Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wyzwalacze w CRM

Wyzwalacze to narzędzie, które upraszcza pracę z klientami i automatyzuje codzienne zadania. Śledzą działania klientów i zmiany w CRM: kliknięcia linków w e-mailach, połączenie przychodzące, opłacenie faktury i tak dalej. Gdy nastąpi określone działanie, wyzwalacz przeniesie element CRM na inny etap.

Wyzwalacze w CRM nie są dostępne we wszystkich planach.
Plany taryfowe

Można skonfigurować wyzwalacze:

  • W leadach,
  • dealach,
  • ofertach,
  • fakturach,
  • procesach inteligentnych.

Jak dodać wyzwalacz

1-2. Przejdź do sekcji CRM i wybierz potrzebny element. Na przykład leady lub deale.
3. Otwórz Reguły automatyzacji.
4. Kliknij Utwórz.
5. Wybierz etap, na którym chcesz skonfigurować wyzwalacz.
6-7. Otwórz Filtr i wybierz Wyzwalacze Bitrix24, aby wyświetlić na liście tylko wyzwalacze. Wszystkie wyzwalacze są pogrupowane według typów zadań, które rozwiązują: komunikacja z klientem, przygotowanie dokumentów i tak dalej.
8. Kliknij Dodaj obok potrzebnego wyzwalacza. Aby dodać kilka wyzwalaczy jednocześnie, przytrzymaj klawisz Ctrl (Cmd na Mac) i wybierz potrzebne.


Jak skonfigurować wyzwalacz

Po dodaniu wyzwalacza, należy go skonfigurować. Jeśli dodano kilka wyzwalaczy, będą one wyróżnione żółtym kolorem. Konfiguruj wyzwalacze po kolei.

4 Jeśli dodałeś jeden wyzwalacz, zostanie otwarte okno ustawień
5 Dodano kilka wyzwalaczy, należy je skonfigurować po kolei

Wszystkie wyzwalacze mają standardowe ustawienia:

  • Warunek: wyzwalacz zadziała nie dla wszystkich elementów CRM, a tylko dla określonych.
  • Nazwa wyzwalacza: zmień standardową nazwę, jeśli chcesz skonfigurować kilka wyzwalaczy. To pomoże szybko znaleźć potrzebny wyzwalacz na stronie ustawień.
  • Zmień etap jako: domyślnie wyzwalacz zmienia etap w imieniu pracownika odpowiedzialnego za element CRM. Możesz wybrać innego użytkownika. Na osi czasu i w historii CRM znajdziesz zapis o zmianie etapu w imieniu tego użytkownika.
  • Zezwól na przełączanie do poprzedniego etapu: wyzwalacz będzie mógł przenieść element na poprzedni etap. Na przykład, przeniesie deal z ostatniego etapu na pierwszy.

Pozostałe ustawienia zależą od konkretnego wyzwalacza. Na przykład, w wyzwalaczu Śledź zmianę wartości pola należy wybrać, w których polach formularza CRM śledzić zmiany.

Gdy skonfigurujesz wyzwalacze, kliknij Zapisz w oknie ustawień i na stronie automatyzacji.


Jak edytować lub usunąć wyzwalacz

1. Przejdź do potrzebnego elementu CRM. Na przykład, leady lub deale.
2. Otwórz Reguły automatyzacji.
3. Wybierz potrzebny wyzwalacz i wykonaj działanie:

Usuń (x): jeśli wyzwalacz nie jest już potrzebny.

Zmień: edytuj ustawienia wyzwalacza. Na przykład, dodaj nowe warunki lub zmień odpowiedzialnego.

Skopiuj: utwórz kopię wyzwalacza z jego ustawieniami. Na przykład, jeśli potrzebujesz takiego samego wyzwalacza na innym etapie.

Gdy wprowadzisz wszystkie zmiany w wyzwalaczach, kliknij Zapisz.


W skrócie

  • Wyzwalacze śledzą działania klientów i zmiany w CRM: kliknięcia linków w e-mailach, połączenie przychodzące, opłacenie faktury i tak dalej. Kiedy nastąpi określone działanie, wyzwalacz przeniesie formularz elementu CRM na inny etap.
  • W CRM wyzwalacze są dostępne w leadach, dealach, ofertach, fakturach i procesach inteligentnych.
  • Wyzwalacze są pogrupowane według typów działań, które wykonują: komunikacja z klientem, przygotowanie dokumentów i tak dalej.
  • Aby dodać wyzwalacz, przejdź do sekcji CRM, wybierz potrzebny element i otwórz Reguły automatyzacji.
  • Wszystkie wyzwalacze mają standardowe ustawienia: warunki wykonania, nazwę, odpowiedzialnego za zmianę etapu. Pozostałe ustawienia zależą od konkretnego wyzwalacza.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak działają warunki w regułach automatyzacji Stałe i zmienne w regułach automatyzacji Dezaktywuj reguły automatyzacji i działania workflow Jak kopiować i przenosić reguły automatyzacji Interfejs dodawania reguł i wyzwalaczy Ustawienia czasu w regułach automatyzacji Reguły automatyzacji i wyzwalacze Reguły: Uwzględnij godziny pracy pracownika Wyzwalacze w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow