Możesz dodać kalendarze innych użytkowników do swojego harmonogramu, aby śledzić plany swoich współpracowników i łatwo koordynować wspólne wydarzenia.
W tym artykule się dowiesz:
Jak dodać kalendarz współpracownika
- Przejdź do sekcji Kalendarz.
- Kliknij Kalendarze.
- Kliknij małą strzałkę obok przycisku Dodaj.
- Wybierz typ Kalendarze użytkownika z listy. Możesz także dodać kalendarz firmy lub grupy roboczej i wybrać kolor.
- Kliknij Dodaj i wybierz użytkownika z listy.
- Zaznacz wybrany kalendarz.
- Zapisz zmiany.
Jeśli dodany kalendarz pokazuje Zajęty zamiast nazw wydarzeń, poproś jego właściciela o skonfigurowanie uprawnień. Poziom dostępu musi być co najmniej Zobacz dostępność i nazwy.
Uprawnienia dostępu do kalendarzy
Jak udostępnić swój kalendarz współpracownikom
- Przejdź do sekcji Kalendarz.
- Kliknij Kalendarze.
- Kliknij trzy kropki (...) obok swojego kalendarza.
- Wybierz Edytuj w menu.
- Kliknij Uprawnienia dostępu, aby rozwinąć ustawienia.
- Kliknij dodaj, aby przypisać uprawnienia do działów, grup roboczych lub użytkowników.
- Ustaw poziom dostępu.
- Zapisz zmiany.
Twoje wydarzenia pojawią się w kalendarzach współpracowników.
Jak usunąć kalendarz współpracownika
Jeśli nie potrzebujesz już kalendarza współpracownika, otwórz sekcję Kalendarze, kliknij trzy kropki (...) obok kalendarza i wybierz Usuń z listy.
W skrócie
- Możesz dodać kalendarze innych użytkowników do swojego harmonogramu, aby śledzić plany swoich współpracowników i łatwo koordynować wspólne wydarzenia.
- Domyślnie pracownik, który dodał Twój kalendarz, może zobaczyć tylko zaplanowane wydarzenia. Nie może dodawać ani edytować wydarzeń w Twoim kalendarzu, chyba że przyznasz mu uprawnienia.
- Jeśli nie potrzebujesz już kalendarza współpracownika, usuń go z listy.