Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak uruchomić workflow w formularzu elementu CRM

Workflow to zestaw działań, które pomagają zautomatyzować powtarzalne zadania. Na przykład utwórz ofertę handlową i wyślij ją do zatwierdzenia przez kierownika. Workflow można uruchamiać z formularza elementów CRM i procesów inteligentnych.

Workflow w CRM nie są dostępne we wszystkich planach.
Plany taryfowe

Zaktualizowaliśmy interfejs uruchamiania workflows w CRM: utworzyliśmy osobną sekcję, dodaliśmy rekomendacje dotyczące wypełniania pól i wskazaliśmy średni czas zatwierdzania procesów w firmie.

Otwórz formularz elementu CRM i kliknij przycisk Workflowy.

Otwarta zostanie lista procesów, które są dostępne dla tego elementu CRM. Lista zawiera podstawowe informacje o procesach pracy: nazwę i opis, liczbę uruchomionych procesów oraz datę ostatniego.

Nazwa. Na liście możesz znaleźć potrzebny proces według nazwy. Aby zobaczyć opis procesu, kliknij znak zapytania. Średni czas oczekiwania pokaże, jak szybko workflow jest przetwarzany w firmie.

Uruchomienie procesu. Można uruchomić potrzebny proces z listy.

Procesy w toku. Możesz ocenić obciążenie pracowników i czas wykonania workflow. Aby to zrobić, kliknij liczbę obok potrzebnego szablonu. Zobaczysz, kto uruchomił i wykonuje proces oraz ile czasu zajęło wykonanie. Lista pokazuje 20 ostatnich procesów.

Data ostatniej aktywności. Wyświetla czas ostatnio uruchomionego workflow według tego szablonu.

Aby często używane procesy były na początku listy, przypnij je.


Uruchom workflow

Kliknij Start obok potrzebnego szablonu. Otwarta zostanie strona z rekomendacjami, które pomogą prawidłowo wypełnić pola i pokażą średni czas wykonania procesu. Możesz oszacować, ile czasu zajmie zatwierdzenie workflow. Wypełnij pola procesu i kliknij Uruchom.

Jeśli workflow zawiera stałe, podaj ich wartości w ustawieniach szablonu. Na przykład, w procesie zatwierdzania oferty handlowej stałą może być kierownik, który zatwierdza dokument.

Nie będziesz mógł uruchomić procesu, jeśli dla stałych nie są podane wartości. Skontaktuj się z administratorem Bitrix24, aby je dodał.

Znajdź szablon workflow

Na liście szablonów workflow znajdują się filtry, które pomagają szybko znaleźć potrzebne procesy.

Wyszukiwanie. W polu wyszukiwania można znaleźć szablon, wpisując jego nazwę.

Filtr. Domyślnie w dealach i procesach inteligentnych pracownicy widzą procesy tylko dla lejka, w którym znajduje się element. W polu Pokaż procesy można wybrać parametr Wszystkie, aby zobaczyć wszystkie dostępne procesy.
Lejki sprzedażowe w Bitrix24 CRM

W ustawieniach parametrów szablonu można wybrać, w których lejkach wyświetli się workflow.

W skrócie

  • Workflow to zestaw działań, które pomagają zautomatyzować powtarzalne zadania. Na przykład utwórz ofertę handlową i wyślij ją do zatwierdzenia przez kierownika.
  • Workflow można uruchamiać z formularza elementów CRM i procesów inteligentnych. Aby to zrobić, kliknij przycisk Workflowy.
  • Na stronie uruchamiania procesu pojawiły się rekomendacje dotyczące wypełniania pól i średni czas zatwierdzania procesu w firmie.
  • Jeśli w workflow są stałe, administrator Bitrix24 musi podać ich wartości w ustawieniach szablonu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak dodać inteligentny skrypt do workflow Workflow CRM: przegląd Jak skonfigurować parametry szablonu procesu wokkflow w CRM Ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow w CRM Reguły automatyzacji i workflow nie działają: przyczyny i rozwiązania