieaktywny, system poprosi Cię o ponowną autoryzację.

Aplikacja desktopowa automatycznie przedłuża sesję.

Jak mogę usunąć swoje konto

Obecnie nie możesz usunąć konta Bitrix24 samodzielnie, ale możesz przejść na plan Free i nie logować się na konto przez 50 dni, a zostanie ono automatycznie usunięte.

Konta z planami komercyjnymi nie są usuwane.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Bitrix24 Sync: jak sprawdzić działanie połączeń wideo Jak utworzyć podzadanie Importuj szczegóły kontaktu i firmy Pytania dotyczące Centrum Kontaktowego Parametry w Kreatorze BI Pytania dotyczące Bitrix24 CRM