Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Importuj szczegóły kontaktu i firmy

Możesz zaimportować bazę klientów i ich dane do Bitrix24. W tym artykule dowiesz się jak zaimportować listę firm lub kontaktów ze szczegółami: adresami, danymi bankowymi itd.


Krok 1. Przygotowanie do importu

  1. Przejdź do CRM > Klienci > Firmy.
  2. Kliknij przycisk koła zębatego i wybierz Importuj firmy.

  3. Zaznacz opcję .

  4. Pobierz przykładowy plik importu. Ten plik zawiera pola potrzebne do wypełnienia danych. Jeśli nie zaznaczysz opcji Importuj szczegóły, plik ich nie wyświetli.
    Import do Bitrix24 CRM
  5. Otwórz pobrany plik. Wypełnij informacje o firmach, w tym ich szczegóły.

Krok 2. Importuj swój plik do Bitrix24

Wybierz plik, który chcesz przesłać.

Wybierz separator kolumn i domyślny szablon importu.

To są najważniejsze parametry do wypełnienia podczas importu szczegół firmy. Dowiedz się więcej o innych parametrach tutaj.

Kliknij Następnie.

Następnie skonfiguruj mapowanie pól. System automatycznie sprawdza, czy pola o tej samej nazwie w pliku i CRM są zgodne.

Na dole strony zobaczysz przykład danych importu. Kliknij Następnie po sprawdzeniu informacji.

Skonfiguruj kontrolę duplikatów i kliknij Następnie.

Kliknij Gotowe, aby zakończyć import.

Wszystkie wprowadzone informacje pojawią się w formularzu firmy. Jeśli istnieją dane centrali i oddziału, możesz wybrać, które dane użyć w dokumentach sprzedażowych.


Dopasuj szablony plików importu

Zestaw importowanych danych może się różnić w zależności od wybranego typu szablonu danych. Szablony danych to gotowe zestawy pól. Na przykład istnieją szablony danych dla firm i osób.
Szablony danych kontaktowych lub firmowych

W sekcji Parametry importu szczegółów znajduje się kilka opcji, które mogą pomóc w dopasowaniu danych pliku do szablonów.

Domyślny szablon importu: Wybierz odpowiedni szablon z listy rozwijanej. Ta opcja jest przydatna, jeśli masz na przykład plik tylko z danymi firmy.

: Włącz tę opcję, aby importować zarówno dane firmy, jak i osoby. Dla każdego wpisu w pliku musisz podać nazwę szablonu.

: Włącz tę opcję, aby dopasować szablony za pomocą identyfikatorów szablonów i przyspieszyć proces importu. Musisz określić identyfikator szablonu dla każdego wpisu w swoim pliku.

Gdzie znaleźć identyfikator szablonu

Aby znaleźć identyfikator szablonu,

  1. Przejdź do CRM > Ustawienia CRM.
  2. W sekcji Podstawowe kliknij Szablony danych kontaktu lub firmowy.
  3. Dodaj kolumnę ID do tabeli i zobacz wartość każdego szablonu.

: Bitrix24 użyje szablonu szczegółów określonego w polu Domyślny szablon importu. To zwiększa szanse na pomyślny import danych firmy.

Jeśli szablony nie pasują, otrzymasz komunikat o błędzie i firma nie zostanie zaimportowana.

Jeśli element zostanie utworzony przez import z pliku CSV, workflow i reguły automatyzacji dla niego nie będą działać automatycznie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Często zadawane pytania dotyczące autoryzacji Bitrix24 Sync: jak sprawdzić działanie połączeń wideo Pytania dotyczące Centrum Kontaktowego Parametry w Kreatorze BI Jak utworzyć podzadanie Pytania dotyczące Bitrix24 CRM