Formularz oddzwonienia to specyficzny rodzaj formularza kontaktowego CRM, którego zadaniem jest zebranie numeru telefonu potencjalnego klienta, dzięki czemu można szybko do niego oddzwonić.
Utwórz formularz oddzwonienia
Aby utworzyć formularz oddzwonienia od podstaw:
- Przejdź do CRM > Dodatki > Formularze CRM > Dodaj.
- Wybierz przypadek użycia Oddzwonienie, a opcja Oddzwonienie zostanie automatycznie włączona.
Możesz również włączyć tę opcję w dowolnym istniejącym formularzu CRM:
- Aktywuj Tryb eksperta.
- Otwórz sekcję Oddzwonienie w lewym menu.
- Przełącz Użyj jako formularz oddzwonienia.
Ustawienia formularza oddzwonienia
W sekcji Oddzwonienie możesz skonfigurować dodatkowe parametry.
Numer telefonu: Ustaw numer telefonu, z którego będzie wykonywane oddzwonienie, czy to wynajęty numer, czy podłączona centrala PBX.
Wybierz sposób podłączenia Telefonii
Tekst do wypowiedzenia do osoby odpowiedzialnej przed wykonaniem połączenia: Wpisz wiadomość, która ma zostać odtworzona operatorowi przed odebraniem połączenia.
Następnie możesz przejść do ustawień formularza kontaktowego CRM. Na przykład dostosuj nagłówek formularza i przycisk. Aby utworzyć kontakt po przesłaniu formularza, wybierz Klient w sekcji Elementy CRM.
Po skonfigurowaniu możesz umieścić formularz oddzwonienia na swojej stronie lub dodać go do widżetu na stronie.
Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo
Jak to działa
Gdy klient poda swój numer telefonu za pośrednictwem formularza oddzwonienia na Twojej stronie, odpowiedzialny pracownik otrzyma przychodzące połączenie oznaczone jako Oddzwonienie. Jeśli odbierze, wykonywane jest połączenie wychodzące do klienta. Jeśli nie, połączenie jest przekazywane do innego odpowiedzialnego określonego w ustawieniach grupy kolejki.
Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń
Wszystkie informacje z wypełnionych formularzy oddzwonienia są zapisywane w CRM. W naszym przykładzie zostanie utworzony nowy kontakt.
W skrócie
- Formularz oddzwonienia to specyficzny rodzaj formularza kontaktowego CRM, którego zadaniem jest zebranie numeru telefonu potencjalnego klienta, dzięki czemu można szybko do niego oddzwonić.
- Wybierz przypadek użycia Oddzwonienie podczas dodawania formularza lub aktywuj opcję Użyj jako formularz oddzwonienia w dowolnym istniejącym formularzu.
- Gdy klient poda swój numer telefonu za pośrednictwem formularza oddzwonienia na Twojej stronie, odpowiedzialny pracownik otrzyma przychodzące połączenie oznaczone jako Oddzwonienie. Gdy odbierze, wykonywane jest połączenie wychodzące do klienta.