Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Ustaw wynik workflow

Bitrix24 wyświetla wynik każdego zakończonego procesu workflow, który można wykorzystać w dalszej pracy. Na przykład efektem procesu zatwierdzenia umowy jest gotowy dokument, który można pobrać i wysłać do klienta. Wynik workflow można zobaczyć w kolumnie Status.

Istnieją dwa sposoby ustawienia wyniku workflow:

  • Automatycznie: Ustawia wynik ostatniego działania workflow. Uwzględniane są tylko działania związane z tworzeniem elementów CRM, zadań lub zatwierdzaniem i przeglądaniem elementów.
  • Ręcznie: Określ wynik do wyświetlenia w ustawieniach szablonu workflow.

Automatyczne ustawienie wyniku workflow

Aby automatycznie ustawić wynik workflow, system przegląda wszystkie działania w szablonie. Wynikiem będzie ostatnie działania z tej listy:

  • Utwórz nowy kontakt: zapewnia link do formularza kontaktu.
  • Utwórz nowy lead: zapewnia link do formularza leadu.
  • Utwórz nową firmę: zapewnia link do formularza firmy.
  • Utwórz nowy deal: zapewnia link do formularza deala.
  • Utwórz element CRM: zapewnia link do elementu CRM.
  • Utwórz SPA: zapewnia link do elementu SPA.
  • Dodaj element listy: zapewnia link do elementu listy.
  • Utwórz zadanie: zapewnia link do zadania.
  • Nowy element: zapewnia link do utworzonego elementu.
  • Odczytaj element: zapewnia dokument do przeglądania lub pobrania.
  • Zatwierdź element: zapewnia dokument do przeglądania lub pobrania.
Jeśli inne działania jest ostatnie w szablonie workflow, system sprawdza poprzednie. Jeśli żadne z tych działań nie znajduje się w szablonie, wynikiem będzie pracownik, który rozpoczął workflow.
2 Ostatnim działaniem worflow jest "Powiadom użytkownika", jednak w wyniku zostanie wyświetlone poprzednie działanie "Nowe zadanie"

Ręczne ustawienie wyniku workflow

Użyj działania Ustaw rezultat workflow, aby określić wynik do wyświetlenia, na przykład utworzony element CRM lub zatwierdzenie urlopu.

Tylko administratorzy Bitrix24 i pracownicy z uprawnieniem do edycji szablonu mogą ustawić wynik workflow.

Jak to zrobić:

  1. Otwórz szablon workflow i kliknij strzałkę nad blokiem Koniec.
  2. Wybierz sekcję Inne.
  3. Znajdź i kliknij działanie Ustaw rezultat workflow.

Przejdź do ustawień działania i określ parametry.

Rezultat workflow: Wybierz wynik, na przykład element CRM, pole, plik lub użytkownik.

Użytkownik: Wynik pokaże konkretnego pracownika.

Kliknij trzy kropki (...) obok pola Użytkownik i wybierz potrzebną rolę, zmienną lub stałą.

Element, pole lub plik: Wybierz wynik z listy.

  • Pola elementu: Wybierz wartość pola z formularza workflow lub CRM.
  • Dodatkowe wyniki: Wybierz działania szablonu.

Udostępnij rezultat użytkownikom:

  • Twórca workflow: Tylko pracownik, który rozpoczął workflow, jego przełożony oraz administratorzy Bitrix24 mogą zobaczyć wynik.
  • Wszyscy uczestnicy workflow: Pracownicy, którzy uczestniczyli w workflow, mogą zobaczyć wynik.
  • Inni pracownicy: Wybierz użytkowników, którzy zobaczą wynik.

Wyświetl wynik workflow

Wynik workflow pojawi się na liście zakończonych workflow oraz w formularzu elementu CRM.

Jeśli wynik jest ustawiony automatycznie, będzie widoczny dla pracowników mających uprawnienia dostępu do utworzonego elementu lub dokumentu.

Jeśli wynik jest wybrany za pomocą działania Ustaw rezultat workflow, będzie widoczny dla pracowników określonych w ustawieniach działania.

Na liście workflow:

  1. Przejdź do Automatyzacja > Workflow.
  2. Filtruj workflow ze statusem Zakończone.
  3. Zobacz wynik w kolumnie Status.

Jeśli nie widzisz tej kolumny:

  1. Otwórz ustawienia widoku listy (⚙️).
  2. Wybierz pole Status.
  3. Kliknij Dodaj.

W skrócie

  • W Bitrix24 możesz zobaczyć wyniki zakończonych workflow do przyszłego wykorzystania.
  • Istnieją dwa sposoby ustawienia wyniku workflow: automatycznie lub ręcznie.
  • Aby automatycznie ustawić wynik workflow, system przegląda wszystkie działania w szablonie i wybiera ostatnie odpowiednie. Uwzględniane są tylko działania związane z tworzeniem elementów CRM i zadań.
  • Użyj działania Ustaw wynik workflow, aby określić wynik do wyświetlenia, taki jak element, pole, plik lub użytkownik.
  • Wynik workflow pojawia się na liście zakończonych workflow oraz w formularzu elementu CRM.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wydarzenia procesów workflow w formularzu elementu CRM Jak zatrzymać reguły automatyzacji na etapie