Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Formularz oddzwonienia

Formularz oddzwonienia to specyficzny rodzaj formularza kontaktowego CRM, którego zadaniem jest zebranie numeru telefonu potencjalnego klienta, dzięki czemu można szybko do niego oddzwonić.


Utwórz formularz oddzwonienia

Aby utworzyć formularz oddzwonienia od podstaw:

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Formularze CRM > Dodaj.
  2. Wybierz przypadek użycia Oddzwonienie, a opcja Oddzwonienie zostanie automatycznie włączona.

Możesz również włączyć tę opcję w dowolnym istniejącym formularzu CRM:

  1. Aktywuj Tryb eksperta.
  2. Otwórz sekcję Oddzwonienie w lewym menu.
  3. Przełącz Użyj jako formularz oddzwonienia.

Ustawienia formularza oddzwonienia

W sekcji Oddzwonienie możesz skonfigurować dodatkowe parametry.

Numer telefonu: Ustaw numer telefonu, z którego będzie wykonywane oddzwonienie, czy to wynajęty numer, czy podłączona centrala PBX.

Upewnij się, że najpierw skonfigurowałeś Telefonię Bitrix24.
Wybierz sposób podłączenia Telefonii

Tekst do wypowiedzenia do osoby odpowiedzialnej przed wykonaniem połączenia: Wpisz wiadomość, która ma zostać odtworzona operatorowi przed odebraniem połączenia.

Odpowiedzią pracownika na to połączenie jest oddzwonienie do Twojego klienta, a opłata zostanie naliczona jak za połączenie wychodzące.

Następnie możesz przejść do ustawień formularza kontaktowego CRM. Na przykład dostosuj nagłówek formularza i przycisk. Aby utworzyć kontakt po przesłaniu formularza, wybierz Klient w sekcji Elementy CRM.

Po skonfigurowaniu możesz umieścić formularz oddzwonienia na swojej stronie lub dodać go do widżetu na stronie.
Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo


Jak to działa

Gdy klient poda swój numer telefonu za pośrednictwem formularza oddzwonienia na Twojej stronie, odpowiedzialny pracownik otrzyma przychodzące połączenie oznaczone jako Oddzwonienie. Jeśli odbierze, wykonywane jest połączenie wychodzące do klienta. Jeśli nie, połączenie jest przekazywane do innego odpowiedzialnego określonego w ustawieniach grupy kolejki.
Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń

Wszystkie informacje z wypełnionych formularzy oddzwonienia są zapisywane w CRM. W naszym przykładzie zostanie utworzony nowy kontakt.


W skrócie

  • Formularz oddzwonienia to specyficzny rodzaj formularza kontaktowego CRM, którego zadaniem jest zebranie numeru telefonu potencjalnego klienta, dzięki czemu można szybko do niego oddzwonić.
  • Wybierz przypadek użycia Oddzwonienie podczas dodawania formularza lub aktywuj opcję Użyj jako formularz oddzwonienia w dowolnym istniejącym formularzu.
  • Gdy klient poda swój numer telefonu za pośrednictwem formularza oddzwonienia na Twojej stronie, odpowiedzialny pracownik otrzyma przychodzące połączenie oznaczone jako Oddzwonienie. Gdy odbierze, wykonywane jest połączenie wychodzące do klienta.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Szablony formularzy internetowych CRM Zarezerwuj zasób: jak skonfigurować formularz internetowy CRM Projekt formularzy CRM Systemy płatności w formularzach CRM Zgłoś nadużycie w formularzach CRM Autouzupełnianie pól w formularzach CRM Reguły wyświetlania pól Różnica między tytułem, nazwą a nazwą strony w formularzach CRM Utwórz nowy formularz internetowy CRM Formularze CRM: Tagi personalizacyjne