W Bitrix24 można teraz skonfigurować uprawnienia dostępu do formularzy danych kontaktowych CRM. Możesz wybrać, kto będzie przeglądał, tworzył i edytował danych kontaktowych CRM.
Formularze danych kontaktowych CRM
Domyślnie administrator Bitrix24 może ustawić uprawnienia dostępu, ale może przyznać te uprawnienia innym pracownikom.
- Przejdź do sekcji CRM > Dodatki > Formularze CRM.
- Kliknij Ustawienia.
- Wybierz Uprawnienia dostępu.
Wybierz standardowe role
Rola to zestaw uprawnień dostępu przypisanych do użytkownika. Jeśli w ustawieniach uprawnień dostępu do CRM utworzono inne role, zostaną one automatycznie przeniesione do uprawnień formularzy danych kontaktowych CRM.
Konfiguruj role
Użyj standardowych ról, skopiuj je lub utwórz nowe. Kliknij kropki i wybierz działanie.
Utwórz rolę. Wybierz Nowa rola i określ jej nazwę.
Skopiuj rolę.- Kliknij Klonuj rolę.
- Wybierz rolę, którą chcesz skopiować.
- Wszystkie ustawienia uprawnień zostaną skopiowane do nowej roli.
Pokaż/ukryj rolę na liście. Możesz pozostawić na liście tylko potrzebne role i ukryć pozostałe. Kliknij Pokaż/ukryj rolę i zaznacz potrzebne role.
Konfiguruj uprawnienia dostępu.
- Odczyt: dostęp do przeglądania listy utworzonych formularzy kontaktowych CRM.
- Edycja: dostęp do edycji ustawień, tworzenia i usuwania formularzy kontaktowych CRM.
- Użytkownik może edytować ustawienia: dostęp do konfigurowania uprawnień dostępu do formularzy CRM.
Aby skonfigurować konkretną rolę, kliknij kropki po prawej stronie nazwy i wybierz:
- Wybierz wszystkie uprawnienia: przyznaje pełny dostęp do formularzy CRM dla wybranej roli.
- Odznacz wszystkie uprawnienia: odmawia dostępu do wszystkich formularzy CRM.
- Zmień nazwę: zmień nazwę roli.
- Klonuj: utwórz kopię wybranej roli.
- Usuń: usuń rolę i wszystkie jej ustawienia.
Dodaj pracowników
Kliknij ikonę + pod potrzebną rolą i wybierz pracownika, dział lub grupę. Na przykład, przełożony będzie mógł edytować formularze CRM, podczas gdy podwładni będą mogli je tylko przeglądać.
W skrócie:
- W Bitrix24 można teraz skonfigurować uprawnienia dostępu do formularzy danych kontaktowych CRM. Możesz wybrać, kto będzie przeglądał, tworzył i edytował danych kontaktowych CRM.
- Domyślnie administrator Bitrix24 może ustawić uprawnienia dostępu, ale może przyznać te uprawnienia innym pracownikom.
- Jeśli w ustawieniach uprawnień CRM utworzono inne role, zostaną one automatycznie przeniesione do ustawień uprawnień formularzy CRM.
- Możesz użyć standardowych ról, skopiować je lub utworzyć nowe.