Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Jak zaprosić pracownika lub gościa do collabu

Collab to miejsce do współpracy z zewnętrznymi zespołami i klientami. Tutaj można komunikować się na czacie, udostępniać pliki, tworzyć zadania i planować spotkania w ramach jednego projektu.
Aby wybrać pracowników, którzy będą mogli zapraszać użytkowników do collabu, skonfiguruj uprawnienia dostępu.
Jak skonfigurować collab

Aby zaprosić użytkowników, otwórz czat collabu i kliknij jego nazwę. Wybierz Uczestnicy > Dodawanie.


Jak zaprosić pracownika

W sekcji Pracownicy wpisz imię w wyszukiwarce lub wybierz współpracownika z listy. Kliknij Zaproś, a pracownik automatycznie dołączy do czatu collabu.


Jak zaprosić gościa

W sekcji Goście możesz zaprosić wykonawcę lub klienta, którzy nie są w Twoim Bitrix24. Istnieją cztery sposoby zaproszenia:

Przez link. Kliknij Zaproś za pomocą linka i wyślij link do użytkownika zewnętrznego przez e-mail lub komunikator.

Aby wybrać inną opcję zaproszenia: przez SMS, e-mail lub kod QR, kliknij Inne metody.

Przez SMS. Wpisz numer lub wybierz użytkownika z listy swoich kontaktów i kliknij Zaproś. Gość otrzyma SMS od Bitrix24 z linkiem-zaproszeniem do collabu.

Przez e-mail. Wpisz adres e-mail i kliknij Zaproś. Gość otrzyma e-mail z zaproszeniem.

Przez kod QR. Na przykład, pokaż kod QR wykonawcy na spotkaniu, aby mógł zeskanować go kamerą smartfona i dołączyć do collabu.

Historia zaproszeń jest rejestrowana na czacie collabu. Tutaj można zobaczyć, kto i w jaki sposób zaprosił gościa. Kiedy gość zaakceptuje zaproszenie, w czacie pojawi się powiadomienie.

Ikony gości są wyróżnione zielonym kolorem. W ten sposób można je odróżnić od pracowników Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zaproś klienta na czat Telegram Widok Termin w zadaniach Jak odbierać płatności w mobilnym CRM Jak utworzyć Bitrix24 Jak pracować z plikami w collabie Jak skonfigurować collab Aplikacja mobilna Bitrix24 w Huawei AppGallery Dodatkowe funkcje w aplikacji mobilnej Podłącz Kalendarz Google w aplikacji mobilnej Bitrix24 Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu