Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak się zalogować i zmienić konto w aplikacji mobilnej

Możesz utworzyć nowe konto lub zalogować się do istniejącego portalu bezpośrednio w aplikacji mobilnej Bitrix24.


Jak utworzyć nowe konto Bitrix24 w aplikacji mobilnej?

Aby utworzyć nowe konto, dotknij przycisku Utwórz za darmo i podaj adres e-mail. Możesz również utworzyć nowe konto za pomocą sieci społecznościowych. Po zaakceptowaniu Zgody użytkownika zostanie utworzone nowe konto Bitrix24.


Jak zalogować się do Bitrix24 w aplikacji mobilnej?

Aby zalogować się do Bitrix24, dotknij przycisku Zaloguj się i podaj swoje dane. Możesz również zalogować się za pomocą adresu portalu.

Jeśli podłączyłeś dwustopniowe uwierzytelnienie, musisz podać jednorazowe hasło z aplikacji Bitrix OTP.

Alternatywnie możesz podać niestandardowe hasło z sekcji Hasła aplikacji> Aplikacja mobilna.


Jak dodać wiele kont Bitrix24?

W aplikacji mobilnej Bitrix24 możesz pracować na kilku portalach jednocześnie. Aby dodać kolejne konto, wybierz Przełącz konto> Dodaj lub wybierz potrzebne konto z listy:

Możesz zalogować się do aplikacji mobilnej Bitrix24 bez wprowadzania nazwy użytkownika i hasła, jeśli masz już autoryzację w przeglądarce lub w aplikacji desktopowej Bitrix24. Czytaj więcej: Zaloguj się do aplikacji mobilnej za pomocą kodu QR.

Jak usunąć konto z listy kont Bitrix24?

Możesz usunąć niepotrzebne konta z listy kont. Aby to zrobić, przejdź do listy kont> wybierz niepotrzebne konto> przesuń palcem w lewo i kliknij Usuń.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo