Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Kosz w CRM

Kosz w CRM to tymczasowe miejsce przechowywania usuniętych deali, kontaktów, firm i innych elementów. Pomaga:

  • przywrócić przypadkowo usunięte informacje,
  • zwolnić miejsce, ostatecznie usuwając niepotrzebne elementy. Może to zrobić tylko administrator Bitrix24.

Przywracanie z kosza w CRM nie jest dostępne we wszystkich planach.
Plany taryfowe

Administrator Bitrix24 widzi wszystkie usunięte elementy w koszu CRM. Pracownicy widzą tylko te elementy, które usunęli sami.

Elementy są przechowywane w koszu przez 30 dni, po czym są automatycznie usuwane w ilości 100 sztuk dziennie. Jeśli w danym dniu zostanie usuniętych więcej niż 100 elementów, czas przechowywania pozostałych zostanie odpowiednio wydłużony.

W artykule opowiemy:

Przejdź do sekcji CRM > Więcej > Kosz.


Jakie elementy trafiają do kosza CRM

Do kosza trafiają informacje o usunięciu następujących elementów:

  • lead,
  • deal,
  • kontakt,
  • firma,
  • aktywność,
  • faktura,
  • element procesu inteligentnego.

W razie potrzeby można wyłączyć kosz dla niektórych elementów CRM:

  1. Przejdź do sekcji Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM.
  2. Wybierz Inne > Inne ustawienia.
  3. Otwórz sekcję Kosz.
  4. Wybierz, jakie elementy będą trafiać do kosza, i kliknij Zastosuj.

Jak znaleźć elementy w koszu CRM

Aby szybko znaleźć potrzebne elementy w koszu, wybierz, jakie pola wyświetlać na liście, i skonfiguruj filtry.

Skonfiguruj listę pól

  1. Przejdź do Ustawień (⚙️) w lewym górnym rogu tabeli.
  2. Zaznacz pola, które chcesz wyświetlić na liście.
  3. Jeśli jesteś administratorem Bitrix24, wybierz Dla wszystkich, a pola będą widoczne dla wszystkich pracowników.
  4. Kliknij Zastosuj.

Przycisk Domyślnie zresetuje wszystkie ustawienia wyświetlania pól do standardowych: będą widoczne wszystkie pola.


Skonfiguruj filtry

Za pomocą filtrów można szybko znaleźć potrzebne dane. Na przykład elementy usunięte w tym miesiącu.

Identyfikator. To unikalny identyfikator elementu CRM. Podaj konkretny ID lub ich zakres, aby sprawdzić, czy elementy znajdują się w koszu.

Jak znaleźć ID elementu

Przejdź do CRM i wybierz potrzebny element, na przykład deal lub kontakt. W adresie URL strony zobaczysz jego ID. Na przykład https://b24-abc.bitrix24.pl/crm/deal/details/123/, gdzie 123 to ID deala.

Usunięto. Wybierz opcję z listy: wczoraj, ostatnie 7 dni, dokładna data, zakres i tak dalej.

Użytkownik. Podaj pracownika, który usunął element.

Typ. Wybierz typ elementu: lead, kontakt, firma, deal, aktywność, faktura lub proces inteligentny.


Jak przywrócić lub ostatecznie usunąć element z kosza CRM

Przywróć element

Kliknij Menu (≡) > Przywróć obok potrzebnego elementu.

Kiedy element CRM zostanie przywrócony, zobaczysz o tym powiadomienie.

Przywrócony element zmieni ID, więc nie będzie można go otworzyć pod poprzednim linkiem.

Jeśli aktywność jest powiązana z usuniętym elementem CRM, najpierw trzeba przywrócić sam element. Na przykład najpierw przywróć deal, a potem aktywność powiązaną z tym dealem.


Usuń element

Usunąć element z kosza może tylko administrator Bitrix24.

  1. Kliknij Menu (≡) > Usuń.
  2. Wybierz Kontynuuj.

W skrócie

  • Kosz w CRM to tymczasowe miejsce przechowywania usuniętych deali, kontaktów, firm i innych elementów.
  • Elementy, które znajdują się w koszu, można przywrócić lub ostatecznie usunąć. Usunąć je może tylko administrator Bitrix24.
  • Elementy są przechowywane w koszu przez 30 dni, po czym są automatycznie usuwane w ilości 100 sztuk dziennie.
  • Administrator Bitrix24 widzi w koszu wszystkie usunięte elementy. Pracownicy widzą tylko te elementy, które usunęli sami.
  • Domyślnie do kosza trafiają informacje o usunięciu elementów CRM i procesów inteligentnych. W ustawieniach CRM można wyłączyć kosz dla niektórych elementów.
  • Aby szybko znaleźć potrzebne elementy w koszu, wybierz, jakie pola wyświetlać na liście, i skonfiguruj filtry.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Automatyzacja sprzedaży w CRM Zestawy danych Kreatora BI: oceny połączeń AI Limity w BI Connector Bitrix24 Wyzwalacze w CRM: dokumentacja Jak współedytować dokumenty w Bitrix24.Docs