Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak skonfigurować uprawnienia dostępu do formularzy danych kontaktowych CRM

W Bitrix24 można teraz skonfigurować uprawnienia dostępu do formularzy danych kontaktowych CRM. Możesz wybrać, kto będzie przeglądał, tworzył i edytował danych kontaktowych CRM.
Formularze danych kontaktowych CRM

Domyślnie administrator Bitrix24 może ustawić uprawnienia dostępu, ale może przyznać te uprawnienia innym pracownikom.

  1. Przejdź do sekcji CRM > Dodatki > Formularze CRM.
  2. Kliknij Ustawienia.
  3. Wybierz Uprawnienia dostępu.

Wybierz standardowe role

Rola to zestaw uprawnień dostępu przypisanych do użytkownika. Jeśli w ustawieniach uprawnień dostępu do CRM utworzono inne role, zostaną one automatycznie przeniesione do uprawnień formularzy danych kontaktowych CRM.

Zmiana ról w formularzach kontaktowych CRM nie wpływa na role w innych sekcjach. Na przykład, jeśli usuniesz rolę w formularzu kontaktowym CRM, nie zostanie ona usunięta z ustawień uprawnień w CRM.

Konfiguruj role

Użyj standardowych ról, skopiuj je lub utwórz nowe. Kliknij kropki i wybierz działanie.

Utwórz rolę. Wybierz Nowa rola i określ jej nazwę.

Skopiuj rolę.
  1. Kliknij Klonuj rolę.
  2. Wybierz rolę, którą chcesz skopiować.
  3. Wszystkie ustawienia uprawnień zostaną skopiowane do nowej roli.

Pokaż/ukryj rolę na liście. Możesz pozostawić na liście tylko potrzebne role i ukryć pozostałe. Kliknij Pokaż/ukryj rolę i zaznacz potrzebne role.

Konfiguruj uprawnienia dostępu.

  • Odczyt: dostęp do przeglądania listy utworzonych formularzy kontaktowych CRM.
  • Edycja: dostęp do edycji ustawień, tworzenia i usuwania formularzy kontaktowych CRM.
  • Użytkownik może edytować ustawienia: dostęp do konfigurowania uprawnień dostępu do formularzy CRM.

Jeśli pracownik ma uprawnienia tylko do edycji, ale nie ma uprawnień do czytania, dostęp do formularzy CRM zostanie zamknięty.

Aby skonfigurować konkretną rolę, kliknij kropki po prawej stronie nazwy i wybierz:

  • Wybierz wszystkie uprawnienia: przyznaje pełny dostęp do formularzy CRM dla wybranej roli.
  • Odznacz wszystkie uprawnienia: odmawia dostępu do wszystkich formularzy CRM.
  • Zmień nazwę: zmień nazwę roli.
  • Klonuj: utwórz kopię wybranej roli.
  • Usuń: usuń rolę i wszystkie jej ustawienia.


Dodaj pracowników

Kliknij ikonę + pod potrzebną rolą i wybierz pracownika, dział lub grupę. Na przykład, przełożony będzie mógł edytować formularze CRM, podczas gdy podwładni będą mogli je tylko przeglądać.

Jeśli użytkownik ma wiele ról z różnymi poziomami dostępu, zastosowana zostanie rola z większymi uprawnieniami. Na przykład, jeśli pracownik nie ma dostępu do przeglądania listy formularzy CRM w jednej roli, ale ma w innej, będzie mógł ją przeglądać.

W skrócie:

  • W Bitrix24 można teraz skonfigurować uprawnienia dostępu do formularzy danych kontaktowych CRM. Możesz wybrać, kto będzie przeglądał, tworzył i edytował danych kontaktowych CRM.
  • Domyślnie administrator Bitrix24 może ustawić uprawnienia dostępu, ale może przyznać te uprawnienia innym pracownikom.
  • Jeśli w ustawieniach uprawnień CRM utworzono inne role, zostaną one automatycznie przeniesione do ustawień uprawnień formularzy CRM.
  • Możesz użyć standardowych ról, skopiować je lub utworzyć nowe.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zgłoś nadużycie w formularzach CRM Lista formularzy CRM Domyślne wartości pól w formularzach CRM Weryfikacja portalu w celu uruchomienia kampanii e-mailowych i tworzenia formularzy CRM Przegląd formularzy internetowych CRM Projekt formularzy CRM Autouzupełnianie pól w formularzach CRM Systemy płatności w formularzach CRM Zarezerwuj zasób: jak skonfigurować formularz internetowy CRM Utwórz nowy formularz internetowy CRM